Had ik ook, begon op een geleende gitaar. En nu kan ik zo af en toe iemands gitaartje pakken om even wat te rammenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ookIk had toch nog nooit een gitaar vast gehouden, dus of ik nu links of rechtshandig begon maakte ook niet zoveel iut
De linkshandige kost 359,-. Ik weet niet wat de rechtshandige kost, maar meestal zit er zo'n 30 a 50 euro tussen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheelt weer. Is de linkshandige variant trouwens ook duurder dan? Ik heb mezelf gewoon rechtshandig aangeleerd
Stimmt, maar geloof dat de hardware verder ook minder is als ik internet moet geloven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die ziet er ook best cool uit. Ach, elementen kun je vervangen.
Ja, dat kan. Heb eens zo'n Standard P getest. Zat best slordig in elkaar gezet. Klonk wel goed, dat wel, maar je voelde gewoon dat het een beetje brak was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stimmt, maar geloof dat de hardware verder ook minder is als ik internet moet geloven.
Ja, als de bouw klote is kan je aanpassen wat je wil, maar dan zal het inderdaad nooit echt goed worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:34 schreef Witchfynder het volgende:
Als alles matig is, kun je gewoon beter een andere bas kopen.
Ik heb zelf een Stagg. Goede bouw, klank, speelt heel lekker. Niks mis mee. Er zitten pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als de bouw klote is kan je aanpassen wat je wil, maar dan zal het inderdaad nooit echt goed worden.
Je kan EMG's in een Stagg hangen, maar het blijft een Stagg.
Maar dat moet je net treffen... over het algemeen ontwijk ik het lieverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Stagg. Goede bouw, klank, speelt heel lekker. Niks mis mee. Er zitten pareltjes tussen.
Met de AS niet echt. Lees wel meer rare verhalen over de MiM en heel soms de MiJ (resp de Mexicaantjes en de Japanners).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er eigenlijk verhalen bekend van echte Fender Precision's die brak zijn? Of zit je altijd goed met een American Standard?
Ashes to ashes, dust to dust,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien kun je mij die vraag volgende week ook stellen, ASH.
Ik luisterde gister trouwens naar een CD die 'All Systems Go' heet.
Top!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:25 schreef allsystemshalt het volgende:
KaMoooooooo!
Hoe bevalt je nieuwe bas tot nu toe?
Over Mark bedoel je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ashes to ashes, dust to dust,
I live and I die for your love.
Ashes to ashes, dust to dust,
heart breaker, taker of looooooooove!
En ja, je had gisteravond weer eens gelijk
Jaquote:
Wat een prutser dan, had zeker nog nooit een string through body gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef Kvack het volgende:
Arg, heb ik net mijn bas laten afstellen bij de winkel, heeft hij de nieuwe snaren door de brug gedaan ipv door de body. Wat een verschil maakt dat zeg, klinkt nergens naar. Hoop dat ik garantie heb op de afstelbeurt.
Best welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat een prutser dan, had zeker nog nooit een string through body gezien
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef Kvack het volgende:
Arg, heb ik net mijn bas laten afstellen bij de winkel, heeft hij de nieuwe snaren door de brug gedaan ipv door de body. Wat een verschil maakt dat zeg, klinkt nergens naar. Hoop dat ik garantie heb op de afstelbeurt.
Mijn bandje is nu weer een beetje tot leven aan het komen, eindelijk weer eens wat nieuws gespeeld met z'n allen. Voelt top!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:07 schreef Rechterbal het volgende:
Ik zit al super lang zonder band.
Kutleven.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik luisterde gister trouwens naar een CD die 'All Systems Go' heet.
Bij deze een vraag in de toekomstquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Nog niets op dit ogenblik. Aan de brug moet wel wat gebeuren, de E-snaar verzakt iedere keer. Maar dat is denk ik met een nieuwe schroef ook vlot te verhelpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Sautor het volgende:
Wilde gaan verbouwen, of al wat aan gedaan?
*Misschien geïnteresseerd is
Heb nog nergens Orange basmeuk zien staan geloof ik. Zie vooral Hartke, Ampeg, Markbassen soms een klein beetje Eden/Nemesis.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft er iemand deze in bezit? Of getest? Of zien staan?.
[ afbeelding ]
Orange Crush 35B.
Ben op zoek naar een nieuwe combo voor thuis, een kleintje. Deze lijkt me super.
Dat weten zij nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet nogsteeds een keer Ampeg uitproberen. Schijnt dat het rauw en smerig klinkt ofzo... Lijkt me wel wat. Maarja zo lang het nog niet in mijn budget zit durf ik niet te vragen of ik het mag proberen
Gewoon vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet nogsteeds een keer Ampeg uitproberen. Schijnt dat het rauw en smerig klinkt ofzo... Lijkt me wel wat. Maarja zo lang het nog niet in mijn budget zit durf ik niet te vragen of ik het mag proberen
Ik plug niet zomaar inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ga naar feedback, daar hoef je het niet te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |