abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:54:00 #276
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74146296
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees

daarvoor is die TR knop dus
zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Nee, ik verwacht dat jullie er van die 10k wel één hebben gelezen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:54:57 #277
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74146326
Er schieten weleens topics voorbij welke we simpelweg niet gezien hebben. Zelfs een 2, 3-delig topics komt weleens voor. Het is maar net hoe het verloop qua aanwezigheid van de mods op die dag is geweest.

Maar daarom hebben we jullie hulp ook nodig. En we ervaren dat echt niet als zeikerig. TR er maar op los.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74146344
quote:

[..]

en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees

zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topic
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:56:28 #279
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74146392
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Biogarde het volgende:
Er schieten weleens topics voorbij welke we simpelweg niet gezien hebben. Zelfs een 2, 3-delig topics komt weleens voor. Het is maar net hoe het verloop qua aanwezigheid van de mods op die dag is geweest.

Maar daarom hebben we jullie hulp ook nodig. En we ervaren dat echt niet als zeikerig. TR er maar op los.
Oké dat zal ik volgende keer eens doen dan.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:58:08 #280
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74146452
quote:

[..]

Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.

Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.

En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.

en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.

Ja want dat gaat natuurlijk veelte ver!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:59:09 #281
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74146503
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topic
Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:59:48 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74146531
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.

En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.

en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.

Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:01:29 #283
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74146587
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.
Ze zijn een hulpmiddel. Wij zien echt niet alles. Zeker niet in het tempo waarin momenteel (de laatste 2 jaar) topics geopend worden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:06:08 #284
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74146730
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.

Nu gaat het om een vrouw, en dan ineens wel.

Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.

En daarnaast als er een topic dicht kan zijn jullie er als de kippe bij. Overdag duurt een echt kuttopic nooit langer dan een minuut en dan is die dicht.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74146780
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.

Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.

En daarnaast als er een topic dicht kan zijn jullie er als de kippe bij. Overdag duurt een echt kuttopic nooit langer dan een minuut en dan is die dicht.

gast neem een kut en stop met janken want je wint de discussie toch niet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:07:31 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_74146782
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.

En misschien was die opmerking van jou niet eens note waardig an sich, maar als er al meerdere replies zijn geedit/verwijderd én er is note bene een waarschuwing geplaatst en je blijft alsnog doorgaan dan heb je een te grote plaat voor je kop.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:10:17 #287
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74146890
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Een mod is neutraal en we kijken naar het topicverloop. Het topicverloop is bepalend en het maakt dan echt niet uit wie de TS is. Maar als een reactie een topic verneukt, dan halen we dat weg.

Maar open jij 83 gesloten kuttopics een topic en men hakt er even flink bij je op in, ja..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:12:48 #288
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74146977
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.

En misschien was die opmerking van jou niet eens note waardig an sich, maar als er al meerdere replies zijn geedit/verwijderd én er is note bene een waarschuwing geplaatst en je blijft alsnog doorgaan dan heb je een te grote plaat voor je kop.
HO , na de waarschuwing heb ik niet meer gereageerd. En dat meerdere mensen op jou reageren is een logisch gevolg om je plotselinge strenge gemod wat niemand gewend is omdat het normaal nooit gebeurd.

dus ga mij nou niet in een hoekje duwen dat ik fout zat want dat is niet zo.

En dan heb ik niet een zitten schelden of bashen. alleen dat geintje wat jij schijnbaar niet kan waarderen en dus verwijderd.

en dan kan je zeggen dat het offtopic is, dat kan wel zo zijn. geheel KLB word ondergegooit met offtopic reacties en die hebben jullie echt niet allemaal over het hoofd gezien. Vrijwel onmogelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Goofisch op 28-10-2009 13:18:18 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:34:44 #289
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74147782
ik heb ff bij wat topics gezet dat het dagboeken zijn die worden uiteraard gesloten hea
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_74147804
Mag het realmadrid topic weer open ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74147820
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb ff bij wat topics gezet dat het dagboeken zijn die worden uiteraard gesloten hea
Heb jij nog geen ban?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:35:52 #292
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74147838
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mag het realmadrid topic weer open ?
Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.
pi_74148609
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.
Dan laat je dus alleen de 1e 20 posts staan?

Of misschien moet de tt veranderd worden
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:02:35 #294
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74148839
Denk dat ik 'm maar eens gesloten hou. Ben dat moddergooien een beetje zat. Is het niet in VBL, dan is het wel hier.
pi_74148909
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat ik 'm maar eens gesloten hou. Ben dat moddergooien een beetje zat. Is het niet in VBL, dan is het wel hier.
Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaan
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:06:47 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74148999
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaan
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
pi_74149391
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?
Nogmaals ik laat het wel bij woorden en niet met afspreken want dat vind ik past triest
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:17:30 #298
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74149448
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?
Nogmaals ik laat het wel bij woorden en niet met afspreken want dat vind ik past triest
Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.
pi_74149468
Daarom moet er een subforum komen waar Fokkers meets kunnen organiseren waar er geknokt wordt.

Teveel praatjes op dit forum. Er moet meer gemat worden !!!

Ik heb dit ook al in FB aangekaart, wil me wel kandidaat stellen als mod.
U MAD?
pi_74149515
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.
Een wc rol gebruik je dagelijks dus je hebt er best veel mee begrijp ik dan, vind ik wel weer lief van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')