Momenteel 538 534.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van de hoeveel die er nog over zijn?
Pre-flop all-in mag ik hopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef Japsnars het volgende:
Tijdens het wachten op dit nieuwe deel zijn er weer 34 afgevallen, 500 dus nog.
En ik omhoog naar 115:
[ afbeelding ]
Ik had SB, vervolgens iedereen gefold behalve deze vent. Hij ging all-in met 5000. Dus ik dacht, tsja nu moet ik maar eens een keer mee gaan dus 5000 gecalled en voilaquote:
Blijft tricky, maar als je het je kon veroorloven dan maakt het niet veel uit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had SB, vervolgens iedereen gefold behalve deze vent. Hij ging all-in met 5000. Dus ik dacht, tsja nu moet ik maar eens een keer mee gaan dus 5000 gecalled en voila
Ja dat bedoelde ik ja, vond het al een rare call van jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had SB, vervolgens iedereen gefold behalve deze vent. Hij ging all-in met 5000. Dus ik dacht, tsja nu moet ik maar eens een keer mee gaan dus 5000 gecalled en voila
//Edit
Ik zie nu dat ik heel veel mazzel heb gehad dat hij geen flush had![]()
Hi Btquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Blijft tricky, maar als je het je kon veroorloven dan maakt het niet veel uit!
Jup, HEERLIJK. Jij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hi Bt
Ook binnenkort tentamens?
Tsja, dit keer pakt het uit, maar later in het toernooi zou ik het toch echt niet doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Het was 'maar' 1/3e van mijn BR dus dat durfde ik nog wel aan
NUR EINSquote:
Ja, maar kan totaal de motivatie niet vindenquote:
Altijd lekker?quote:
Scheikunde...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
NUR EINS
MORGEN NOG EEN SE SCHEIKUNDE UND DAN BICH ICH SCHON KLAR
En dan lekker vakantie en dan een uber chill rooster dat nog chiller gaat worden dankzij open dagen en dergelijke
Niet zo goed als KK/QQ/AA/AK maar verder wel best prima.quote:
Dus je ligt er uit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben zo stom geweest, ik ging mee met een all-in bet van 8000. Daarna called een 3e persoon hem ook.
Vervolgens 632 op de flop, gaat die derde persoon all in (hij had 30k, ik 13k) dus ik had zoiets van fuck it het zal wel bluf zijn en ging mee.
Bleek hij dus 77 te hebben en die vent voor de sidepot had 2A...
En toen kwam er ook nog eens een 10 op de turn
ALL-IN!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef Japsnars het volgende:
Tijdens het wachten op dit nieuwe deel zijn er weer 34 afgevallen, 500 dus nog.
En ik omhoog naar 115:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |