Neuh, die waren óf al aan het werk óf op school....quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, die waren óf al aan het werk óf op school....
Dat is van de generatie na mij...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef Nizno het volgende:
nog 2!
2 minuten voordat ik stop.... dat ik kap dat ik nok.....
Goed met dit nummer val ik mijn collega's lastig
Ben jij oud of Ninzo jong?quote:
quote:
Weeg je ook meer dan Ninzoquote:
Geen idee eigenlijkquote:
Daar heb ik ook geen idee overquote:
Veel plezier vandaag (en/of morgen) in Villa Volta, Droomvlucht, etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is vrijdag
Lekker weekend voor de boeg: ouderwets stompzinnig vermaak in de Efteling
Dat duurt nog 2 weken. In de tussentijd komt er nog wel iets meer binnen,... hoop ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik ben aan het sparen voor de aangifte OB
Als financiële man zou je beter moeten weten dan te 'hopen'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 weken. In de tussentijd komt er nog wel iets meer binnen,... hoop ik.
Mjah, eerlijk of niet, ik ben er pas nog ingestonken met een niet nader te noemen gerenommeerd autobedrijf, waarvan ik ook dacht 'Ach, die betaalt wel, da's zo'n bekend bedrijf, komt wel goed'. Totdat ik hoorde dat ze failliet waren gegaan.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:38 schreef ManAtWork het volgende:
De vriendelijke verzoeken om de achterstallige facturen over te maken, zijn al verstuurd. Ik blijf geloven in de eerlijkheid van de mens. Dus ga ik ervan uit dat een groot deel aan mijn vriendelijke verzoek gehoor zal geven.
Dus eigenlijk hoop ik dat de mens nog steeds eerlijk is.
(... en voldoende euro's op de bank heeft staan.)
Als je niet teveel geld hebt, is het zeker dat je het terugkrijgt van de nederlandse bankquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mjah, eerlijk of niet, ik ben er pas nog ingestonken met een niet nader te noemen gerenommeerd autobedrijf, waarvan ik ook dacht 'Ach, die betaalt wel, da's zo'n bekend bedrijf, komt wel goed'. Totdat ik hoorde dat ze failliet waren gegaan.....
Niks is zeker, en in het licht van de afgelopen week, zelfs geld op de bank is niet zeker
Niet altijd. Er waren ook geldwolfjes die gingen voor deposito met een hoge rente. In ruil daarvoor mochten ze niet meedoen in het garantie stelsel en staan ze nu achteraan in de rij van gewone crediteuren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je niet teveel geld hebt, is het zeker dat je het terugkrijgt van de nederlandse bank
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef JumpingJacky het volgende:
.....niet nader te noemen....
Hard werken, promotie maken, etc.?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lekker, ik heb een huurwoning toegewezen gekregen. Slechts 640 euro per maand. Als ik weiger, ben ik een groot deel van de opgebouwde punten kwijt en kom ik de komende 3 jaar waarschijnlijk niet in aanmerking voor een huurwoning hier. Als ik 'm accepteer heb ik de komende tijd geen cent te makken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |