UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangezien ik alweer gedoe heb met mn meisje
Too bad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
sommigen zijn lief, maar die plaatjes vind ik bij voorbaat al niet grappig
joahquote:
Nee, het is nu supermooi weer, alleen nu kunnen we niets doen, haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
is het nog steeds kutweer daar?
hej dat weerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is nu supermooi weer, alleen nu kunnen we niets doen, haha.
Maar we gaan regelmatig in de hangmat liggenquote:
relaxedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar we gaan regelmatig in de hangmat liggen
nog niet, ik zit in de trein naar school. Nog 3 uur en ik ben op schoolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Marko
Hier is 't goed. Ik ben nu op m'n afstudeerplek ja
jij op school?
waar ben je dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nog niet, ik zit in de trein naar school. Nog 3 uur en ik ben op school
wtf, 3+ uur reistijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nog niet, ik zit in de trein naar school. Nog 3 uur en ik ben op school
quote:
Iets met Henrike denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je bent op weg naar school? (+ wat deed je in Maastricht?)
lange dag oniequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa haha. Was wel gezellig!ben op weg naar hengelo! Daar nog tot 5 school
Henrike = norich?quote:
ik ook gek!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike = norich?
[..]
ik ook gek!werken tot half 5, dan naar huis om te eten en gelijk in de auto naar Enschede te stappen, daar nog tentamen maken van half 7 t/m half 10 en dan nog naar huis
Met Daniël erbij verkoop je die welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Iemand trouwens een [TK] EEE PC 1000H 10" Zwart kopen?
Goedemorgenquote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is die loverboy zelfs meisjes uit Maastricht aan het lastig vallen?
Nu hou ik op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aah toe nou hou het een beetje netjes daar zeg
Gutentag!!quote:
Noh, noh, noh... Dat kan ook anders!!quote:
haha. Kerelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar nu is de grote vraag, heeft Norich een kleine harde metworst in haar mossel ontvangen van tha boy from tha hood aus Almelo?
jaquote:
tjah, wie weet nou niet wat kpd isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik weet heus wel wat KPD is hoor Wouter!![]()
Even kijken naar de reacties!
ik niet, weet zoveel afkortingen nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wie weet nou niet wat kpd is
http://forum.fok.nl/forum/kpdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:01 schreef haakon het volgende:
[..]
ik niet, weet zoveel afkortingen niet
Marko en Henrikequote:
dat moet je een van die twee vragenquote:
gewoon als vrienden gebatst ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is niks gebeurd![]()
Gewoon als "vrienden"
![]()
Goed en met oe?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef haakon het volgende:
hoeist nou ?
quote:
mooi tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
nog iets meer dan 3 uurtjes, dan is de werkweek voorbij
en dan alleen nog een bonustentamen en een dag school
Markooooooquote:
henig anquote:
quote:
Denk t jaquote:
stond je wel buiten dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Brandalarm ging af in de school![]()
![]()
Minuut later: Dit is een test"![]()
Nee hij zat op Fokquote:
zo verslaafd dat ie weg zal brandenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo verslaafd dat ie weg zal branden
Niet eerst een klaagblaak topic geopend?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neu, ik pakte rustig mijn tas in
Middagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddagggggggggg
ik zit helemaal alleen op kantoor, vet saai... lijkt erop dat ik morgen ook weer alleen zit, minders...
hmm. tjah, ik kan moeilijk naast je gaan zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddagggggggggg
ik zit helemaal alleen op kantoor, vet saai... lijkt erop dat ik morgen ook weer alleen zit, minders...
gezellig school toch?quote:
Ik heb voor morgen maar even de mede stagiaires uitgenodigt.... net iets gezelliger...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. tjah, ik kan moeilijk naast je gaan zitten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen maar even de mede stagiaires uitgenodigt.... net iets gezelliger...
denk dat ik maar nooit directeur word, veel te saai zo'n prive kantoor
Jawel hoor... met zo'n toffe vergader opstelling erbij... En een grote plant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hoeft als directrice ook niet per se in een eigen hok te zitten
En een pc om te FOK!ken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel hoor... met zo'n toffe vergader opstelling erbij... En een grote plant.
heel belangrijkquote:
Neuh ik kan wel prima zonder Fok op het werk.... vandaag ff niet omdat ik morgen pas een gesprek heb met mijn leidinggevende... als ik niks kan vragen kan ik ff niet verderquote:
bierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand nog goede ideeen wat ik mijn broer voor zijn 22ste verjaardag kan geven trouwens?
grolschquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand nog goede ideeen wat ik mijn broer voor zijn 22ste verjaardag kan geven trouwens?
slipcursus ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:05 schreef haakon het volgende:
t is toch een kerel !joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggen
Mogguh!!quote:
Goed, daar?quote:
Gaat wel.quote:
uhhh t'is een broertje........quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou het niet weten, wat vindt hij leuk om te doen/hobby's is 't zo'n G-star popie jopie, is het een langharige tekkel, is het een kaalkopje, wat moet ik me er bij voorstellen?
Klinkt als een warm nest bij jullie thuis!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh t'is een broertje........
Hij is een soort van netwerkbeheerder, net gestopt met school en slaapt de hele dag... maar om een nou een nieuw hoofdkussen te geven levert ook alleen maar agressie op denk ik
wordt maar een geurtje denk ik dan...
SLIPCURSUS !?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh t'is een broertje........
Hij is een soort van netwerkbeheerder, net gestopt met school en slaapt de hele dag... maar om een nou een nieuw hoofdkussen te geven levert ook alleen maar agressie op denk ik
wordt maar een geurtje denk ik dan...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef haakon het volgende:
[..]
SLIPCURSUS !?
vanaf ¤50,-
en als je een fatsoenlijk geurtje wil doen zit je ook rond die prijs toch ?
of je koopt een geurtje op www.fragrancex.com
haha lekker voor emquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmm hij mag de auto toch niet meer lenen, hij kreeg namelijk een boete thuisgestuurd van 430 euro...
zal die site ff bekijken, thanks voor de suggesties...
430 euroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmm hij mag de auto toch niet meer lenen, hij kreeg namelijk een boete thuisgestuurd van 430 euro...
zal die site ff bekijken, thanks voor de suggesties...
doe haar de groetenquote:
Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier openquote:
*geeft Panzer een Labello*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier open, maar verder oké, met jou?
Bedankt, zal er vannacht wat opsmeren, is het zo weer over!, trouwens, wat is enschede een kutstad qua verkeer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft Panzer een Labello*
hier ist wel goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier open, maar verder oké, met jou?
kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bedankt, zal er vannacht wat opsmeren, is het zo weer over!, trouwens, wat is enschede een kutstad qua verkeer.
goeienavondquote:
moest je de trein aanduwen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
pfff 5,5 uur erover gedaan om thuis te komen vandaag
Ik in 4 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
hmm, ik denk dak d'r ook maar eentje neemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo maar eens wat piepkes drinken
vanaf hengel?quote:
van Hengelo naar Almelo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja dat was nog 10 minuten langer
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moest je de trein aanduwen?
pff, daar wordt je toch ook lekker gaar vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef norich het volgende:
[..]
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verder
kom ik weer terug in maastricht, roepen ze daar om dat de storing voorbij isdus kon ik weer de andere kant op
meid tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburgquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef norich het volgende:
[..]
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verder
kom ik weer terug in maastricht, roepen ze daar om dat de storing voorbij isdus kon ik weer de andere kant op
limburg is keigaaf enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburg
kei is toch brabant?quote:
gekke belgen daarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef norich het volgende:
[..]
nou ze zeggen het in limburg anders ook vaak genoeg
Ik had geen last van schrale lipjes!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
bedankt voor de infoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik had geen last van schrale lipjes!!![]()
Ben weer terug dus!!
Welterusten!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
bedankt voor de infoen JEUHJ
ik ga slapen, slaapze alvast allemaal
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
bedankt voor de infoen JEUHJ
ik ga slapen, slaapze alvast allemaal
Zou je denken? om half 5 's nachtsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
tjah, wat heet rustig ik heb nog nooit lawaai gehoord op een forum. jullie wel?![]()
![]()
![]()
![]()
doe je d'r een pak zout bijquote:
Ik wel!! Die takke youtube filmpjes die hier soms gepost worden........... wat een herrie!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
tjah, wat heet rustig ik heb nog nooit lawaai gehoord op een forum. jullie wel?![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke driet, gier.quote:
Ah, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dikke driet, gier.
N'n vos'n stront.
Mangs hej dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt in je broek gepoept?![]()
aj gin boks an doot, hej d'r gin last vanquote:
quote:
Heb ie wier liek an.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj gin boks an doot, hej d'r gin last van
woar kom ie vot da'n ai gils nich wet wat of dat betekn't?quote:
doar hej liek anquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
woar kom ie vot da'n ai gils nich wet wat of dat betekn't?
Dat hej mooi doan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mie net Simpsons seizoen 3 t/m aangeschaft, voor maar 40 euro
moar ik heb noe nog gils nig antwoard op mien vroage hat van roatelslangegie.quote:
quote:
Markooquote:
Den kump uut almeloquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moar ik heb noe nog gils nig antwoard op mien vroage hat van roatelslangegie.![]()
In Almelo woont geen echte tukkers.quote:
Nee daar wonen Almeloërs en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
In Almelo woont geen echte tukkers.
Mooi dan biw doar oet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee daar wonen Almeloërs en ik ben er trots op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit Dordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
woar kom ie vot da'n ai gils nich wet wat of dat betekn't?
Maar Almelo is toch een supergave stad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uit Dordt.Maar ben nu al ruim 20 jaar (te lang) in Almelo. En nee, ik praat geen twents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
20 jaar in Almelooooo en ie proat nog gen Twents?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar Almelo is toch een supergave stad?Het heeft zn charme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry.quote:
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.
good goan!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Auschwitz heeft ook zo z'n charme, maar dat wil nog niet zeggen dat het er leuk is.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De vergelijking Almelo - Auswitz snap ik opzich wel!
wanneer goaj 'n wief ophaal'n dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 20 min noar Rotterdam, keerl ophaal'n veur'n weekendje bier, whiskey en films 14.gif
Waarschijnlijk moet je poorten open gooien in je router, en welke, ff googlenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:05 schreef haakon het volgende:
weet iemand hoe ik mijn NAT instellingen moet veranderen op mn xbox ? k kan geen parties joinen of games
Gutentag!!quote:
NAT instellingen is denk ik in je routerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:05 schreef haakon het volgende:
weet iemand hoe ik mijn NAT instellingen moet veranderen op mn xbox ? k kan geen parties joinen of games
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De vergelijking Almelo - Auswitz snap ik opzich wel!
ben ik mee bezig:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
NAT instellingen is denk ik in je router
Zorg dat de DHCP server van je router het mac-adres van je XBOX een static ip geeft of zet de ip-config op static in je XBOX (geen idee of dat kan, heb geen XBOX maar lijkt me wel) Vervolgens poortjes forwarden naar dat (lokale) ip. Et voila, klaar is haakonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef haakon het volgende:
[..]
ben ik mee bezig:
http://www.portforward.com/networking/staticip-xbox360.htm dat doe ik nu, omdat ie een staticip voor dit: http://www.portforward.co(...)0i/Xbox_Live_360.htm nodig heeft ..
en als ik de ip's verander in mn xbox doet ie helemaal moeilijk
ok, k zal het proberen ! thnx voor het advies alvastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zorg dat de DHCP server van je router het mac-adres van je XBOX een static ip geeft of zet de ip-config op static in je XBOX (geen idee of dat kan, heb geen XBOX maar lijkt me wel) Vervolgens poortjes forwarden naar dat (lokale) ip. Et voila, klaar is haakon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |