Dat geeft altijd een heerlijk gevoel. Ik ga dan bij aankomst ook even kijken of er al een KLB topic is geopend over langzame inhalers. Waarbij de TS in kwestie gaat opscheppen dat hij denkt op tijd te kunnen remmen als hij met 1 meter afstand erachter zit te homo'en. Alsof hij de uitlaat wil penetreren met zijn te korte lontjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
Om TS nog een keer te irriteren natuurlijk, en met succes
Ik doe dat vaak ook als ik naar rechts ga voor een bumperklever. En al helemaal bij iemand die rechts wil gaan inhalen. Die opgefokte gezichten, pricelessquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geeft altijd een heerlijk gevoel. Ik ga dan bij aankomst ook even kijken of er al een KLB topic is geopend over langzame inhalers. Waarbij de TS in kwestie gaat opscheppen dat hij denkt op tijd te kunnen remmen als hij met 1 meter afstand erachter zit te homo'en. Alsof hij de uitlaat wil penetreren met zijn te korte lontje
Irritante motorrijders die debiel snel tussen files doorrijden mogen ook aan het gas van mijn part.quote:
Lach er maar omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak ook als ik naar rechts ga voor een bumperklever. En al helemaal bij iemand die rechts wil gaan inhalen. Die opgefokte gezichten, priceless
Wat doe je nou dom, lijkt me logisch dat je als mottorrijder er tussendoor wil. Waarom nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef hetereaux het volgende:
[..]
Irritante motorrijders die debiel snel tussen files doorrijden mogen ook aan het gas van mijn part.
Er komt nog eens een dag dat ik m'n deur per ongeluk open smijt bwaahaa
Dat doe ik zeker, vooral als ze even verderop maar 1 of 2 auto's voor me staan in de file/bij het stoplichtquote:
Ik kijk ook altijd de dag er op in de krant, of er een rouwbericht staat. Met een "No fear" slogan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak ook als ik naar rechts ga voor een bumperklever. En al helemaal bij iemand die rechts wil gaan inhalen. Die opgefokte gezichten, priceless
Als de auto in kwestie net een vrachtwagen inhaalt ben je een knappe puber als je dat luktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon erlangs met flink wat gas, 170 ofzo
Een verlaagde rouwadvertentie, met een regenpijp en geblindeerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd de dag er op in de krant, of er een rouwbericht staat. Met een "No fear" slogan.
En een blauw randje onder, alsof er ledverlichting onder hangt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een verlaagde rouwadvertentie, met een regenpijp en geblindeerd
Dat zal dan waarschijnlijk dezelfde dag zijn als wanneer je carbon knokkels in je gezicht vangtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef hetereaux het volgende:
[..]
Irritante motorrijders die debiel snel tussen files doorrijden mogen ook aan het gas van mijn part.
Er komt nog eens een dag dat ik m'n deur per ongeluk open smijt bwaahaa
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een blauw randje onder, alsof er ledverlichting onder hangt.
Er zit een verschil tussen autorijden en sturen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de auto in kwestie net een vrachtwagen inhaalt ben je een knappe puber als je dat lukt
Totdat ik je een keer achterop kom en dat 2cvtje even in de vangrail vouw.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Subklacht: mensen die onnodig links rijden
Oh en bumperklevers zijn natuurlijk ook homo.
Die jaag ik ook altijd tegen een infarct aan door 85 in te gaan halen op de snelweg.
laat ze maar kleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |