Helaasquote:
Ik denk ik vraag het even, om de rest voor te zijnquote:
Is toch prima als je een breezah boven op je zitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef Dlocks het volgende:
Tijdje terug had ik ook z'n breezah slet die zonder verlichting aan het spookrijden was op haar fiets. Was ook nog eens op een onoverzichtelijk verkeerssituatie door geparkeerde auto's dus zelfs als ze verlichting had dan had ik haar waarschijnlijk ook niet gezien. Dus ik zat er bijna bovenop. En toen werd ze boos op mij. Want het was natuurlijk niet haar schuld dat ze zonder verlichting aan het spookrijden was op een onverzichtelijk punt
Bij zulke mensen trap ik altijd vol door tot de ABS goed aan het ratelen slaat, dan schrikken ze zich meestal zo de rambam dat ze geen zinnig woord meer uit kunnen brengen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef Dlocks het volgende:
Tijdje terug had ik ook z'n breezah slet die zonder verlichting aan het spookrijden was op haar fiets. Was ook nog eens op een onoverzichtelijk verkeerssituatie door geparkeerde auto's dus zelfs als ze verlichting had dan had ik haar waarschijnlijk ook niet gezien. Dus ik zat er bijna bovenop met mijn auto. En toen werd ze boos op mij. Want het was natuurlijk niet haar schuld dat ze zonder verlichting aan het spookrijden was op een onverzichtelijk punt
Maar wel zwaar beschadigd als er eens iemand niet op tijd remt.......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik leg hem er ook overal voor, als fietser ben ik toch nooit fout.
Als het echt niet kan stop ik wel hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:41 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Maar wel zwaar beschadigd als er eens iemand niet op tijd remt.......
Ja, zulke grapjurken ken ik. Die stoppen dan precies midden voor je bumper en kunnen geen kant meer op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als het echt niet kan stop ik wel hoor.
Hah fout!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ik leg hem er ook overal voor, als fietser ben ik toch nooit fout.
En alle details daarover vind je op http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel_185_Wegenverkeerswetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hah fout!
Als je als fietser een overtreding maakt, en daarbij aangereden word, en ze hebben een getuige kan jij wel degelijk 100% aansprakelijk gesteld worden
Mijn auto uit 1994 heeft geen ABS dus kan ik nooit hem laten ratelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Bij zulke mensen trap ik altijd vol door tot de ABS goed aan het ratelen slaat, dan schrikken ze zich meestal zo de rambam dat ze geen zinnig woord meer uit kunnen brengen!
Dus de reden voor jouw gedrag is jouw luiheidquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef Kabolter het volgende:
Het is veel makkelijker om met zo'n auto op te trekken dan met een fiets. Daarbij ben je als fietser ook nog eens wendbaarder en neem je minder ruimte in beslag.
Zo gek is het dus niet om je niet aan dezelfde regels te houden zoals een automobilist wel doet.
Maar wel de bandjes laten piepen toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn auto uit 1994 heeft geen ABS dus kan ik nooit hem laten ratelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |