Dat dusquote:Denk je: pakken wat ik pakken kan. En je bonus is natuurlijk niet mis
D'r zijn gradaties, dat zul je met me eens zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Is praktisch niet elk werk het in stand houden van het verkopen van nutteloze producten vraag ik me af?
Actief of passief maakt geen zak uit, niemand wast z'n handen in onschuld. Totdat de media er lucht van krijgen en mensen zich uitspreken dat methode X of product Y echt niet kan omdat de groengeschubte klootkever bedreigd wordt. Dan worden mensen opeens heiligenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
D'r zijn gradaties, dat zul je met me eens zijn...
Dus voor jou is de wet je kader. Zolang je daar binnen blijft, heb je een schoon geweten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
Tja, als je eerlijk, volgens de wet, handelt. Dan maakt het niks uit...
En ja, geld daar werken we allemaal voor.
En zouden we jouw bezwaren met een extra bonusje overboort kunnen helpen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef Catch22- het volgende:
ik zou er moeite mee hebben. Echt rechtstreekse vernieling van mensen, of het ernstig beschadigen van hun leven, is niet echt iets voor mij
Tja, maar waar liggen de grenzen. Die koopsompolissen bijvoorbeeld, iedereen kan de contracten gewoon lezen voordat ze kopen. Prijzen van de producten in de supermarkt zijn ook flink te hoog, de supermarkten maken immers enorme winsten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
D'r zijn gradaties, dat zul je met me eens zijn...
Als ik wegga omdat ik dus weet dat het geld niet eerlijk is binnengehaald, dan krijgt een ander het geld wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus voor jou is de wet je kader. Zolang je daar binnen blijft, heb je een schoon geweten?
Verkopers zoals bij de DSB die mensen idioot dure en nutteloze produkten aansmeren met 90% provisie, dat zou je stiekum eigenlijk zelf ook wel willen kunnen?
(ik chargeer)
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Is praktisch niet elk werk het in stand houden van het verkopen van nutteloze producten vraag ik me af?
De bijlagen krijg je vaak pas nadat je getekend hebt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja, maar waar liggen de grenzen. Die koopsompolissen bijvoorbeeld, iedereen kan de contracten gewoon lezen voordat ze kopen. Prijzen van de producten in de supermarkt zijn ook flink te hoog, de supermarkten maken immers enorme winsten.
Failquote:
Nah.. blijft je toch achtervolgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
En zouden we jouw bezwaren met een extra bonusje overboort kunnen helpen?
Iedereen heeft zijn prijs...
Dan ben je een stomme idioot dat je tekent. Dan verdien je eigenlijk ook om opgelicht te worden..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
De bijlagen krijg je vaak pas nadat je getekend hebt...
Ja, ga er maar vanuit dat er genoeg mensen zijn die wel tekenen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan ben je een stomme idioot dat je tekent. Dan verdien je eigenlijk ook om opgelicht te worden..
Het is oplichting, of dat het juridisch is of niet doet verder niet zo ter zaken vind ik. Wel vind ik dat die mensen niet moeten zeuren dat ze opgelicht zijn. Let even wat beter op. Maar ieder commercieel bedrijf probeert zijn product met een zo hoog mogelijke winstmarge te verkopen, dus wanneer is iets geen oplichting. Ik werk bijvoorbeeld voor de overheid. Sommige zullen zeggen dat ik dan juist een oplichter ben, maar ik heb het gevoel van niet. Het is maar net het gevoel dat je erbij hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ga er maar vanuit dat er genoeg mensen zijn die wel tekenen!
En dan zijn ze je nog dankbaar ook...
Maar, zou je dat voor jezelf okay vinden, om mensen dan dus waardeloze zaken te verkopen?
Of voelt het als oplichting?
Zeer goede vraag!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ga er maar vanuit dat er genoeg mensen zijn die wel tekenen!
En dan zijn ze je nog dankbaar ook...
Maar, zou je dat voor jezelf okay vinden, om mensen dan dus waardeloze zaken te verkopen?
Of voelt het als oplichting?
Noem hier eens wat voorbeelden van, met bewijs graag. Of is dit gewoon weer populistisch gewauwel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Winner_Taco het volgende:
De mensen die ons land zogenaamd besturen sjoemelen al met declaraties en houden ons belasting-geld achter .
Zolang er niet wordt gelogen over het product voel ik me daar op geen enkele manier verantwoordelijk voor. Iemand die er in slaagt een waardeloos product te verkopen is natuurlijk simpelweg een goede verkoper. Dingen over het product verzwijgen staat niet gelijk aan liegen, klanten hebben namelijk zelf ook het vermogen om vragen te stellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef capricia het volgende:
Hoe verantwoordelijk voel jij je daarvoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |