abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:27:21 #201
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73763046
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

kan me niet voorstellen dat het lukt..
Het is een koopje toch? Andere naam en klaar, kun je volgend jaar weer winst maken.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73763210
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Het is een koopje toch? Andere naam en klaar, kun je volgend jaar weer winst maken.
Als alle mensen hun geld weghalen moet je 500 miljoen uitkeren ofzo dacht ik. nog afgezien van mogelijke claims
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:35:10 #203
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73763300
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als alle mensen hun geld weghalen moet je 500 miljoen uitkeren ofzo dacht ik. nog afgezien van mogelijke claims
Bij de spaardivisie bedoel je? DSB heeft ook nog een verzekeringstak en heel veel bedrijfjes die persoonlijke leningen verstrekken (17% van de Nederlanders met een PL moet die nog, al dan niet gedeeltelijk, aflossen bij DSB)... In theorie zou het dus weer winstgevend kunnen worden, lijkt me.
pi_73763631
quote:
maar enige vorm van realiteitszin is hem vreemd geloof ik
Gelukkig is er dan nog een rechter die kan kijken of het realistisch is.

Dit gaat alleen volgens mij allang niet meer om alleen DSB. Als het hem lukt staat Bos in zijn hemd (voor zover hij nu al niet voor paal staat... dacht eventjes vlug van een bank af te zijn...) en zoals al in Nova werd gezegd. Mocht de bank een overeenkomst sluiten met gedupeerde klanten, dan hebben de andere banken een groot probleem. En wat is er nog meer dat we niet weten.
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:04:11 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_73764362
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:19 schreef qonmann het volgende:
Ze hebben dus iemand met heeeeel veeeeeel geld nodig, die al die mensen hun geld kunnen geven ;ls ze het gaan opeisen, Bos zal niet bijspringen
Er zit toch nog wel geld in de kas?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_73764382
Hoe die Scheringa ook naar buiten komt he... alsof ie heeft gewonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73764632
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Er zit toch nog wel geld in de kas?
De Ned. banken hadden om een blanco cheque van 5 miljard gevraag om DSB over te nemen lees ik net in het NRC.Daar heeft Bos nee tegen gezegd. Het gaat over erg veel geld.
pi_73766551
Zometeen in P&W een van de grootste oplichters als gast.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73766646
Lakeman staat perplex na uitstel DSB

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam behandelt Dirk Scheringa ''extreem coulant''. Dat zegt voorzitter Pieter Lakeman van de Stichting Hypotheekleed.

Volgens hem is het nog nooit voorgekomen dat een bedrijf zoveel tijd krijgt om zich van een ondergang te redden, terwijl bewindvoerders aansturen op een faillissement.

''Ik sta perplex'', reageerde Lakeman op het uitstel dat DSB vrijdag heeft gekregen.

Koning van werkgelegenheid

''Scheringa wordt nu opeens beschouwd als de koning van de werkgelegenheid. De grote klap van zijn geld is Scheringa kwijt, maar hij is nu bezig om zijn reputatie te redden. Dat lukt hem wonderbaarlijk goed.''

Volgens Lakeman kan de DSB-topman alleen een overname door een andere bank laten slagen als minister Wouter Bos (Financiën) bijspringt. ''Ik hoop dat Bos voet bij stuk houdt. Maar als de Tweede Kamer gek wordt en roept om steun voor DSB Bank, dan zal Bos wel moeten.''

Een overname van DSB Bank te elfder ure kan gevolgen hebben voor de claims die de Stichting Hypotheekleed wil neerleggen bij de bank, denkt Lakeman. De directie kan dan weer gaan dwarsliggen, zo schat hij in, waardoor hij mogelijk anderhalf jaar langer moet procederen. ''We hadden met de noodregeling juist tijdwinst geboekt.''

http://www.nu.nl/economie(...)lex-uitstel-dsb.html

Het beeld is aan het kantelen, daar heeft ie gelijk in.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:02:33 #210
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73766648
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
Geert?
pi_73766724
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
Lakeman staat perplex na uitstel DSB

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam behandelt Dirk Scheringa ''extreem coulant''. Dat zegt voorzitter Pieter Lakeman van de Stichting Hypotheekleed.

Volgens hem is het nog nooit voorgekomen dat een bedrijf zoveel tijd krijgt om zich van een ondergang te redden, terwijl bewindvoerders aansturen op een faillissement.

''Ik sta perplex'', reageerde Lakeman op het uitstel dat DSB vrijdag heeft gekregen.

Koning van werkgelegenheid

''Scheringa wordt nu opeens beschouwd als de koning van de werkgelegenheid. De grote klap van zijn geld is Scheringa kwijt, maar hij is nu bezig om zijn reputatie te redden. Dat lukt hem wonderbaarlijk goed.''

Volgens Lakeman kan de DSB-topman alleen een overname door een andere bank laten slagen als minister Wouter Bos (Financiën) bijspringt. ''Ik hoop dat Bos voet bij stuk houdt. Maar als de Tweede Kamer gek wordt en roept om steun voor DSB Bank, dan zal Bos wel moeten.''

Een overname van DSB Bank te elfder ure kan gevolgen hebben voor de claims die de Stichting Hypotheekleed wil neerleggen bij de bank, denkt Lakeman. De directie kan dan weer gaan dwarsliggen, zo schat hij in, waardoor hij mogelijk anderhalf jaar langer moet procederen. ''We hadden met de noodregeling juist tijdwinst geboekt.''

http://www.nu.nl/economie(...)lex-uitstel-dsb.html

Het beeld is aan het kantelen, daar heeft ie gelijk in.
Lakeman of Scheringa... het is zo onderhand lood om oud ijzer in mijn ogen... ze deugen allebei niet....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:21:26 #212
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_73767402
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:25:30 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73767549
quote:
quote:
Rinsma State weer trouwlocatie

Van 1971 tot 1999 was Rinsma State gemeentehuis en zeer in trek als trouwlocatie. Na opening van het gemeentehuis in Damwâld, verviel de mogelijkheid om in Rinsma State te trouwen. Toch kreeg de gemeente er nog veel vragen over.
Nadat de eigenaar het gemeentebestuur had laten weten dat Rinsma State weer voor dit doel kan worden gebruikt, hebben burgemeester en wethouders besloten om de zaal die vroeger als raads- en trouwzaal in gebruik was, per 1 april a.s. aan te wijzen als permanente trouwlocatie. Andere permanente trouwlocaties in Dantumadiel zijn de raadszaal in het gemeentehuis te Damwâld en ’t Roodkerkje te Readtsjerk. Verder is De Schierstins te Feanwâlden bepaalde periode van het jaar ook beschikbaar.
Mooi gebaar btw. Dat had hij dus echt niet hoeven doen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:34:57 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_73767919
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
Yep, Wouter speelt mooi weer.

Het lijkt wel of Frank de Grave de enige eerlijke politicus van de laatste jaren is. Hij zag in 2 maanden iets bij DSB wat Zalm in een jaar nog niet zag. En hij klapte dus uit de school.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:36:14 #215
236264 crew  capricia
pi_73767974
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het lijkt wel of Frank de Grave de enige eerlijke politicus van de laatste jaren is. Hij zag in 2 maanden iets bij DSB wat Zalm in een jaar nog niet zag. En hij klapte dus uit de school.
de Grave is idd de enige met schone handen, als ik het zo hoor!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:36:28 #216
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_73767983
Wouter houdt in ieder geval tot het allerlaatst de hand boven het hoofd van vrindje Zalm.

Als DNB een onderzoek gaat doen komt er iig niks boven water.
pi_73767991
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lakeman of Scheringa... het is zo onderhand lood om oud ijzer in mijn ogen... ze deugen allebei niet....
NEE! Scheringa heeft geen scrupules, Lakeman wel (dank je wel Yvonne Jaspers, ook al was het misscien anders bedoeld).

Daarom weet IK wel achter wie ik sta.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_73768028
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

F. de G.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:39:36 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_73768089
Er kijkt wel een onafhankelijke derde mee met het onderzoek. Volgens Bos geen politicus. Waarschijnlijk omdat hij al weet dat ze niemand kunnen vinden zonder boter op zijn hoofd.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:06:59 #220
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_73768994
F. de Grave is helemaal niet integer. Was onderdeel van de verzekeraarsmaffia.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')