Brave modquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik blíjf de OP aanpassen, trouwens......
Vind wel dat hij echt vecht voor zijn zaak. Hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Spreekt toch weer voor hem!quote:
Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind wel dat hij echt vecht voor zijn zaak. Hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Spreekt toch weer voor hem!
Juist, hij probeert 250 miljoen eigen vermogen te redden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat anders
Eh... nee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vecht voor zijn geld. Dat is wat anders
Zij hebben gewoon de verplichting om door te betalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef mcintosh het volgende:
Even een algemene vraag tussendoor. Betalen mensen met een hypotheek en/of krediet nog gewoon door of moeten (is het verstandig?) zij de betalingen stoppen?
Ja, gewoon doorbetalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon de verplichting om door te betalen.Vrij dom om te stoppen met betalen, eigenlijk.
Yup, Scheringa zei dat net. Iets met 75 miljard nogwat. Omzet ofzo? Internationaal gezien?quote:
Balanstotaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yup, Scheringa zei dat net. Iets met 75 miljard nogwat. Omzet ofzo? Internationaal gezien?
JC Flowers? En dan samenvoegen met NIBC?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Amerikaans bedrijf, lees ik?
Hebben zij een bank met 75 miljard balanstotaal? NIBC = 35 miljard, geloof ik....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
JC Flowers? En dan samenvoegen met NIBC?
ze hebben ook nog een bank in Duitslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hebben zij een bank met 75 miljard balanstotaal? NIBC = 35 miljard, geloof ik....
Ja, Hypo Real Estate, waar nu problemen zijn doordat die bank genationaliseerd wordt. Daar loopt binnenkort een zaak, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ze hebben ook nog een bank in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |