Tip: (mocht je dit nog niet gedaan hebben)quote:
Hoe kan ik haar het best laten wennen aan de smaak?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:58 schreef Loodje het volgende:
Voorvocht daar kun je weinig aan doen, maar je kunt haar wel laten wennen aan de smaak of even een condoom gebruiken. Sommige mannen vinden het fijn om het tussendoor ff weg te vegen met een tissue.
ik denk dat de motivatie in de eerste plaats van haar kant moet komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Psraon het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar het best laten wennen aan de smaak?
Gister hebben we een condoom gebruikt wat ik niet heel erg beviel. Ik kon wel komen maar na veel langere tijd pas en met een veel minder intens gevoel. Je merkt duidelijk dat het rubber afdoet aan het genieten. En tussendoor even weg vegen met een tissue heb ik geprobeerd maar meestal blijft het komen in de vorm van druppeltje voor druppeltje.
Maar haar laten wennen aan de smaak, hoe pak ik dat het best aan?
Zij vond het ook niet echt fijn. Een vieze chemische bananensmaak en kaakpijn. De eerste en laatste keer dus wat condoom betreft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik denk dat de motivatie in de eerste plaats van haar kant moet komen
en wennen aan de smaak, ja dan moet ze het gewoon wat vaker proberen
en wat vond zij er van toen jullie het met condoom deden?
Jouw UI in dit topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja praat het maar goed voor jezelf.
Je bent gewoon bang voor je vriendin!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef DeRuphelman het volgende:
nou mijn vriendin vind het dus niet zo super als ik vraag of ze mij een blowjob wilt geven.
maar ik vind dat dus wel super.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef _Loki het volgende:
De smaak van sperma went niet, het smaakt echt vies.
Smaakcondooms ftwGeen cum in je mond en geen last van de smaak van voorvocht..
ja bah begrijp ik ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
Het zal je vriendin maar zijn zeg. Wat smaakt er trouwens lekker aan rubber gemengd met goedkope chocolade/kersen/appel smaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |