Nee, gewoon wat random picsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Robin__ het volgende:
is die lijst gesorteerd op rij kwaliteit?
na duplicaat 3 krijg je toch een nieuw kenteken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
Die Nissan Z32!![]()
Beter bekend als 300ZX, die wil je niet kopen, stond bij mij ooit in de straat, die dude reed volgens mij elke week zijn voorkant eraf, gezien het duplicaatcijfer "5" op zijn kentekenplaten.....
Dus omdat de berijder niet kon rijden is het een slechte auto?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
Die Nissan Z32!![]()
Beter bekend als 300ZX, die wil je niet kopen, stond bij mij ooit in de straat, die dude reed volgens mij elke week zijn voorkant eraf, gezien het duplicaatcijfer "5" op zijn kentekenplaten.....
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:48 schreef Pas259 het volgende:
[..]
na duplicaat 3 krijg je toch een nieuw kenteken?
Getuige het petje in combinatie met een TwinTurbo en de kleur uitlaatgas? Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:43 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
Dus omdat de berijder niet kon rijden is het een slechte auto?
Kant noch wal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Getuige het petje in combinatie met een TwinTurbo en de kleur uitlaatgas? Ja.
Letterletter - cijfercijfer - letterletterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn eerste automaatervaring opgedaanin deze Micra een paar jaar geleden. Verder nooit Nissan gereden volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik zit wel op het 200sx forum, alleen heb daar een andere avatar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:59 schreef yap het volgende:
kijk zo zie ik ze graag.![]()
chino zit jij btw ook op het 200sx forum je avater komt me bekent voor.
lol te grote wielen, ieder zn smaak maar de wielen/offset van bovenstaande sx-en zijn wel perfect imo. ze vullen de kassen mooi op. En tupperware, tja ook ieder zn mening, de bumpers op bovenstaande sx-en maken de lijnen toch iets mooier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Met te grote wielen en een hoop Tupperware?
Tupperware is imho al het spoilerwerk wat niet af fabriek is. Of het wel of niet mooi is laat ik in het midden. En de wielen zijn groter dan origineel, dus daarom 'iets te groot'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
lol te grote wielen, ieder zn smaak maar de wielen/offset van bovenstaande sx-en zijn wel perfect imo. ze vullen de kassen mooi op. En tupperware, tja ook ieder zn mening, de bumpers op bovenstaande sx-en maken de lijnen toch iets mooier.
Iets wat je bij al die 'tjoening' auto's in NL niet kan zeggen met bumpers die niet bij de lijnen van de auto passen.
Vele zijn inderdaad automaat, viel me ook op! Dat is niet een heel groot probleem aangezien een bak swap naar handbak niet heel ingewikkeld is. Haha ja, je username komt me heel bekend voor van sxoc. Ik lees zowel op nederlandse en engelse sxoc vaak topics en ook op nissansilvia.com en niet te vergeten driftworks! Was onlangs op sxoc ook nog een topic in het s14 tech forum over het omzette van RHD naar LHD. Diegene had er ook een uit de UK gehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
In Duitsland zijn er ook meer s14's, veel zijn trouwens met automaatbak. Ik zelf heb daar geen ervaring mee maar als je intresse hebt, op SXOC.nl zijn meerdere mensen die een s14 uit Duitsland geimporteërd hebben.
Uit Engeland importeren is trouwens nog goedkoper, alleen het stuur zit dan wel rechts dat wel
Standaard zijn de wielen juist té klein.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Tupperware is imho al het spoilerwerk wat niet af fabriek is. Of het wel of niet mooi is laat ik in het midden. En de wielen zijn groter dan origineel, dus daarom 'iets te groot'.
Grotere wielen zijn mooier ... daarom worden concept modellen ook altijd met grotere velgen gepresenteerd / getekend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
En de wielen zijn groter dan origineel, dus daarom 'iets te groot'.
Groter kan mooier zijn, maar ik houd er niet van dat ze 'uitsteken'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Grotere wielen zijn mooier ... daarom worden concept modellen ook altijd met grotere velgen gepresenteerd / getekend.
Wij hebben ongeveer dezelfde visiequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef BlatendKonijn het volgende:
Ha mooi topic. Net als TS rijd ik een Almera N15. De mijne is een 1.4 S uit 1998 met inmiddels 176.000 km's op de teller. Ding loopt nog als een zonnetje, en stuurt en schakelt nog perfect. Mijn gebakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat problemen mee gehad, maar niet noemenswaardig. De startmotor is bij 174.000 overleden, deze heb ik vervangen door een sloopexemplaar. Er was wat roestvorming onder de dorpels. Dit heb ik laten verwijderen, maar komt aan 1 kant nu toch terug. Slechte zaak, gewoon niet goed gefixt dus. De achterbanden zijn nu bijna op, dus moeten binnenkort vervangen worden. Dan laat ik hem ook goed uitlijnen, want hij trekt nu heel licht naar rechts.
Ambitie met dit ding? Zo goedkoop mogelijk rijdend houden tot het einde van mijn studie.
Ooooh... dan valt het bij mij wel mee. Ik heb met een tank voornamelijk 130 op de snelweg ooit 1:14,5 gehaald, maar meestal zit ik rond de 1:13. Da's iets meer provinciaal en stads dan snelweg, maar snelweg is wel rond de 150 à 160 meestal. Ik had het verschil groter verwachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef BlatendKonijn het volgende:
Ik rij meestal zo rond de 1 op 13 a 1 op 14, maar daar zitten veel stadskilometers bij. Een keer heb ik 1 op 16,2 gehaald met veel snelwegkilometers. Volgens mij kan het inderdaad wel beter, er zijn mensen die beweren 1 op 18 te rijden met een 1.4. Lijkt me een lastig verhaal, zeker als je geen rijdend obstakel wilt worden, hehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |