Ik wilde het ook posten, is het godverdomme de fipo al. Wat een wereldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Equites het volgende:
Verkracht ze moeder
Waar gaat het naartoe met Nederlandquote:
en daarna nog keertje over z'n hond heen of zou dat een overkill zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef 9611Niels het volgende:
Verkracht z'n kat, eet z'n koelkast leeg en schijt vervolgens de hele keuken onder.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Geen terechte klacht
TS heeft niet gezegd dat hij engelse taal wou
TS Huilt om 20 euro
Nee.quote:
Die gozer ken ik al zó lang, woont tegenover, veel dingen meegemaakt. Dan vertrouw je hem toch he. Sowieso, dat het een andere taal is denk ik niet gelijk aan. Toen ik buiten liep zag ik wel dat het Frans was op de achterkant van het doosje, maar ik ging er vanuit dat je de taal wel kon veranderen, niet dus. Maargoed, morgen wordt het opgelost.quote:
Gefeliciteerd, maar je blijft een loserquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef MB23 het volgende:
[..]
Maargoed, morgen wordt het opgelost.
omdat? De meesten hier zouden de ballen niet eens hebben om er wat van te zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar je blijft een loser
16, hoezo?quote:
De meeste hier wel weten wat echte vrienden zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef MB23 het volgende:
[..]
omdat? De meesten hier zouden de ballen niet eens hebben om er wat van te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |