abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83565889
Balen Limbo. Vandaag is op mijn pabo de rekentoets voor de 3e keer. Ben benieuwd hoeveel mensen daarvan hem zullen halen...

Ik heb vakantie!
1e jaar redelijk afgesloten, laatste periode niet alles in kunnen leveren. Ben veel ziek geweest, veel gemist, veel bezig geweest met inhalen van stage. Moet nu vier verslagen volgend jaar inleveren en dan heb ik, als het goed is, mijn P!

Afgelopen week ben ik geopereerd, dus volgend studiejaar kom ik hopelijk wat fitter door.
pi_83566130
Ook mijn eerste jaar zit erop, dus ik ben op de helft

tot nu toe alles gehaald, moet alleen nog cijfers van 2 tentamens en wat opdrachten terugkrijgen.
pi_83717556
* even een terugvindpabo. ik begin namelijk in september Veel goede info hier!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_83745743
Leuk, Steeg!!

Wat is je vooropleiding en waar ga je de Pabo doen? (als je het kwijt wilt natuurlijk )
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:18:02 #205
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_83771405
En wat zijn je verwachtingen mbt de taal-, reken- en algemene kennistoets?
pi_83871494
51 studiepunten behaald. Niet slecht, gezien m'n ziekte'verzuim' het laatste halfjaar.

Tentamencijfers laatste periode 8, 8, 8, 9, 10

Nu tijd voor V A K A N T I E
Lekker genieten allemaal!
pi_83876756
Die tentamencijfers
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:48:13 #208
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_83876796
Mooie lijst !

Waar had je die 10 voor?
pi_83891623
Thanks! Die 10 was voor Beeldende Vorming, didactiek. Zijn allemaal didactiektentamens overigens.

Mijn pompom-smileys zijn ineens veranderd in voetballen hahaha.
pi_83897366
Ik hoop dat ik kan afstuderen voor 1 september.
Als die kutdocenten nou eens mijn laatste 3 opdrachten nakijken
Noot noot.
pi_83991494
Nog een pabo-student hier. Heb net het eerste jaar erop zitten en 54 van de 60 punten gehaald, dus nét geen propedeuse maar zelf meer dan tevreden! 1 toets nog niet gehaald helaas, vandaar de 6 ontbrekende punten. Verder alle tentamens én de drie basistoetsen (overigens heet de mixtoets van geschiedenis, aardrijkskunde, natuur en techniek bij ons 'gewoon' wereldoriëntatie) in 1 keer gehaald, dus aardig op de goede weg! Er is misschien zelfs een kansje dat ik volgend jaar al het één en ander van het derde jaar mee pak, zodat ik een voorsprong opbouw en misschien binnen 3,5 jaar af kan studeren.
pi_83994139
^

Heb je mooi gedaan!
Noot noot.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:09:04 #213
108725 e-wok
pi_84006536
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Danielle_ het volgende:
(overigens heet de mixtoets van geschiedenis, aardrijkskunde, natuur en techniek bij ons 'gewoon' wereldoriëntatie) in 1 keer gehaald
Dat getuigd van algemene kennis en dat is belangrijk
Ik had medestudenten die die toets pas na anderhalf jaar afrondden, echt vreselijk (dom)...
pi_84082780
Al weer zin in volgend jaar
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_84095949
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef e-wok het volgende:

[..]

Dat getuigd van algemene kennis en dat is belangrijk
Ik had medestudenten die die toets pas na anderhalf jaar afrondden, echt vreselijk (dom)...
Sommige studenten moeten voor de PABOtoetsen gewoon heel hard leren hoor, zo dom is dat niet.
Noot noot.
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:32:48 #216
108725 e-wok
pi_84096129
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Sommige studenten moeten voor de PABOtoetsen gewoon heel hard leren hoor, zo dom is dat niet.
Voor taal en rekenen kan ik me dat voorstellen, ik moest vooral mijn rekenen erg bijspijkeren. Voor die algemene toets kun je volgens mij niet echt leren, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat ie makkelijker wordt naar mate je hem wat vaker gemaakt hebt. Ik had hem in een keer.
pi_84104054
Ik denk dat het goed is als mensen elkaar helpen bij de voorbereiding van deze toetsen.

Dat is ook onderdeel van mijn visie op het voor de klas staan. Samenwerking stimuleren.
Jimmy Carter:
pi_84104098
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk dat het goed is als mensen elkaar helpen bij de voorbereiding van deze toetsen.

Dat is ook onderdeel van mijn visie op het voor de klas staan. Samenwerking stimuleren.
Daar gaat een stuk van mijn afstudeerscriptie over. Cooperatief onderwijs
Noot noot.
pi_84104120
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Daar gaat een stuk van mijn afstudeerscriptie over. Cooperatief onderwijs
Top. Vertel me meer?
Jimmy Carter:
pi_84104496
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Top. Vertel me meer?
Mijn scriptie gaat over spelling in mijn klas. Dat wordt namelijk alleen individueel of klassikaal gedaan. Heb nu spellen ontworpen die de kinderen uitvoeren in tweetallen of meer Resultaten zijn verbluffend!
Noot noot.
pi_84104604
Het is dat het vakantie is, anders zouden we het er eens langer over moeten hebben.

Ben je daar nu mee bezig?
Jimmy Carter:
pi_84104981
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het is dat het vakantie is, anders zouden we het er eens langer over moeten hebben.

Ben je daar nu mee bezig?
Het is al ingeleverd, dus moet het alleen nog presenteren.
Noot noot.
pi_84105122
Vind het zeer interessant.

Ik vind mezelf niet bijzonder of speciaal, mijn visie heeft zich gevormd door het samenvoegen van ervaringen en bepaalde prioriteiten.
Het is wel zo dat ik niet vaak mensen hoor of zie die in dezelfde richting denken.
Dat jij dat wel doet, sterkt me.

Veel succes met je presentatie in ieder geval! Ik zie de YouTube-link graag tegemoet
Jimmy Carter:
pi_84105757
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vind het zeer interessant.

Ik vind mezelf niet bijzonder of speciaal, mijn visie heeft zich gevormd door het samenvoegen van ervaringen en bepaalde prioriteiten.
Het is wel zo dat ik niet vaak mensen hoor of zie die in dezelfde richting denken.
Dat jij dat wel doet, sterkt me.

Veel succes met je presentatie in ieder geval! Ik zie de YouTube-link graag tegemoet
Mijn visie heeft zich ook gevormd door allerlei ervaringen en als je dan daar literatuur van moet lezen dan wordt je visie nog sterker.

Bedankt
Noot noot.
pi_84214842
Welke literatuur zou je aanraden?

Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: