Ja, hallo. Ik heb dus een HP printer. Die kocht ik ooit eens in een lollereinzige bui omdat ik netwerkprinters wel cool vond. En vandaag dacht ik bij mezelf: had ik dat nu maar niet gedaan. Want na een verse herinstallatie van windows Xp ("Haha TS heeft windows Xp") waarbij ik mijn printer opnieuw wilde installeren omdat ik nu eenmaal ook af en toe wel eens wat wil printen als ik zo'n mooie netwerkprinter heb, kon ik natuurlijk mijn driver cd niet meer vinden. En de versie die ik in mijn backup had was natuurljik weer van vista. En TS gebruikt geen vista
Maar geen nood, TS heeft internet en derhalve zou een bezoek aan de webstek van HP wel uitkomst brengen, dacht ik zo. Dus ik daar aangeklikt dat ik
alleen een driver wilde doenloeden. Blijkt dat fokking pakketje bij elkaar iets van 70 Mb groot te zijn! Ubermega fail

Ik had echt zoiets van OMGWTFASJEMENOU
En die doenloed was ook nog eens totally retetraag omdat ik een vrek ben en dus maar een doenloedsnelheid van 1,5 Mbit heb

En daar wordt een arme vogeltjesdans niet blij van, bets kijkbuisfokkertjes. Ik zit zelfs dit topic te typen in de tijd dat ik aan het doenloeden ben. Nu typ ik vrij snel, dat dan weer wel
Klacht: zie TT.
Verwachte reacties: TS heeft een pauper internetverbinding / TS heeft HP / TS is een nerd. Pick one.