abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73684300
Jezus wat een *** plek om te zijn, Marktplaats!

De verkopers willen de volle pond en de kopers voor een dubbeltje op de eerste rij

Nu ben ik op zoek naar een nieuw telefoontje, de HTC Diamond 2.

Deze is nu nieuw te kopen voor 272 euro via internet. Zelfs gebruikt vragen ze vaak nog meer dan de nieuwprijs

2x deal gemaakt, 201 euro voor zo'n ding. Zit ik er nog wat onder en krijgen ze een mooie prijs. De eerste keer verkoopt de verkoper hem snel door aan iemand anders, nouja ok. Maar geef dat dan even door in plaats van mijn telefoontjes en mailtjes te negeren... (kreeg een smsje want hij durfde niet te bellen )

De ander ook deal, geeft zijn adres en nummer maar laat ook niks meer van zich horen? Dus ik bel maar niks, alleen maar voicemail. het is me ook te ver om zo maar even verhaal te halen.

Klacht, als je iets verkoopt doe het dan goed en normaal. Verkocht is verkocht en laat van van je horen.

Marktplaats verkopers

Ik ga koffie drinken, doei!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_73684351
marktplaats

ik koop of verkoop daar nooit van me leven iets
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:07:03 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_73684439
Gewoon lekker ouderwets met briefjes op het prikbord bij de lokale supermarkt
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_73684444
Zo pak je Marktplaatsverkopers aan.
pi_73684467
Mobiele telefoons kopen is ook niet handig via marktplaats, Marokkanen kunnen namelijk niet zo goed met computers overweg.
pi_73684472
Dit wisten we ondertussen toch al dat het zo gaat? Maar het blijft vervelend inderdaad.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_73684483
De HTC Diamond 2 is toch ook veel te nieuw om tweedehands te kopen.
pi_73684569
Hoe wil je door hen gebeld worden als je geen telefoon hebt!?!?
Hoera! Weer een kuttopic!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:12:14 #9
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73684642
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef MilaNL het volgende:
Wel als ze uit een container gevallen zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:13:14 #10
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73684681
Kan iemand de OP vertalen naar het Nederlands ?

Ik versta geen Fries
pi_73684745
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:

Ik versta geen Fries
Waarom zou je geen Fries verstaan? Het is niet zo dat dat volk colelctief zachter praat dan andere mensen. Hen niet begrijpen kan ik in komen, verstaan is echter wel apart.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_73684892
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef MilaNL het volgende:
Zijn natuurlijk mensen die hem krijgen bij een verlenging van hun abo en liever het geld hebben...
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:

Ik versta geen Fries
ach dom van me, geen probleem. Hierbij +

De verkopers willen de volle pond en de kopers voor een dubbeltje op de eerste rij

Deze is nu nieuw te kopen voor 272 euro via internet. Zelfs gebruikt vragen ze vaak nog meer dan de nieuwprijs

2x deal gemaakt, 201 euro voor zo'n ding. Zit ik er nog wat onder en krijgen ze een mooie prijs. De eerste keer verkoopt de verkoper hem snel door aan iemand anders, nouja ok. Maar geef dat dan even door in plaats van mijn telefoontjes en mailtjes te negeren... (kreeg een smsje want hij durfde niet te bellen )

De ander ook deal, geeft zijn adres en nummer maar laat ook niks meer van zich horen? Dus ik bel maar niks, alleen maar voicemail. het is me ook te ver om zo maar even verhaal te halen.

Klacht, als je iets verkoopt doe het dan goed en normaal. Verkocht is verkocht en laat van van je horen.

Marktplaats verkopers

Succes
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_73685120
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Waarom zou je geen Fries verstaan? Het is niet zo dat dat volk colelctief zachter praat dan andere mensen. Hen niet begrijpen kan ik in komen, verstaan is echter wel apart.
Gelukkig hoef je niet te luisteren maar kan je gewoon lezen
pi_73685131
Wat is *** plek?
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73685493
mp-tuig idd.. zo heb ik ooit eens iets voor 1000,- te koop gezet.. die beste koper belt me op.. blabla een heel verhaal.. kortom prijs afgesproken 1000,- en niet minder..

de bel gaat blabla weer een heel verhaal.. zegt hij opeens 950,- neem ik hem mee.. ik zeg nee.. 1000,- zonder af te dingen. zo niet dan is daar het gat van de deur.. dus hij ging weer.. dan heb je lekker 150km voor jan-lul gereden

de volgende dag had ik wel een koper die me vraagprijs wilde betalen..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:41:05 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73685733
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:

[..]

apart ? Ah het volkssynoniem voor opmerkelijk

U komt uit de Achterhoek of Twente ?
pi_73685807
Mensen die op marktplaats kopen
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_73685822
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Blauwjongetje het volgende:
Mensen die op marktplaats kopen
Mensen die zich daar te goed voor voelen
pi_73686049
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Zijn natuurlijk mensen die hem krijgen bij een verlenging van hun abo en liever het geld hebben...
[..]
daar hebben ze sim only voor uitgevonden.
pi_73686130
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Fha het volgende:

[..]

Mensen die zich daar te goed voor voelen
Mensen die zich bewust laten beroven
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:53:31 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_73686137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef blablaa het volgende:
mp-tuig idd.. zo heb ik ooit eens iets voor 1000,- te koop gezet.. die beste koper belt me op.. blabla een heel verhaal.. kortom prijs afgesproken 1000,- en niet minder..

de bel gaat blabla weer een heel verhaal.. zegt hij opeens 950,- neem ik hem mee.. ik zeg nee.. 1000,- zonder af te dingen. zo niet dan is daar het gat van de deur.. dus hij ging weer.. dan heb je lekker 150km voor jan-lul gereden

de volgende dag had ik wel een koper die me vraagprijs wilde betalen..
Ik probeer nu wat rommel te verkopen op marktplaats, maar het is erg lauw daar.
pi_73686198
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:

Marktplaats verkopers

Nu moet ik zeggen dat de kopers anders ook flinke paupers blijken.

Ik had een heel net slaapbankje online gezet, dit omdat ik een bank van mijn ouders had gekregen (zij hadden een nieuwe gekocht).
Ik dus dat bankje op marktplaats gezet. Bankje was nog in nieuwstaat want ik zit in een relaxfautail (of hoe je dat ook schrijft).
Daar ik niet heel groot woon was het voor mij gewoon zaak om snel van het bankje af te komen. Dus geen vaste prijs, bied maar.
Ik ben vervolgens diverse malen gebeld, heb een afspraak gemaakt met die mensen om hem te komen ophalen en derhalve bleef ik s'avonds dus thuis.
Herhaaldelijk kwam er niemand opdagen en op sms'jes werd niet gereageerd. Nu vraag ik je, reageer dan niet of bel even op dat je in de tussentijd een andere heb gevonden. Nee, marktplaats is voor mij direct klaar.
Ik heb nu nog een tv thuis staan die weg moet maar die geef ik wel lekker aan de plaatselijke 2ehands winkel.
pi_73686269
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Airlocker het volgende:

[..]

Mensen die zich bewust laten beroven
Nou nee, je gaat toch geen geld geven zonder iets te krijgen?
pi_73686600
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Fha het volgende:

[..]

Nou nee, je gaat toch geen geld geven zonder iets te krijgen?
nee dat klopt.. maar het kunnen ook kijk-kopers.. zijn.. dan weetje zeker dat de aankomende nacht ook je lcd tv weg is..
  Spellchecker woensdag 14 oktober 2009 @ 17:19:06 #25
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73686860
Hee, een marktplaatstopic
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')