...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Does he looks like a bitch?
What?
*boem*
![]()
![]()
![]()
Sorry, tot m'n 7e maar daar gewoondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Alleen dat je niet wist wat het betekent zegt wel wat over je woordenschat in het Engels he?
Pulp Fictionquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Does he looks like a bitch?
What?
*boem*
![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weer gaan hardlopen. Dat werkt toch het best vind ik. Lekker in de buitenlucht vooral met dit weer lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja k moet watik kan moeilijk van bepaald eten af blijven savonds en als k toch resultaat wil hebben dan moet ik maar fanatiek sporten
hardlopen vind ik echt niks aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet ook weer gaan hardlopen. Dat werkt toch het best vind ik. Lekker in de buitenlucht vooral met dit weer lekker
Oh..ja, grote kans dat je dan nog niet helemaal door had wat dat betekent ja...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry, tot m'n 7e maar daar gewoond
beide talen dyslectisch het is watquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, grote kans dat je dan nog niet helemaal door had wat dat betekent ja...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef kaatjhuh het volgende:
brr Engels,.. dat mag ik straks nog wel even opfrissenis al weer even gelden dat ik dat gesproken heb
Dyslectisch schrijf je dan weer wel in één keer goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
beide talen dyslectisch het is wat![]()
Ik kan ook nog eens heel slecht liegen.
quote:
Te vaak moeten schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dyslectisch schrijf je dan weer wel in één keer goed!![]()
![]()
Ga je lang?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kom er straks niet om heen, in Australië spreken ze niet anders
quote:
laten we het hopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conditie moet je opbouwen hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hardlopen vind ik echt niks aanmaar ik heb ook niet z'n beste conditie dus zal daar wel aan liggen
maar ook daar word aan gewerkt
Kan ook leuker dan met hardlopen of fitness...quote:
Huhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja en niet zo als -DD- dat het bloed je neus uit Tsunamiet als je al naar een fiets kijkt![]()
3 weekjes vanaf 28 decquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
laten we het hopen
nee jij bent een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja dat is dan weer zoiets wat je niet kunt kopen he .. ook niet bij de hemaquote:
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
Precies, paar keer per weekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ook leuker dan met hardlopen of fitness...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
laten we het hopen
In Australie hebben ze ook internet hoor schat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |