Dat is een veel terugkomend verschijnsel, piekeren om niksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
[..]
euhm nog half uurtje geloof ik. Viel mee, maar was vooral om gewoon lekker te kunnen slapen en niet te gaan piekeren
Nou, was het maar om nietsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is een veel terugkomend verschijnsel, piekeren om niks
Hier hebben we (in de tijd die ik hier ben geweest) nog nooit overleg gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
PFf, saai overleg. Nou ja, tot over een uurtje ofzo
Ambtenaren kennende is het overleg wel in goed overleg afgelastquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
Overleg gaat weer is niet door. Hoera.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
Overleg gaat weer is niet door. Hoera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nog geen notulen van vorige week, bepaalde afdeling heeft de processen niet beschreven (moest 3 weken terug al) en euhm iemand is ziekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ambtenaren kennende is het overleg wel in goed overleg afgelast
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jeej Paula blijft hier
hihi, mooi dat je zo blij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
bedankt voor het enthousiaste onthaal
Ambtenarenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn nog geen notulen van vorige week, bepaalde afdeling heeft de processen niet beschreven (moest 3 weken terug al) en euhm iemand is ziek
Ben jij eigenlijk Psycho?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
bedankt voor het enthousiaste onthaal
Ja echt, diequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ambtenaren, wanneer wij iets fouts doen en een smoesje verzinnen krijgen we direct een boete of wat dan ook
Hij krabbelt terug, omdat hij bang is dat het zijn baan kostquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt, dieklopt volledig. Ik irriteer me er echt aan. Zooitje ongeregeld, echt waar. Eigenlijk wil ik er een maandag wat van zeggen, maar ik vind dat echt heel moeilijk. Heb net wel aantekeningen zitten maken over wat ik eigenlijk wilde zeggen en het al bij mijn collega (samen met hem zit ik in dat overleg) laten vallen. Alleen het is zo'n weirdo dat hij niet eens snapt waar ik het over heb
Dat is niet zo. Alleen is het zo dat er van verschillende afdelingen mensen in een facilitair loket zullen gaan zitten en ze bang zijn dat ze meer moeten gaan doen als eerstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij krabbelt terug, omdat hij bang is dat het zijn baan kost
Dan zou ik toch mijn bek open trekken of alles wat te veel is afschuiven naar die mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Alleen is het zo dat er van verschillende afdelingen mensen in een facilitair loket zullen gaan zitten en ze bang zijn dat ze meer moeten gaan doen als eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |