Wel als ze uit een container gevallen zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef MilaNL het volgende:
De HTC Diamond 2 is toch ook veel te nieuw om tweedehands te kopen.
Waarom zou je geen Fries verstaan? Het is niet zo dat dat volk colelctief zachter praat dan andere mensen. Hen niet begrijpen kan ik in komen, verstaan is echter wel apart.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:
Kan iemand de OP vertalen naar het Nederlands ?
Ik versta geen Fries
Zijn natuurlijk mensen die hem krijgen bij een verlenging van hun abo en liever het geld hebben...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef MilaNL het volgende:
De HTC Diamond 2 is toch ook veel te nieuw om tweedehands te kopen.
ach dom van me, geen probleem. Hierbij +quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:
Kan iemand de OP vertalen naar het Nederlands ?
Ik versta geen Fries
Gelukkig hoef je niet te luisteren maar kan je gewoon lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zou je geen Fries verstaan? Het is niet zo dat dat volk colelctief zachter praat dan andere mensen. Hen niet begrijpen kan ik in komen, verstaan is echter wel apart.
apart ? Ah het volkssynoniem voor opmerkelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zou je geen Fries verstaan? Het is niet zo dat dat volk colelctief zachter praat dan andere mensen. Hen niet begrijpen kan ik in komen, verstaan is echter wel apart.
Mensen die zich daar te goed voor voelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Blauwjongetje het volgende:
Mensen die op marktplaats kopen
daar hebben ze sim only voor uitgevonden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk mensen die hem krijgen bij een verlenging van hun abo en liever het geld hebben...
[..]
Mensen die zich bewust laten berovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen die zich daar te goed voor voelen
Ik probeer nu wat rommel te verkopen op marktplaats, maar het is erg lauw daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef blablaa het volgende:
mp-tuig idd.. zo heb ik ooit eens iets voor 1000,- te koop gezet.. die beste koper belt me op.. blabla een heel verhaal.. kortom prijs afgesproken 1000,- en niet minder..
de bel gaat blabla weer een heel verhaal.. zegt hij opeens 950,- neem ik hem mee.. ik zeg nee.. 1000,- zonder af te dingen. zo niet dan is daar het gat van de deur.. dus hij ging weer.. dan heb je lekker 150km voor jan-lul gereden![]()
de volgende dag had ik wel een koper die me vraagprijs wilde betalen..
Nu moet ik zeggen dat de kopers anders ook flinke paupers blijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een *** plek om te zijn, Marktplaats!
De verkopers willen de volle pond en de kopers voor een dubbeltje op de eerste rij![]()
Nu ben ik op zoek naar een nieuw telefoontje, de HTC Diamond 2.
Deze is nu nieuw te kopen voor 272 euro via internet. Zelfs gebruikt vragen ze vaak nog meer dan de nieuwprijs![]()
2x deal gemaakt, 201 euro voor zo'n ding. Zit ik er nog wat onder en krijgen ze een mooie prijs. De eerste keer verkoopt de verkoper hem snel door aan iemand anders, nouja ok. Maar geef dat dan even door in plaats van mijn telefoontjes en mailtjes te negeren... (kreeg een smsje want hij durfde niet te bellen)
De ander ook deal, geeft zijn adres en nummer maar laat ook niks meer van zich horen?Dus ik bel maar niks, alleen maar voicemail.
het is me ook te ver om zo maar even verhaal te halen.
Klacht, als je iets verkoopt doe het dan goed en normaal. Verkocht is verkocht en laat van van je horen.
Marktplaats verkopers![]()
Ik ga koffie drinken, doei!
Nou nee, je gaat toch geen geld geven zonder iets te krijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen die zich bewust laten beroven
nee dat klopt.. maar het kunnen ook kijk-kopers.. zijn.. dan weetje zeker dat de aankomende nacht ook je lcd tv weg is..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee, je gaat toch geen geld geven zonder iets te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |