abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73698574
Op Twitter lees ik dat het doek nog niet gevallen is?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73698604
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
waar kijk je precies?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73698657
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef capricia het volgende:

[..]

waar kijk je precies?
Even zoeken... ik ben 'm kwijt, maar het was geen officieel bericht, uiteraard.
pi_73698683
Hmm, rechtbank geschorst.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73698691
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Zitting geschorst
pi_73698692
http://twitter.com/#search?q=dsb

Rechter twijfelt, schijnbaar op dit moment.
pi_73698709
De uitspraak kan nog uren duren...
pi_73698753
Uitspraak op z'n vroegst morgenvroeg 9:30 uur.
pi_73698773
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
De uitspraak kan nog uren duren...
Als het even kan wil ik wel wakker blijven.
Maar waarom mogen we niet meekijken bij de rechtbank?
Laat ons maar horen waar het over gaat...!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73698783
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitspraak op z'n vroegst morgenvroeg 9:30 uur.
Oh, das wel een beetje lang wakker blijven ja...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73698842
Men is vast nog als een razende aan het rekenen en bezien of men wel wat opschiet met een DSB die foetsie gaat.
Daarnaast kan men dan nog werken aan een verhaal wat misschien wel geloofwaardig is zodat de DNB en Bos ook weer een schoon straatje hebben.
pi_73698908
Tot afgelopen zondag is er niet alleen 600 miljoen weggehaald door spaarders, maar ook nog eens 800 miljoen door DNB!
Aldus Nova.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73698969
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Als het even kan wil ik wel wakker blijven.
Maar waarom mogen we niet meekijken bij de rechtbank?
Laat ons maar horen waar het over gaat...!!
Ja dat zou gewoon moeten kunnen net als in Amerika maar helaas, Wouter Bos & Nout Wellink blijven de leugen regeren...
pi_73699096
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bos naar de rechtbank geroepen.
Volgens Clairy bleek het nu toch om een typetje van koefnoen te gaan.
pi_73699137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:00 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja dat zou gewoon moeten kunnen net als in Amerika maar helaas, Wouter Bos & Nout Wellink blijven de leugen regeren...
Inderdaad. Wiens belang dient dat nou? Interessante discussie bij NOVA
pi_73700201
Ik zie DSB ook nog wel gelijk krijgen nu Die bos kan ook werkelijk helemaal niets.
pi_73700722
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:57 schreef capricia het volgende:
Tot afgelopen zondag is er niet alleen 600 miljoen weggehaald door spaarders, maar ook nog eens 800 miljoen door DNB!
Aldus Nova.
Ik heb die uitzending echt met stijgende verbazing bekeken. Als dit verhaal klopt, hebben Wellink en Bos de bank zeer bewust opgeblazen. Want als die 800 miljoen was blijven staan was er niets aan de hand geweest. Ook het lek richting de Volkskrant begint steeds verdachter te worden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:59:00 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73700935
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik heb die uitzending echt met stijgende verbazing bekeken. Als dit verhaal klopt, hebben Wellink en Bos de bank zeer bewust opgeblazen. Want als die 800 miljoen was blijven staan was er niets aan de hand geweest. Ook het lek richting de Volkskrant begint steeds verdachter te worden.
en dan Bos maar roepen dat de onderste steen boven moet komen
Dat wordt een boemerang dus die zijn gelijke niet kent
Bos,Wellink etc vul maar aan nog een stuk of 20 minstens

Zie ook: http://www.fd.nl/artikel/13417468/geen-kopers-meer-dsb
Ook het advocatenkantoor Bartels wil mensen met meer dan een ton spaargeld en achtergestelde deposito's bijstaan. Het kantoor wil onder meer ABN Amro-topman Gerrit Zalm privé aansprakelijk stellen voor geleden schade. Het advocatenkantoor overweegt daartoe via een verzoekschrift een voorlopig getuigenverhoor aan te vragen.
pi_73701031
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

en dan Bos maar roepen dat de onderste steen boven moet komen
Dat wordt een boemerang dus die zijn gelijke niet kent
Bos,Wellink etc vul maar aan nog een stuk of 20 minstens
Nou, eigenlijk was het verhaal voornamelijk negatief voor DNB.
Min.van. Fin hield verders alleen zijn poot niet stijf genoeg. Maar met het min. van fin. vielt wel te praten...
Pas toen DNB zich ermee ging bemoeien veranderde de stemming opeens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73701050
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef justanick het volgende:

[..]

Ze dachten die Dirk Scheringa even vlot de nek om te draaien, maar hij gaat strijdend ten onder. Lakeman zong vandaag in Netwerk beduidend een toontje lager. Bos en Wellink worden nu op de korrel genomen.
Hoe fout de DSB ook is en is geweest in het verleden, ook de overheid moet volgens de regels werken.
Laat nu ook maar duidelijk worden welke rol papa en zoon in de val van DSB hebben gespeeld.

Het zou wat zijn dat DSB overeind blijft en Lakeman en Bos C.s. onderuit gaan. Gewoon omdat het kan.
pi_73701108
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze dachten die Dirk Scheringa even vlot de nek om te draaien, maar hij gaat strijdend ten onder. Lakeman zong vandaag in Netwerk beduidend een toontje lager. Bos en Wellink worden nu op de korrel genomen.
Hoe fout de DSB ook is en is geweest in het verleden, ook de overheid moet volgens de regels werken.
Laat nu ook maar duidelijk worden welke rol papa en zoon in de val van DSB hebben gespeeld.

Het zou wat zijn dat DSB overeind blijft en Lakeman en Bos C.s. onderuit gaan. Gewoon omdat het kan.
Wat denk je zelf?
Als het DNB om eerlijkheid zou gaan, dan was die rechtszitting vanavond wel openbaar geweest.
Maar nee, wij mogen niets horen, wij moeten dom gehouden worden.
Lakeman is een bliksemafleider.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73701113
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

DSB blijft niet overeind. Zou idioot zijn als iedereen nu weer braaf z'n centjes op een DSB-rekening gaat storten
pi_73701241
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Als het DNB om eerlijkheid zou gaan, dan was die rechtszitting vanavond wel openbaar geweest.
DNB heeft eerder liggen slapen of niet gehandeld terwijl het dat wel had moeten doen. Laat de rechterlijke macht haar werk doen en morgen mag jij verder met feestvieren.
Lakeman is de kop van Jut en realiseert zich nu pas, nu er claims in voorbereiding zijn, wat zijn uitspraak heeft bereikt.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

DSB blijft niet overeind. Zou idioot zijn als iedereen nu weer braaf z'n centjes op een DSB-rekening gaat storten
Een kapitaalinjectie van 100 tot 200 miljoen zou de zaak weer uit het drijfzand kunnen krijgen (aldus Scheringa).
Tevens is er nog een grote pot met spaargeld wat nu bevroren is in tegen stelling tot bijvoorbeeld ICEsave.
pi_73701244
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
lol?

Ik snap niet zo zeer waarom elke keer Bos wordt aangevallen en de DSB was sowieso wel naar de klote gegaan door de claim, ze hadden niet eens genoeg liquiditeiten om de deal van afgelopen vrijdag tot een goed eind te brengen, laat staan spaarders geld te geven die hun geld massaal wegslepen
pi_73701303
de Nederlandsche Bank en AFM hebben wel alweer gefaald in toezichthouden, dat is wel schandalig maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het feit dat DSB kapot zou gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')