quote:Sportief.
Op woensdag 24 april 2002 23:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Groet Gboy27 en LoekB.
quote:heeft u dan wel zin om op zijn minst uw collega's af te zeiken?
Op woensdag 24 april 2002 23:38 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe niet aan debatten, lees mijn boek "De puinhopen van 5000 jaar beschaving" maar
quote:Ik ben ervoor om nog even te wachten..
Op woensdag 24 april 2002 23:38 schreef error het volgende:[..]
Sportief.
Welkom. Zullen we beginnen of wachten we op Lucille?
quote:Oeh, daar ben ik een kei in. Laten we dat dan maar doen
Op woensdag 24 april 2002 23:39 schreef error het volgende:[..]
heeft u dan wel zin om op zijn minst uw collega's af te zeiken?
En anders koopt Ross de media wel om
quote:Ik groet U terug geachte collega!
Op woensdag 24 april 2002 23:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Groet Gboy27 en LoekB.
quote:goed heren, voordat de kijkers/kiezers afhaken door al uw welgemeende groeten wou ik beginnen door aan ieder van u even een korte lijst kernpunten uit uw propaganda verkiezingsprogramma te vragn
Op woensdag 24 april 2002 23:41 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik groet U terug geachte collega!
quote:dat denk ik ook niet meer nee...
Op woensdag 24 april 2002 23:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik wil niet iets impliceren, maar volgens mij is Lucille niet in staat hier nog te verschijnen...
quote:ga uw gang...
Op woensdag 24 april 2002 23:43 schreef error het volgende:[..]
goed heren, voordat de kijkers/kiezers afhaken door al uw welgemeende groeten wou ik beginnen door aan ieder van u even een korte lijst kernpunten uit uw propaganda verkiezingsprogramma te vragn
quote:Lucille kan uiteraard morgen ff een press-statement uit laten gaan.
Op woensdag 24 april 2002 23:43 schreef LoekB het volgende:[..]
dat denk ik ook niet meer nee...
quote:
Op woensdag 24 april 2002 23:43 schreef error het volgende:goed heren, voordat de kijkers/kiezers afhaken door al uw welgemeende groeten wou ik beginnen door aan ieder van u even een korte lijst kernpunten uit uw propaganda verkiezingsprogramma te vragn
Genoeg van al dat geleuter van de Politieke Partijen
Stem DAP [De Anti Partij]
Ik beloof U dat ik U niets beloof!
Zegt toch genoeg zo denk ik!
quote:Uiteraard. Mijn partij staat voor:
Op woensdag 24 april 2002 23:43 schreef error het volgende:[..]
goed heren, voordat de kijkers/kiezers afhaken door al uw welgemeende groeten wou ik beginnen door aan ieder van u even een korte lijst kernpunten uit uw propaganda verkiezingsprogramma te vragn
quote:inderdaad, mee eens...
Op woensdag 24 april 2002 23:44 schreef error het volgende:[..]
Lucille kan uiteraard morgen ff een press-statement uit laten gaan.
quote:ok. In het kader van de nieuwe journalistiek lijkt het mij een modern idee als u die gewoon allemaal ff door elkaar hier meedeelt.
Op woensdag 24 april 2002 23:44 schreef LoekB het volgende:[..]
ga uw gang...
Wij zijn onder de mensen gegaan, toen wij nog niets hadden. Wij hebben gevraagd, wat hen interesseert, wat zij willen.
Met die vraag, zijn wij gaan zoeken, met de vraag: Wat wil de kiezer nu eigenlijk.
quote:het is dacht ik de bedoeling dat de heer error u vragen stelt over uw programma, niet dat uw reclame maakt voor zichzelf...
Op woensdag 24 april 2002 23:45 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Uiteraard. Mijn partij staat voor:
Afschaffing van kiespijn Een opvallend geel icon voor alle verderfelijke mensen uit West-Friesland Tol-topics Meer lang haar Vrede, liefde en tolerantie
quote:Welkom! Mag ik u ook een kernachtige lijst punten vragen?
Op woensdag 24 april 2002 23:45 schreef gelly het volgende:
Aangezien ik minister van sociale zaken ben in het kabinet lucille wil ik eventueel wel invallen.
quote:Uiteraard.
Op woensdag 24 april 2002 23:46 schreef error het volgende:[..]
Welkom! Mag ik u ook een kernachtige lijst punten vragen?
quote:Op mijn scherm stond kernpunten
Op woensdag 24 april 2002 23:46 schreef LoekB het volgende:[..]
het is dacht ik de bedoeling dat de heer error u vragen stelt over uw programma, niet dat uw reclame maakt voor zichzelf...
quote:heer LoekB. Uiteraard heeft u gelijk, maar het lijkt me voor de orientering van de kiezers beter dat we ff snel de lijstjes laten passeren.
Op woensdag 24 april 2002 23:46 schreef LoekB het volgende:[..]
het is dacht ik de bedoeling dat de heer error u vragen stelt over uw programma, niet dat uw reclame maakt voor zichzelf...
Zit mijn haar goed?
quote:DIt heeft geleid tot het samenstellen van een korte, maar bijzonder krachtige, en ook daadkrachtige, reëele lijst aandachtspunten.
Op woensdag 24 april 2002 23:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zal hierover heel kort kunnen zijn.Wij zijn onder de mensen gegaan, toen wij nog niets hadden. Wij hebben gevraagd, wat hen interesseert, wat zij willen.
Met die vraag, zijn wij gaan zoeken, met de vraag: Wat wil de kiezer nu eigenlijk.
Maar zoals u al begrijpt, is deze lijst volkomen dynamisch, en kan op elk moment aangevuld worden. Iedere kiezer heeft de mogelijkheid invloed uit te oefenen op ons program!
quote:Je haar zit heerlijk
Op woensdag 24 april 2002 23:47 schreef error het volgende:[..]
heer LoekB. Uiteraard heeft u gelijk, maar het lijkt me voor de orientering van de kiezers beter dat we ff snel de lijstjes laten passeren.
Zit mijn haar goed?
quote:*staande ovatie geeft*
Op woensdag 24 april 2002 23:48 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
DIt heeft geleid tot het samenstellen van een korte, maar bijzonder krachtige, en ook daadkrachtige, reëele lijst aandachtspunten.
Geen collectes meer in kerken. OV-jaarkaart weer de hele week door geldig Partijen die zich schuldig maken aan vervalsing moeten per definitie worden uitgesloten van verdere deelname. Maar zoals u al begrijpt, is deze lijst volkomen dynamisch, en kan op elk moment aangevuld worden. Iedere kiezer heeft de mogelijkheid invloed uit te oefenen op ons program!
quote:Ik kan de kiezer in dat geval verwijzen naar de topics van onze partij op dit forum.
Op woensdag 24 april 2002 23:47 schreef error het volgende:[..]
heer LoekB. Uiteraard heeft u gelijk, maar het lijkt me voor de orientering van de kiezers beter dat we ff snle de lijstjes laten passeren.
Ik kan wel enkele populistische punten opsommen zodat we wat simpel kiesvolk trekken :
- Moderators beperken in hun rechten, meer macht aan de user !
- Achterlijke users weren van dit Forum !
- Reclame inkomsten uit Fok! dienen onder de users verdeeld te worden !
quote:
Op woensdag 24 april 2002 23:45 schreef QyRoZ het volgende:Uiteraard. Mijn partij staat voor:
Afschaffing van kiespijn Mee eens! Een opvallend geel icon voor alle verderfelijke mensen uit West-Friesland Pure discriminatie Tol-topics Kunt U dit nader toelichten... Meer lang haar Discriminatie van kortharigen Vrede, liefde en tolerantie Als het U uitkomt neem ik aan
quote:Dank u. U weet uiteraard dat deze bewondering geheel wederzijds is!
Op woensdag 24 april 2002 23:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
*staande ovatie geeft*
u bent tenminste een waardige en eerlijke opponent
*weer zitten gaat*
quote:oeps. een reaktie graag Qyroz?
Op woensdag 24 april 2002 23:51 schreef Gboy27 het volgende:[..]
en mijn journalistiek verantwoorde vraag dan?
natuurlijk hebben we veel meer punten, die zijn binnenkort te zien in ons topic
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 24-04-2002 23:58]
quote:Daar zou ik graag even op inhaken, error, als dat mag.
Op woensdag 24 april 2002 23:50 schreef error het volgende:
Goed. de lijsten zijn duidelijk.
Wat ik mis is uw positie tov. Fok! en specifiek wat er al dan niet zou moeten veranderen aan de policy. LoekB?
Het is gebleken dat er, onder de kiezers, een gevoel heerst alsof de laatste tijd dingen niet zo zijn zoals ze bedoelt zijn. Men duidt dit aan met "het is wel eens beter geweest" en "het niveau daalt". Dit is te wijten aan een te laks beleid van de uitvoerende instanties.
Wij, van Read My Lips, zijn er dan ook voor om de uitvoerende instanties, de moderatoren, admins, crewleden, een training te geven, hoe zij op correcte wijze deze klachten kunnen verhelpen.
quote:
Op woensdag 24 april 2002 23:53 schreef error het volgende:[..]
oeps. een reaktie graag Qyroz?
quote:mijn excusus voor de late reactie :
Op woensdag 24 april 2002 23:50 schreef error het volgende:
Goed. de lijsten zijn duidelijk.
Wat ik mis is uw positie tov. Fok! en specifiek wat er al dan niet zou moeten veranderen aan de policy. LoekB?
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 25-04-2002 00:01]
quote:
Op woensdag 24 april 2002 23:45 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Uiteraard. Mijn partij staat voor:
Afschaffing van kiespijn Een opvallend geel icon voor alle verderfelijke mensen uit West-Friesland Tol-topics Meer lang haar Vrede, liefde en tolerantie
quote:Kunt u hier iets duidelijker over zijn? u bent het niet eens met uw eigen standpunten? Hoe zit dat?
Op woensdag 24 april 2002 23:59 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Een opvallend geel icon voor alle verderfelijke mensen uit West-Friesland Pure discriminatie
Mensen uit West-Friesland zijn een gevaar voor Fok!. Neem SunChaser nu maar eens. Daar kan je maar beter uit de buurt blijven.Tol-topics Kunt U dit nader toelichten...
De plannen hiervoor moeten nog wat beter worden uitgewerktMeer lang haar Discriminatie van kortharigen
Niemand word uiteraard gediscrimineerd, wij staan voor Tolerantie boven alles!Vrede, liefde en tolerantie Als het U uitkomt neem ik aan
Nee, altijd.
quote:Wie van LQR staan voor een streng ban-beleid, mensen die niet tolerant zijn of 133t taal uiten dienen per direct verbannen te worden!
Op donderdag 25 april 2002 00:00 schreef error het volgende:
En de bans dan? Moeten die gehandhaafd worden/ uitgebreid/ afgeschaft?
quote:die moeten zeker niet afgeschaft worden, je hebt hier van die mensen... ik denk dat dat op dit moment redelijk goed geregeld is door de moderators...
quote:Afgeschaft tot op zekere hoogte, maar ik beloof niets!
quote:Graag wil ik mij distanciëren van de uitspraak dat in ons programma moderatoren minder rechten moeten krijgen. Dit heb ik niet gezegd, en wij staan er ook niet voor. Kunt u alstublieft beter opletten, heer LoekB.
Op donderdag 25 april 2002 00:00 schreef LoekB het volgende:[..]
mijn excusus voor de late reactie :
Zoals al bij mijn (en van de hr Mvdlubbes) punten stond, moeten de moderators op dit forum minder rechten krijgen.
Ook moet (links naar) b.v. unlocksoftware kunnen.
quote:Wij van LQR zijn een flexible partij, wij passen ons aan aan de noodzakelijkheden die in de maatschappij ontstaan. Wij zorgen voor oplossingen voor problemen.
Op donderdag 25 april 2002 00:02 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
[..]Kunt u hier iets duidelijker over zijn? u bent het niet eens met uw eigen standpunten? Hoe zit dat?
quote:Bans moeten absoluut gehandhaafd, als niet uitgebreid worden. Een veel restrictiever beleid wat betreft policy is absoluut niet ongewenst, om vrede en veiligheid te bewaren op Fok.
quote:mijn oprechte excuses, ik lette even niet op. Dit moest natuurlijk hr Gelly zijn.
Op donderdag 25 april 2002 00:04 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Bans moeten absoluut gehandhaafd, als niet uitgebreid worden. Een veel restrictiever beleid wat betreft policy is absoluut niet ongewenst, om vrede en veiligheid te bewaren op Fok.
quote:niet mee eens! de topics in het onzin forum zijn niet minder dan die in b.v. de klaagbaak...
Op donderdag 25 april 2002 00:05 schreef error het volgende:
Duidelijk. Er gaan ook stemmen op in de Fok!maatschappij om alle ONZIN topics niet meer weer te geven in de active list, het zou de betere topics maar naar beneden duwen. Uw mening graag?
quote:Dat is absoluut waar. Er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die zeggen dat onzin, onzin is.
Duidelijk. Er gaan ook stemmen op in de Fok!maatschappij om alle ONZIN topics niet meer weer te geven in de active list, het zou de betere topics maar naar beneden duwen. Uw mening graag?
Zoals wij allen hier vanavond, en dat moet ik echt even zeggen, mijn complimenten voor al mijn collega's die hier hun best doen, laten zien, is dat nonsens. Onzin is een waardevol onderdeel, het grootste onderdeel.
Het zou onjuist en onethisch zijn om deze overgrote groep te ontkennen en te negeren.
Wij, van Read My Lips, zijn dus absoluut tegen een dergelijke maatregel.
quote:Wij zijn hier voorstander van, gezien het feit dat de meeste mensen toch deze lijst gebruiken om interessante onderwerpen te zien. De meeste onzin-onderwerpen lijken saai, maar zijn dat absoluut niet. Ze zijn wel ontoegankelijk voor buitenstaanders. Wij zijn dus voor ons-kent-ons en dus uitsluiting van serieuze fokkers.
quote:Onzin met een grote hoofdletter!
quote:Inderdaad, hr Mvdlubbe.
Op donderdag 25 april 2002 00:07 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Dat is absoluut waar. Er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die zeggen dat onzin, onzin is.
Zoals wij allen hier vanavond, en dat moet ik echt even zeggen, mijn complimenten voor al mijn collega's die hier hun best doen, laten zien, is dat nonsens. Onzin is een waardevol onderdeel, het grootste onderdeel.
Het zou onjuist en onethisch zijn om deze overgrote groep te ontkennen en te negeren.
Wij, van Read My Lips, zijn dus absoluut tegen een dergelijke maatregel.
quote:Hoewel de taal van het gepeupel natuurlijk enorm wordt gewaardeerd, zijn wij toch van mening dat de onzin topics niet meer in de active topics worden opgenomen. Dit om de kwaliteit van het Onzin forum te behouden, en niet het lage niveau van de rest van het forum aan te nemen.
quote:Het moet toch maar gezegd worden dat uw beruchte Zero-Tolerance beleid zich tot nu toe in dit debat heeft beperkt tot het volume van uw eigen stem, waarde collega.
Op donderdag 25 april 2002 00:05 schreef gelly het volgende:
*tok* *tok*Staat mijn microfoon wel aan ?
quote:Uw reacties zijn niet alleen kort en bondig, maar over het algemeen tevens kopiërend en overbodig van aard, heer LoekB...
Op donderdag 25 april 2002 00:12 schreef LoekB het volgende:
Heren, ik vind dat het debat enige trage vormen aan begint te nemen...
quote:Iedereen kan rekenen op onze steun ! Echter mensen die misbruik maken van onze gastvrijheid dienen verwijderd te worden !
Op donderdag 25 april 2002 00:12 schreef error het volgende:
Weinig onderscheid in de standpunten. Goed dan gooien we het over een andere boeg. Welke groepen op Fok! kunnen rekenen op weinig steun van uw partij? Ik denk aan vrouwen/mannen jong/oud newbies/oldbies etc.
Verder dient er een inburgeringscursus te komen in de vorm van 100 keer de FAQ en Policy overschrijven.
quote:Wij maken ons sterk voor iedereen die Onzin serieus neemt. Niet spammers en newbies dus, die kunnen van ons een zero-tolerance behandeling verwachten. Indien een respectabel gebruiker over de schreef gaat knijpen wij uiteraard af en toe een oogje dicht.
Weinig onderscheid in de standpunten. Goed dan gooien we het over een andere boeg. Welke groepen op Fok! kunnen rekenen op weinig steun van uw partij? Ik denk aan vrouwen/mannen jong/oud newbies/oldbies etc.
quote:Zoals eerder gezegd, de groep nerds die van het GOT-forum afkomen kunnen zeker niet op mijn steun rekeken. Vrouwen en mannen krijgen natuurlijk evenveel steun, ook al zijn de vrouwen zwaar in de minderheid. En tussen newbies en oldbies, tsja, oldbies zijn ook newbies geweest en newbies worden oldies. Desondanks blijft het leuk af en toe een newbie te 'ontgroenen'...
quote:Ik denk dat dat komt omdat we over de tot nu toe genoemnde redelijk gelijke meningen hebben, en daarom ik niet veel meer kan toevoegen op de vragen van dhr error. Echer, er zullen nog wel punten komen waar we het minder eens over zullen zijn...
Op donderdag 25 april 2002 00:13 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Uw reacties zijn niet alleen kort en bondig, maar over het algemeen tevens kopiërend en overbodig van aard, heer LoekB...
quote:Hoewel wij absoluut voorstander zijn van een open en duidelijke verhouding tussen alle groeperingen binnen het forum, het volgende.
Wij zouden graag zien dat de initiële drempel hoger ligt. Dit om het kaf van het koren te scheiden. En om de gerenommeerde kiezers te beschermen van de steeds wederkerende 'aanvallen' van nieuwkomers.
Vooral aantrekkelijke mensen en mensen die aantrekkelijke mensen aantrekkelijk vinden komen bij onze partij het beste aan hun trekken.
Maar verder zorgen wij voor iedereen. Iedere kiezer die zijn of haar stem uitbrengt of niet, al dan niet op onze partij, kan rekenen op onze steun.
quote:Alle steun én aandacht gaan uit naar de aantrekkelijke mannen op FOK! (Ik ben een 1-mans partij)
Wat gaat U na dit debat doen Meneer Foutje? *Wink, Wink*
quote:Ik wil nog even een uitzondering maken voor vrouwelijke newbies, die worden uiteraard met bijzonder veel respect behandelt.
Op donderdag 25 april 2002 00:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wij maken ons sterk voor iedereen die Onzin serieus neemt. Niet spammers en newbies dus, die kunnen van ons een zero-tolerance behandeling verwachten. Indien een respectabel gebruiker over de schreef gaat knijpen wij uiteraard af en toe een oogje dicht.
heer gboy! niet in het openbaar! nueken?
quote:Dan zal mijn partij wel de belangen behartigen van de mannelijke newbies...
Op donderdag 25 april 2002 00:17 schreef QyRoZ het volgende:Ik wil nog even een uitzondering maken voor vrouwelijke newbies, die worden uiteraard met bijzonder veel respect behandelt.
quote:Standaard doorverwijzen naar GoT. Dan zijn de Pim-schreeuwers meteen goed afgeschrikt. Daar kijken ze niet op een ban meer of minder.
Op donderdag 25 april 2002 00:20 schreef error het volgende:
dan wou ik nog ff op de frontpage komen. Er is wat gerommel over het niveau van de reakties aldaar. Wat doen we ermee? afschaffen?
quote:De heer gboy valt hier inderdaad door de mand. Er staan inderdaad een aantal zeer domme reacties op de frontpage, ik ben van mening dat die mensen een waarschuwing krijgen en na meerdere keren betrapt te zijn, zelfs een ban kan krijgen...
dan wou ik nog ff op de frontpage komen. Er is wat gerommel over het niveau van de reakties aldaar. Wat doen we ermee? afschaffen?
quote:Degene die bij een bepaalde test hoger dan 50% scoren
Op donderdag 25 april 2002 00:20 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dan zal mijn partij wel de belangen behartigen van de mannelijke newbies...
quote:De frontpage.
De frontpage is een cultuur op zich. Dat heeft van het forum weinig weg. Onze standpunten ten opzichte van de frontpage zijn dan ook simpel en helder en duidelijk: het is niet ons terrein.
Het schijnt dat het beleid dat daar gevoerd wordt, redelijk strak is. En dat ondersteunen wij, zoals gezegd.
Maar nogmaals, ik heb niet de ervaring en relevante informatie zo bij de hand om daar nu ineens uitspraken over te gaan doen.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 25-04-2002 00:24]
quote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo bezig houdt met de frontpage... Ik zal me er eens in verdiepen, maar ik beloof niets!
quote:Goed idee. Ik krijg last van mijn nek omdat ik de hele tijd op mijn tegenstanders moet neerkijken
Op donderdag 25 april 2002 00:23 schreef LoekB het volgende:
Na bijna een uur bezig te zijn, en niet echt veel vooruit gekomen te zijn stel ik voor dit debat te sluiten. Is rest dit mij eens?
quote:Ach... Ik discrimineer niet, zelfs een score van 10% kan me bekoren!
Op donderdag 25 april 2002 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Degene die bij een bepaalde test hoger dan 50% scoren
Vragen uit het publiek zal ik uiteraard met veel plezier beantwoorden.
quote:Of 56%
Op donderdag 25 april 2002 00:26 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ach... Ik discrimineer niet, zelfs een score van 10% kan me bekoren!
quote:Ik moet zeggen dat U een mooi pamflet heeft, vooral het linker gedeelte kan me erg bekoren! Zometeen samen een biertje gaan drinken?
Op donderdag 25 april 2002 00:27 schreef QyRoZ het volgende:Of 56%
quote:Helaas woont u een beetje ver weg en is mijn geaardheid toch anders, misschien wil Ross wel
Op donderdag 25 april 2002 00:30 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat U een mooi pamflet heeft, vooral het linker gedeelte kan me erg bekoren! Zometeen samen een biertje gaan drinken?
quote:Op dit punt discrimineer ik weer wel... Ik ga géén biertjes drinken met mannen die mijn opa hadden kunnen zijn!
Op donderdag 25 april 2002 00:31 schreef QyRoZ het volgende:Helaas woont u een beetje ver weg en is mijn geaardheid toch anders, misschien wil Ross wel
quote:Hij is te dom om te weten hoe hij opa had moeten zijn, hij is alleen maar mijn running mate omdat ie veel geld heeft
Op donderdag 25 april 2002 00:33 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Op dit punt discrimineer ik weer wel... Ik ga géén biertjes drinken met mannen die mijn opa hadden kunnen zijn!
quote:Aha... U is een veredelde hoer dus
Op donderdag 25 april 2002 00:34 schreef QyRoZ het volgende:Hij is te dom om te weten hoe hij opa had moeten zijn, hij is alleen maar mijn running mate omdat ie veel geld heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |