Brave modquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik blíjf de OP aanpassen, trouwens......

Vind wel dat hij echt vecht voor zijn zaak. Hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Spreekt toch weer voor hem!quote:

Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind wel dat hij echt vecht voor zijn zaak. Hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Spreekt toch weer voor hem!

Juist, hij probeert 250 miljoen eigen vermogen te redden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat anders

Eh... nee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat anders

Zij hebben gewoon de verplichting om door te betalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef mcintosh het volgende:
Even een algemene vraag tussendoor. Betalen mensen met een hypotheek en/of krediet nog gewoon door of moeten (is het verstandig?) zij de betalingen stoppen?
 Vrij dom om te stoppen met betalen, eigenlijk.
 Vrij dom om te stoppen met betalen, eigenlijk.

Ja, gewoon doorbetalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon de verplichting om door te betalen.Vrij dom om te stoppen met betalen, eigenlijk.

Yup, Scheringa zei dat net. Iets met 75 miljard nogwat. Omzet ofzo? Internationaal gezien?quote:

Balanstotaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yup, Scheringa zei dat net. Iets met 75 miljard nogwat. Omzet ofzo? Internationaal gezien?

JC Flowers? En dan samenvoegen met NIBC?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Amerikaans bedrijf, lees ik?

Hebben zij een bank met 75 miljard balanstotaal? NIBC = 35 miljard, geloof ik....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
JC Flowers? En dan samenvoegen met NIBC?

ze hebben ook nog een bank in Duitslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hebben zij een bank met 75 miljard balanstotaal? NIBC = 35 miljard, geloof ik....

Ja, Hypo Real Estate, waar nu problemen zijn doordat die bank genationaliseerd wordt. Daar loopt binnenkort een zaak, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ze hebben ook nog een bank in Duitsland

)
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |