Goeie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatst waren wij een potje aan het Kingsen en ik moest een opdracht verzinnen. Dus ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om alle nummers van de Vengaboys op te noemen. Dus ik zeg: "noem de nummers van de 'Bengaboys'". Lachen ze me uit omdat ik Benga zeg ipv Venga.
Tja, maar er zullen mensen zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom nog niet eens.
Iemand moet ietsje verder gaan bij mij
klopt, daar kan ik nog wat van lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, maar er zullen mensen zijn...
Jullie potjes KingZen klinken nu al saai.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie.
Ik zeg altijd óf Europese hoofdsteden of Eerstedivisieclubs.En kingzen is met een 'z'.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jullie potjes KingZen klinken nu al saai.
Jij staat wel op internet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, daar kan ik nog wat van leren
ahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor.
De ergste keer was de regel.. Ik kan dat eigenlijk hier niet posten![]()
.
Okay, toen moest je je lul dopen in glas bier voordat je atte als je het woord 'lul' zei.![]()
![]()
![]()
We waren wel teringzat, maar we letten nog wel goed op. Er is maar 2x gedoopt.
Nee, ik bedoelde dat ik best wat minder had mogen pikkenquote:
Heb jij daar toegang?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
Ik snap trouwens ook al die mensen niet die zichzelf in het keldertje posten.
Ik vind het een beetje vies.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor.
.
Okay, toen moest je je lul dopen in glas bier voordat je atte als je het woord 'lul' zei.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor.
.
![]()
![]()
Wat weet jij daar van?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
Ik snap trouwens ook al die mensen niet die zichzelf in het keldertje posten.
Het was echt kankerranzig. Wel lachen. Eentje werd de volgende morgen op de stoep wakker in z'n eigen kotsquote:
-.-'quote:
Er valt gemiddeld 30 dagen sneeuw in Nederland.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wist tot op voor kort niet dat The Dust Brothers en The Chemical Brothers 1 zijn.
Wat scha.. leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was echt kankerranzig. Wel lachen. Eentje werd de volgende morgen op de stoep wakker in z'n eigen kots![]()
. Bleek later dat wij hem buitengesloten hadden en hem waren vergeten binnen te laten. Het was de meest dronken avond in mijne jonge leventje
.
De leeuw is maar 2 tot 4 uur actief per dag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wist tot op voor kort niet dat The Dust Brothers en The Chemical Brothers 1 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |