Zodra er een uitspraak is zal NOVA overschakelen daar naar toe (NL2).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef capricia het volgende:
Zijn er al ergens beelden van de uitspraak?
Natuurlijk, dit is te brak.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef alexis_ het volgende:
Ja idiots. Is er al een zender die het heeft???
Mja, ik ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef alexis_ het volgende:
Nou na constant in de media het stoutste jongetje van de klas te zijn geweest gun ik oom Goor dit wel.
Van mij ook, maar dat gaat, zoals gewoonlijk, ook dit keer niet gebeuren. Zalm is te belangrijk om aan te pakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
Van mij mogen alle stenen, ook de laatste, bovenkomen!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef alexis_ het volgende:
NOVA voelt nattigheid en geeft DSB nu alle ruimte.
Het lijkt er toch sterk op dat DNB / BOS de DSB gepiepeld hebben. Heeft iemand in 1,5 week tijd Polak en de redactie zo meegaand gezien?
Idd zeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef alexis_ het volgende:
NOVA voelt nattigheid en geeft DSB nu alle ruimte.
Het lijkt er toch sterk op dat DNB / BOS de DSB gepiepeld hebben. Heeft iemand in 1,5 week tijd Polak en de redactie zo meegaand gezien?
En dan volgende week een uitzending over hoe makkelijk het publiek te manipuleren is...quote:
Als Nova die uitzending maakt dan moet je het met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan volgende week een uitzending over hoe makkelijk het publiek te manipuleren is...
Toen ik vanmorgen hoorde dat ze een belangstellende buitenlandse koper die de hele boel wilde overnemen niet eens te tijd gaven de cijfers in te zien en een onmogelijke deadline gaven wist ik genoeg. Bewust aangestuurd op faillissement.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan volgende week een uitzending over hoe makkelijk het publiek te manipuleren is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |