Nee, ik verwacht dat jullie er van die 10k wel één hebben gelezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees
daarvoor is die TR knop dus
zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees
zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Oké dat zal ik volgende keer eens doen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Biogarde het volgende:
Er schieten weleens topics voorbij welke we simpelweg niet gezien hebben. Zelfs een 2, 3-delig topics komt weleens voor. Het is maar net hoe het verloop qua aanwezigheid van de mods op die dag is geweest.
Maar daarom hebben we jullie hulp ook nodig. En we ervaren dat echt niet als zeikerig. TR er maar op los.
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topic![]()
Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.
Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.
En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.
en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.
Ja want dat gaat natuurlijk veelte ver!
Ze zijn een hulpmiddel. Wij zien echt niet alles. Zeker niet in het tempo waarin momenteel (de laatste 2 jaar) topics geopend worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.
gast neem een kut en stop met janken want je wint de discussie toch nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.
Nu gaat het om een vrouw, en dan ineens wel.
Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.
En daarnaast als er een topic dicht kan zijn jullie er als de kippe bij. Overdag duurt een echt kuttopic nooit langer dan een minuut en dan is die dicht.
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.
Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.
En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.
en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.
Ja want dat gaat natuurlijk veelte ver!
Een mod is neutraal en we kijken naar het topicverloop. Het topicverloop is bepalend en het maakt dan echt niet uit wie de TS is. Maar als een reactie een topic verneukt, dan halen we dat weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.
Nu gaat het om een vrouw, en dan ineens wel.
Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.
HO , na de waarschuwing heb ik niet meer gereageerd. En dat meerdere mensen op jou reageren is een logisch gevolg om je plotselinge strenge gemod wat niemand gewend is omdat het normaal nooit gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.
En misschien was die opmerking van jou niet eens note waardig an sich, maar als er al meerdere replies zijn geedit/verwijderd én er is note bene een waarschuwing geplaatst en je blijft alsnog doorgaan dan heb je een te grote plaat voor je kop.
Heb jij nog geen ban?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb ff bij wat topics gezet dat het dagboeken zijn die worden uiteraard gesloten hea
Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mag het realmadrid topic weer open?
Dan laat je dus alleen de 1e 20 posts staan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.
Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat ik 'm maar eens gesloten hou. Ben dat moddergooien een beetje zat. Is het niet in VBL, dan is het wel hier.
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaan
Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?
Nogmaals ik laat het wel bij woorden en niet met afspreken want dat vind ik past triest
Een wc rol gebruik je dagelijks dus je hebt er best veel mee begrijp ik dan, vind ik wel weer lief van jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |