Het zijn niet mijn spullen, dan vind ik dat je het hoort te vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ben je netjes. Maar meestal heb je al een dagtaak aan het vinden van personeel om aan te spreken bij Feedback. In die tijd kon ik al 3 bassen en 4 versterkers getest hebben
.
Nahja, ik vraag eerst of ik mijn gang kan gaan. Daarna plug ik zelf wel wat meuk in. Andere cab enzulks, zo ben ik er achter dat ik de papercones van Hartke fijner vind klinken dan de aluminium. Had alleen niet genoeg lef om een Ampeg cab er onder te hangenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Nee nee, die spullen staan daar om te testen. Zo werkt het bij Feedback. Zie het als een schaal pepermuntjes bij een restaurant die je gewoon mag pakken. Als ze willen dat je eerst iets vraagt of niet doet, hangt er wel een bordje bij. Bijv dat je niet met speakerskabels moet kloten. Ik heb dat wel gedaan toen ik een amp ging kopen, maar eerst overlegd met de verkopen en hem ervan overtuigd dat ik weet wat ik doe. Was ook zo en ik heb alles netter terug gezet dan zij zelfs zouden doen.
Ach, Andy Summers (The Police) stelde zijn flanger vaak zo in, dat hij klonk als een chorus. Als het goed klinkt, dan klinkt het goed. Benaming is dan irrelevant.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Witchfynder het volgende:
Flanger. Hoewel ik nu ipv flanger phaser heb gebruikt. Die klinkt uit een TC Electronics G-Sharp meer als een flanger dan de flanger, gek genoeg
.
Geargasm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
IK HEB HEM GEKOCHT!!!!
Hij ligt nu op mijn schoot terwijl ik dit typ. Wat een toffe, mooie, geweldige bas
. De afwerking is per-fect! Alle lijnen zijn retestrak, de afstelling is zelfs goed! Wauw, kan niet meer praten. Ik ga speleeeeeeeeeeen!
![]()
.
IK BEN EEN BAASquote:
De eerste mensen die een bassist in huis waarderen moet ik nog tegen komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
Hoezo dat?
En live moet je wel een shitload aan laag hebben? Denk het niet. Ik iig niet, want dan ben ik helemaal niet te horen met een dubbele basdrum en een toetsenist.
De tsjak is toch de snare ?quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
De eerste mensen die een bassist in huis waarderen moet ik nog tegen komen
Live ga ik zelf voor een dikke bas ja. Maar ik wil wel mijn melodietjes of rifjes nog horen. Niet alleen BOEM BOEM, maar bomderdeboem-tjakboemboem
Hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
14 novemberquote:
Doen!quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Rechterbal het volgende:
Een vriendin van me wilt met mij naar Muse. Ze heeft al een kamertje gehuurt etc voor de nacht.
Hmmmm...
Waarschijnlijk gehuurdquote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Rechterbal het volgende:
Een vriendin van me wilt met mij naar Muse. Ze heeft al een kamertje gehuurt etc voor de nacht.
Hmmmm...
Uhuh. Ik voel me bijna verplicht te gaan!quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gehuurd![]()
En klinkt als... ze wil je batsen
Heeft ze geen kaartjes voor je geregeldquote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef Rechterbal het volgende:
100 euro op de zwarte markt vind ik namelijk erg duur voor een band als muse
Ze kan voor 90 euro krijgen, en ik hoef haar maar 30 te geven nu. De rest schiet ze me voorquote:Op zondag 1 november 2009 17:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heeft ze geen kaartjes voor je geregeld
Ow ik dacht dat ze ook kaartje over had, jammer danquote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef Rechterbal het volgende:
100 euro op de zwarte markt vind ik namelijk erg duur voor een band als muse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |