lekker.quote:

Sorry moeder van Kaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:22 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
reactie mam: "nou dan weet ik ook weer wat dat voor een figuur is"

Afkorten ftwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat wilde ik zeggen alleen kon ik je naam niet uit mn hoofd schrijven

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry moeder van Kaatje
Het was niet mijn bedoeling u in een dergelijke shock te brengen!

Nou, dat zou jammer zijn ook, bodybuilders, brrrrrrr.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
lekker.
vanmorgen even uurtje bodyshape gedaan en 20 min fitness
vanavond zumba gedaan en kracht training.. en nee ik ben niet gespierd en ga ook niet voor de bodybilder look

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat zou jammer zijn ook, bodybuilders, brrrrrrr.

Je volgt toch niet het voorbeeld van je wederhelft hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef kaatjhuh het volgende:
zo vanavond een biertje i.p.v een wijntje

OMG! Waar is dat bovenstukje dan nog goed voor?quote:

klopt.. vind t een vies gezicht. T is meer omdat spierweefsel verbrand meer vet ofzo en gezien ik paar kilootjes kwijt wil en wat strakker in m'n vel voor de vakantie pak ik alles aan wat kan en mogelijk isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat zou jammer zijn ook, bodybuilders, brrrrrrr.

Good one...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Waar is dat bovenstukje dan nog goed voor?

nee maar m'n pa is weer van z'n dienst en dan drink ie vaak een en zo nu en dan doe ik er een mee. Ik drink niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je volgt toch niet het voorbeeld van je wederhelft hè?

Engels?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
![]()
ik ben Engels ja
Don't blame me

*APPLAUS*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
klopt.. vind t een vies gezicht. T is meer omdat spierweefsel verbrand meer vet ofzo en gezien ik paar kilootjes kwijt wil en wat strakker in m'n vel voor de vakantie pak ik alles aan wat kan en mogelijk is

Dat is geen Engels woord hoor...quote:

Awimbowe ? Als in; In the jungle?quote:

Ik bedoel het meer van geen grolsch mag ik hopen l(quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee maar m'n pa is weer van z'n dienst en dan drink ie vaak een en zo nu en dan doe ik er een mee. Ik drink niet dagelijks hoorgisteren aan de cola

quote:

No shit Sherlockquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen Engels woord hoor...

Zucht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Awimbowe ? Als in; In the jungle?

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
![]()
ben nog maar 7 week bezig ofzo hoor
maar nog steeds gemotiveerd voor 3 -5 keer heen te gaan per week

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zucht.
In awe (of somebody/something)
admiring someone or something very much.

Damn zo vaak per weekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
![]()
ben nog maar 7 week bezig ofzo hoor
maar nog steeds gemotiveerd voor 3 -5 keer heen te gaan per week

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zucht.
In awe (of somebody/something)
admiring someone or something very much.

tja k moet watquote:

Ja.quote:

Uhuh. Ik moest eventjes iets uitzoeken.quote:

...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Does he looks like a bitch?
What?
*boem*
![]()
![]()
![]()

Sorry, tot m'n 7e maar daar gewoondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Alleen dat je niet wist wat het betekent zegt wel wat over je woordenschat in het Engels he?

Pulp Fictionquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Does he looks like a bitch?
What?
*boem*
![]()
![]()
![]()

Ik moet ook weer gaan hardlopen. Dat werkt toch het best vind ik. Lekker in de buitenlucht vooral met dit weer lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja k moet watik kan moeilijk van bepaald eten af blijven savonds en als k toch resultaat wil hebben dan moet ik maar fanatiek sporten

hardlopen vind ik echt niks aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet ook weer gaan hardlopen. Dat werkt toch het best vind ik. Lekker in de buitenlucht vooral met dit weer lekker

Oh..ja, grote kans dat je dan nog niet helemaal door had wat dat betekent ja...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry, tot m'n 7e maar daar gewoond

beide talen dyslectisch het is watquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, grote kans dat je dan nog niet helemaal door had wat dat betekent ja...

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef kaatjhuh het volgende:
brr Engels,.. dat mag ik straks nog wel even opfrissenis al weer even gelden dat ik dat gesproken heb

Dyslectisch schrijf je dan weer wel in één keer goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
beide talen dyslectisch het is wat![]()
Ik kan ook nog eens heel slecht liegen.

quote:

Te vaak moeten schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dyslectisch schrijf je dan weer wel in één keer goed!![]()
![]()

Ga je lang?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kom er straks niet om heen, in Australië spreken ze niet anders

quote:

laten we het hopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Conditie moet je opbouwen hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hardlopen vind ik echt niks aanmaar ik heb ook niet z'n beste conditie dus zal daar wel aan liggen
maar ook daar word aan gewerkt

Kan ook leuker dan met hardlopen of fitness...quote:

Huhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja en niet zo als -DD- dat het bloed je neus uit Tsunamiet als je al naar een fiets kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |