Bij onze PABO nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
Moeten jullie voor de pabo ook keuzepunten vullen? Bij ons staat een keuzepunt gelijk aan 28 uur. Er worden wel keuzevakken aangeboden, maar die zitten binnen no time vol. Ideeën?
Op mijn Pabo moeten de 2ejaars óf activiteiten voor 1ejaars bedenken en organiseren, óf een 1ejaarsstudent begeleiden.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
Moeten jullie voor de pabo ook keuzepunten vullen? Bij ons staat een keuzepunt gelijk aan 28 uur. Er worden wel keuzevakken aangeboden, maar die zitten binnen no time vol. Ideeën?
Je hebt helemaal gelijk, vandaag maar één koffie en water op in de lunchpauze... veel te weinig...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Veel drinken en je keel smeren, flappe du pomme!
Heb er op het moment weinig last van, maar voorheen wel gehad...
Vandaag is het 'dag van de leraar'!
Wij hebben een screening gehad van een logopedist. Haar tips waren: veel water drinken en vooral vanuit je buik ademen. Ook als je je stem moet verheffen; allemaal vanuit je buik. Als je dat lukt is je stem een stuk minder snel schorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pffff...vandaag flink veel gepraat en mijn stem is meteen een octaaf hoger. Hebben jullie daar ook last van? Alsof ik mijn stem echt forceer of zo.
Da's idd veel te weinig. Zorg dan sowieso voor een halfliter flesje water op je bureau/instructietafel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, vandaag maar één koffie en water op in de lunchpauze... veel te weinig...
Wat bedoel je met smeren?
Me 2!quote:Jeuj, dag van de leraar! Wij hadden taart
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef bakayarou het volgende:
Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Maar kan dat dan???
Ik ben al blij dat de koffie en thee gratis zijn!
Jij, ik en ieder ander. Helaas is het tegenwoordig meer uitzondering dan regel dat je een vergoeding krijgt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat een LIO'er een vergoeding krijgt.
Hier komt het vaker wel voor dan niet!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef e-wok het volgende:
[..]
Jij, ik en ieder ander. Helaas is het tegenwoordig meer uitzondering dan regel dat je een vergoeding krijgt...
Als jij het over 'hier' hebt, over welke regio praten we dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier komt het vaker wel voor dan niet!
Tukkerlandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Als jij het over 'hier' hebt, over welke regio praten we dan?
quote:Jups en nog een paar maanden stage omdat ik dat vorig jaar heb laten schieten.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Whehe![]()
Moet je een scriptie maken?
quote:Dat moet goed komen toch, nog toetsen verder?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups en nog een paar maanden stage omdat ik dat vorig jaar heb laten schieten.
Hopelijk ben ik in Juli toch wel een keer klaar.
quote:Ja eentje volgens mij die afgelopen tentamenweek werd gegeven.. Maar even achteraan tegen de tijd dat het zover isOp vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat moet goed komen toch, nog toetsen verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |