Laat me raden, jij hebt nooit een Asus laptop in jouw handen gehad?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt nooit een Asus laptop in jouw handen gehad?
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=3271558&prodTypeId=18972&prodSeriesId=503548&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=228quote:
Dell is ook een puiq merk, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef zovty het volgende:
[..]. Echt teveel. En toen zijn we overgestapt op Dell. En toen ging het weer.
Dat dus. En je kan gewoon niet kiezen voor de driver alleen, hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef TwyLight het volgende:
Dat is niet alleen een driver, maar ook 68MB aan troep software die HP je de strot door wil douwen.
Welkom in de Windows generatie.
Ooh okee, dan mag het. Dan ben jij tof.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
faalik had mijn eigen reply al ge
'd
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
- TS heeft een pauper internetverbinding
- TS heeft HP
- TS is een nerd
=quote:
Wat denk jij dan waarop printers werken? Kipfilets?quote:
Ja, jij bent het antwoord. Maar wat de vraag was, zijn we even vergeten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben dan ook beter dan jullie, en sta boven jullie in de maatschappij
Installenquote:
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er een paar Gb aan drivers wordt meegeinstalleerd. Ze zullen op een centrale locatie staan ja, maar een paar Gb aan drivers in het geheugen inladen is natuurlijk onbegonnen werkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef GuidooH het volgende:
Bij OSX zou het kunnen dat je geen drivers hoeft te installeren, maar dan heb je ze eigenlijk allemaal al meegeinstalleerd. Als je die weg klikt bij het installeren, scheelt het weer een paar GB.
Tenzij het om de netwerkkaart gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
De oplossing in win7 is eigenlijk wel de beste, niks voorgeïnstalleerd maar als je een apparaat erin prikt zoekt hij automatisch op internet een driver en installeert hij deze. Dus geen schijfruimte verspilt aan onnodige drivers en toch zowat alles meteen kunnen gebruiken.
Ik heb nog nooit een driver voor een (bedraadde) netwerkkaart hoeven installerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij het om de netwerkkaart gaat
Alle drivers staan al geinstalleerd op OS X.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er een paar Gb aan drivers wordt meegeinstalleerd. Ze zullen op een centrale locatie staan ja, maar een paar Gb aan drivers in het geheugen inladen is natuurlijk onbegonnen werk
Of was het nou zo dat er alleen drivers worden ingeladen van apparaten die daadwerkelijk zijn aangesloten?
Nee. Hij communiceert alleen met die printer via die tcp-ip standard port driver. De communicatie zelf moet nog steeds door de fabrikant zelf beschreven worden voor je OS, middels specifieke drivers dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:01 schreef classpc het volgende:
Sinds wanneer heb je voor een netwerkprinter een driver nodig?
Die doet het toch gewoon met een tcp-ip standard port driver en de printer drivers die in Windows zelf zitten?
Ik had dus een herinstallatie en dus stonden die drivers daar nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef LoempiaLiza het volgende:
Je weet dat je je drivers kan terugvinden in je system32-map, deze kopieer je in een andere map, vervolgens de map verwijderen, drivers terug en klaar ben jeJe ben een nerd, of je ben het niet.
Ik heb hem eens geprobeerd en wat blijkt:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=3271558&prodTypeId=18972&prodSeriesId=503548&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=228
HP Universal Printer driver: 14.8 MB.
TS faalt.
Whehehehquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb hem eens geprobeerd en wat blijkt:
[ afbeelding ]
Moet dat een serieus programma voorstellen? Bovendien kan dat programma mijn netwerkprinter niet vinden.
Smegmanus faalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |