Dan moet je natuurlijk ook niet achteraf klagen dat zijn grillen de jouwe niet zijn. Als jouw doel die passieve onderwerping is, moet je daar je kick uit halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik ben onderdanig in bed. Teveel pijn geef ik aan, tegenzin geef ik aan. Verder lever ik mij over aan de grillen van de ander, die dus altijd dominant zijn.
Kun je voorkomen door elkaar te leren kennen etc. of altijd een checklist bij de hand hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk ook niet achteraf klagen dat zijn grillen de jouwe niet zijn. Als jouw doel die passieve onderwerping is, moet je daar je kick uit halen.
Ik doe alleen wat ik prettig vind dus dan valt er achteraf niks te klagen. Ik klaag ook niet over mijn seksleven zoals het nu is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk ook niet achteraf klagen dat zijn grillen de jouwe niet zijn. Als jouw doel die passieve onderwerping is, moet je daar je kick uit halen.
Ik heb eigenlijk alleen maar seks met mensen die ik al wat beter ken. Als ik seks wel zie zitten met iemand, dan maak ik het bespreekbaar en dan ontstaat er vanzelf wel een gesprek over seksuele voorkeuren. Komen die overeen, dan zien we wel wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je voorkomen door elkaar te leren kennen etc. of altijd een checklist bij de hand hebben
Lekker is datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef rozenijlpaard het volgende:
Bijna iedere vrouw die je tegenkomt zal het kunnen bevestigen: "mannen in het verleden gebruikten m'n tepels alsof het radioknoppen waren"
hoe bedoel je dat precies? Dat je gewoon tegen iemand zegt waar je een prille relatie mee hebt dat je van beffen houd, niet van pijpen alleen met dwang etc? echt waarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik doe alleen wat ik prettig vind dus dan valt er achteraf niks te klagen. Ik klaag ook niet over mijn seksleven zoals het nu is.
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar seks met mensen die ik al wat beter ken. Als ik seks wel zie zitten met iemand, dan maak ik het bespreekbaar en dan ontstaat er vanzelf wel een gesprek over seksuele voorkeuren. Komen die overeen, dan zien we wel wat de toekomst brengt.
Nee. Geen prille relatie. Zeg een kennis/goede kennis die ik aantrekkelijk vind en vermoed dat het voor mij geile seks zou zijn, een keer een gesprek aanknopen over seks, peilen wat de voorkeuren zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat precies? Dat je gewoon tegen iemand zegt waar je een prille relatie mee hebt dat je van beffen houd, niet van pijpen alleen met dwang etc? echt waar
Hmhm, voor mij ook.. Dan geniet ik er meer van, gewoon lekker ruwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Voor mij mag het best zo. Als de ander maar dominant genoeg is.
Haha, je postberichticoontjedingetje is ook zo toepasselijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, voor mij ook.. Dan geniet ik er meer van, gewoon lekker ruw!
Taaldokter taalnazi, ga op school lesgeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Taaldokter het volgende:
[..]Mijn vriendin vindt. Ik wil. Jij wilt. Hij wil. Zij wil. Wij willen.
Nou ik wordt altijd weggeduwd als ik te lang aan de tepels blijf draaien maar ja, ieder zijn mug zal ik maar zeggen.quote:Helemaal fout. Weer wat geleerd hoop ik.
echt? ik ben best verlegen als het op liefde aankomt. Maar ik wil bij een jongen die ik leuk vind daar ook over beginnen maar ik vind het zo raar overkomen omdat ik em niet zo goed ken. Maar ik heb het gevoel dat er binnenkort iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee. Geen prille relatie. Zeg een kennis/goede kennis die ik aantrekkelijk vind en vermoed dat het voor mij geile seks zou zijn, een keer een gesprek aanknopen over seks, peilen wat de voorkeuren zijn.
Ze vindt hem leuk. Dan hou je beter je bek en wacht je tot je hem aan de ketting hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef rozenijlpaard het volgende:
Waarom zou je er over praten als je ook kan doen?
quote:Ze vindt hem leuk. Dan hou je beter je bek en wacht je tot je hem aan de ketting hebt.
Een vulcan clitflick een borg nanovibe een kpla orgasm en niet te vergeten een multifase condom natuurlijk.quote:Shiiiiit 7of9 en Picard. Al we need is Spock and we've got ourselfs an away-team
Oh my god.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens leuk een keer seks te hebben in een startrek uniform. Met een combage.
Ja want het kan niet op een subtiele manier?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef rozenijlpaard het volgende:
Oh maar dat weten heel weinig sekshebbende mannen
Bijna iedere vrouw die je tegenkomt zal het kunnen bevestigen: "mannen in het verleden gebruikten m'n tepels alsof het radioknoppen waren"
Damn. Als een vrouw hard aan je lul gaat zitten draaien is het toch ook niet lekker...
Blijkbaar niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want het kan niet op een subtiele manier?
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
picardmike, jij zou op DS9 vast holodeck qualitytime huren bij Quark.
of:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
overtuig haar
sperma is bijvoorbeeld goed tegen de ouderdom en tegen rimpels
Deep Space Nine, een ruimtestation waarop de gelijknamige serie zich afspeelt. Quark is de eigenaar van de lokale bar, een holodek is een grote ruimte waarin je projecties van licht en energie maakt. Je gaat dus op een virtueel tripje waarbij je alles dat je ziet ook aan kunt raken. Quark verhuurt het holodeck vooral aan aliens die hun kwakje kwijt willen. Virtuele red light district, zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
DS9? Is dat een nieuw standje? Quark? Kan daar dan meer mee dan dingen opmaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |