moar ik heb noe nog gils nig antwoard op mien vroage hat van roatelslangegie.quote:

quote:

Markooquote:

Den kump uut almeloquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moar ik heb noe nog gils nig antwoard op mien vroage hat van roatelslangegie.

In Almelo woont geen echte tukkers.quote:

Nee daar wonen Almeloėrs en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
In Almelo woont geen echte tukkers.

Mooi dan biw doar oet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee daar wonen Almeloėrs en ik ben er trots op

Uit Dordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
woar kom ie vot da'n ai gils nich wet wat of dat betekn't?
 Maar ben nu al ruim 20 jaar (te lang) in Almelo. En nee, ik praat geen twents.
  Maar ben nu al ruim 20 jaar (te lang) in Almelo. En nee, ik praat geen twents.

Maar Almelo is toch een supergave stad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uit Dordt.Maar ben nu al ruim 20 jaar (te lang) in Almelo. En nee, ik praat geen twents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.

Nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
20 jaar in Almelooooo en ie proat nog gen Twents?

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar Almelo is toch een supergave stad?Het heeft zn charme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sorry.quote:
Sorry.quote: Giftig, Fel
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel

Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.quote:

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.

good goan!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.

Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De vergelijking Almelo - Auswitz snap ik opzich wel!

wanneer goaj 'n wief ophaal'n dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 20 min noar Rotterdam, keerl ophaal'n veur'n weekendje bier, whiskey en films 14.gif

Waarschijnlijk moet je poorten open gooien in je router, en welke, ff googlenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:05 schreef haakon het volgende:
weet iemand hoe ik mijn NAT instellingen moet veranderen op mn xbox ? k kan geen parties joinen of games

Gutentag!!quote:

NAT instellingen is denk ik in je routerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:05 schreef haakon het volgende:
weet iemand hoe ik mijn NAT instellingen moet veranderen op mn xbox ? k kan geen parties joinen of games

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De vergelijking Almelo - Auswitz snap ik opzich wel!

ben ik mee bezig:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
NAT instellingen is denk ik in je router

Zorg dat de DHCP server van je router het mac-adres van je XBOX een static ip geeft of zet de ip-config op static in je XBOX (geen idee of dat kan, heb geen XBOX maar lijkt me wel) Vervolgens poortjes forwarden naar dat (lokale) ip. Et voila, klaar is haakonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef haakon het volgende:
[..]
ben ik mee bezig:
http://www.portforward.com/networking/staticip-xbox360.htm dat doe ik nu, omdat ie een staticip voor dit: http://www.portforward.co(...)0i/Xbox_Live_360.htm nodig heeft ..
en als ik de ip's verander in mn xbox doet ie helemaal moeilijk

ok, k zal het proberen ! thnx voor het advies alvastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zorg dat de DHCP server van je router het mac-adres van je XBOX een static ip geeft of zet de ip-config op static in je XBOX (geen idee of dat kan, heb geen XBOX maar lijkt me wel) Vervolgens poortjes forwarden naar dat (lokale) ip. Et voila, klaar is haakon

ofterwijl tanken voor het leven !
 ofterwijl tanken voor het leven !  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |