Walhalla is de plaats waar helden komen wonen als ze sterven. Het is een onderdeel van de plaats die ik zoek. De naam is afgeleid van de Noorse naam voor Goden en Godinnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef tomtomaat het volgende:
walhalla?
Die zocht ik. Pietverdriet +1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ashgaard
Boer zoekt vrouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef ScottTracy het volgende:
Gooische Vrouwen iig... verder Boer zoekt vrouw en De Reunie?
Ahja, duidelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw
Gooiese vrouwen en wie is de mol, vandaar mijn grapje boven
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw
Gooiese vrouwen en wie is de mol, vandaar mijn grapje boven
+1quote:
Dat magquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
mag ik er trouwens even op wijzen dat het antwoord van de Noordse Mythologie incompleet is
Ah, nouja verder reikt mijn kennis niet, dus daarmee kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
+1
Dat zijn de belangrijkste, nog twee mis je, voor een extra punt iemand?
Je hebt in de Noordse mythologie 2 groepen met goden. De Asen, die inderdaad in Asgard wonen, maar je hebt ook de Wanen (Vanir), dit zijn de vruchtbaarheidsgoden, de goden van de zee en de overvloed. Zij wonen in Vanaheim.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat magVoor zover ik weet is Asgaard de plaats waar de Goden wonen en is deze onderverdeeld in meerdere ruimtes, zoals Walhalla. Asgaard als geheel zou dan voldoende zijn als antwoord. Maar als ik fout zit hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |