KLACHT 2: Verplicht iTunes gebruiken, wat een trage stront en irritant.quote:- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
Leuk al die opties zoals uitzending gemist, maar als ik geen fatsoenlijk bereik heb, werkt dit natuurlijk niet.
- APP STORE
Leuk die gratis app's, maar wát je nodig hebt is reteduur!![]()
- GEEN FLASH
Elke mobiele telefoon heeft flash support(binnenkort)
BEHALVE DE IPHONE![]()
- Beperkt mogelijk filmpjes bekijken
Je kunt alleen formaten bekijken die QUICKTIME ondersteund, zeer vervelend![]()
Want veel op internet staat ook in AVI, MPG en WMV![]()
-> Hierdoor ook geen LIVE TELEVISIE van Nederlandse zenders mogelijk.
Apple.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Heb je nog gefundeerde argumenten voor deze klacht of wou je gewoon even je bagger kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Heb je nog gefundeerde argumenten voor deze klacht of wou je gewoon even je bagger kwijt?
Eerst vragen om gefundeerde argumenten en dan zelf met dit komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
iPhone FTW! Apple is gewoon baas. Punt.
Tja, ik weet niet wie de pakketselectie gedaan heeft bij jou thuis, maar zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
Leuk al die opties zoals uitzending gemist, maar als ik geen fatsoenlijk bereik heb, werkt dit natuurlijk niet.
- APP STORE
- GEEN FLASH
BEHALVE DE IPHONE![]()
ik plak dit even in de OP
Dat eerste punt ligt niet aan de iPhone maar aan T-Mobile die een kutnetwerk heeft. Schuld ligt dan bij Apple die alleen T-Mobile hun product laten aanbieden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
- APP STORE
- GEEN FLASH
BEHALVE DE IPHONE![]()
ik plak dit even in de OP
Sssssst.... ik denk niet dat ze hem toen ie hem gehaald heeft, die speciale elite-unlock code hebben gegevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef flaykd het volgende:
het is ook bedoeld voor de elite, prutsers als de ts mogen geen apple producten gebruiken
Ik heb alleen ervaring met Android en dat werkt erg goed en makkelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef snorfiets het volgende:
Ik ga denk voor de Samsung GT I7500
iemand hier ervaring mee?
Geen Samsung gsm kopen, is altijd bagger.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef snorfiets het volgende:
Ik ga denk voor de Samsung GT I7500
iemand hier ervaring mee?
ik vind het de mooiste android momenteel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geen Samsung gsm kopen, is altijd bagger.
Heb je ook een Samsung gsm? Ik heb er een en die is echtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ik vind het de mooiste android momenteel.
verder heb ik veel Samsung apparaten thuis staan en hier ben ik over het algemeen erg tevreden over.
die gok durf ik dus wel te wagen.
het was of deze, of de htc hero, maar de laatste had geen flits en er zit een onhandige kin onderaan.
vandaar de samsung galaxy
Wat is er mis aan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je ook een Samsung gsm? Ik heb er een en die is echt
Beperkt qua functies (ik kan mijn verzonden berichten nog niet eens opslagen!), camera is slechte kwaliteit, door op 1 knop (die in het midden zit) te drukken ga je meteen naar het internet, geldverspilling dus, ontvangst is vaak vrij slecht etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Wat is er mis aan dan?
en heb je alternatieven? Wel wil ik ze graag met het Android besturings systeem, dus echt veel keus is er dan neit meer.
Windows Mobile =quote:
Wel goed, alleen het toestel zelf is wel lelijk i.v.m. sommige WM-toestellen van HTC. Veel loze ruimte.quote:
Sneller omdat: Kan niet multitasken. Mijn HTC HERO is ook retesnel tenzij je meerdere apps tegelijk draait. Toch heb ik dan liever een soms ietwat tragere telefoon die meer kan dan een snelle die maar 1 ding tegelijk kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef TC03 het volgende:
Maar wel:
- Sneller dan bijna alle andere telefoons
- Beste browser van alle telefoons
- Simpel te bedienen
- Beste audiochip van alle mobiele telefoons (en dus de beste MP3-speler)
- Een toetsenbord wat sneller typt dan elk fysiek toetsenbordje op de markt
- Enorm veel apps te verkrijgen (al dan niet gratis via obscure wegen)
De HTC Hero is de enige telefoon die in de buurt komt van de iPhone, en op sommige punten zelfs beter. Het enige nadeel vind ik het gebrek aan een goede audiochip en de lelijkheid van het toestel. Voor de rest verschilt het niet veel idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Sneller omdat: Kan niet multitasken. Mijn HTC HERO is ook retesnel tenzij je meerdere apps tegelijk draait. Toch heb ik dan liever een soms ietwat tragere telefoon die meer kan dan een snelle die maar 1 ding tegelijk kan.
Beste browser: iPhone en HTC HERO hebben dezelfde browser en alle andere Android telefoons geloof ik ook.
Simpel te bedienen: Dat is maar wat je er zelf van maakt. Nokia 3310 is nog makkelijker te bedienen. HTC HERO ook makkelijk.
Beste audiochip: Dat weet ik niet. Ik weet wel dat de HTC HERO mooier en harder geluid heeft.
Toetsenbord: Alle on-screen toetsenborden zijn volgens mij hetzelfde. HTC HERO heeft bijna zelfde layout dus het zal wel niet veel langzamer zijn dan.
Apps: Klopt. De meeste van alle stores. Android is nog maar in de beginfase en heeft nu ook al 1000'en apps zelfs apps die door mensen thuis gemaakt zijn, kun je gewoon verkrijgen.
Eens. Beste telefoon ooitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk apparaat!![]()
Wat een lap onzin zeg, dat veel zaken hetzelfde OGEN betekent niet dat ze hetzelfde werkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Sneller omdat: Kan niet multitasken. Mijn HTC HERO is ook retesnel tenzij je meerdere apps tegelijk draait. Toch heb ik dan liever een soms ietwat tragere telefoon die meer kan dan een snelle die maar 1 ding tegelijk kan.
Beste browser: iPhone en HTC HERO hebben dezelfde browser en alle andere Android telefoons geloof ik ook.
Simpel te bedienen: Dat is maar wat je er zelf van maakt. Nokia 3310 is nog makkelijker te bedienen. HTC HERO ook makkelijk.
Beste audiochip: Dat weet ik niet. Ik weet wel dat de HTC HERO mooier en harder geluid heeft.
Toetsenbord: Alle on-screen toetsenborden zijn volgens mij hetzelfde. HTC HERO heeft bijna zelfde layout dus het zal wel niet veel langzamer zijn dan.
Apps: Klopt. De meeste van alle stores. Android is nog maar in de beginfase en heeft nu ook al 1000'en apps zelfs apps die door mensen thuis gemaakt zijn, kun je gewoon verkrijgen.
Jij bent een Apple-nerd die toch alles goedpraat, ga niet eens met jou in discussie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat een lap onzin zeg, dat veel zaken hetzelfde OGEN betekent niet dat ze hetzelfde werkenZo werken de browser en het toetsenbord absoluut niet hetzelfde, de respons, look en feel zijn wat die zaken betreft echt niet te overtreffen op de iPhone
Is die grafiek ten opzichte van de iPhone zelf ofzo? Voor zover ik weet krijgen DACs van versterkers van 10.000 euro nog niet zo'n perfect signaal...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
De HTC Hero is de enige telefoon die in de buurt komt van de iPhone, en op sommige punten zelfs beter. Het enige nadeel vind ik het gebrek aan een goede audiochip en de lelijkheid van het toestel. Voor de rest verschilt het niet veel idd.De browser van de iPhone is overigens wel anders dan die van de Hero, maar niet per se slechter.
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen versterker. Maar de frequency response van de iPhone is groen, en die van de HTC wit. Het plaatje komt hier vandaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef Dzy het volgende:
[..]
Is die grafiek ten opzichte van de iPhone zelf ofzo? Voor zover ik weet krijgen DACs van versterkers van 10.000 euro nog niet zo'n perfect signaal...
Heb je wel eens een Hero gebruikt dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat een lap onzin zeg, dat veel zaken hetzelfde OGEN betekent niet dat ze hetzelfde werkenZo werken de browser en het toetsenbord absoluut niet hetzelfde, de respons, look en feel zijn wat die zaken betreft echt niet te overtreffen op de iPhone
Euhm jawel hoor, de iPod geeft een prima geluid. Sommige modellen van Cowon en iRiver zijn misschien wat beter, dat wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Dzy het volgende:
Er moet toch wel een DAC inzitten neem ik aan, aangezien hij een digitaal geluid omzet naar analoog. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, vooral aangezien de iPods nou niet echt bekend staan om hun goede geluid... eens even verder zoeken.
iPods hebben gewoon goed geluid. Gezeik altijd. "Help, die MP3-speler is mooier dan de mijne, dan zal hij vast slecht geluid geven! Kras kras."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Dzy het volgende:
Er moet toch wel een DAC inzitten neem ik aan, aangezien hij een digitaal geluid omzet naar analoog. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, vooral aangezien de iPods nou niet echt bekend staan om hun goede geluid... eens even verder zoeken.
Het is niet alleen een telefoon!quote:
Zet dat woordenboek gewoon uit, je hebt toch een QWERTY-toetsenbord? Mits je geen Parkinson hebt heb je dat hele auto-correctie niet nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Kanariegeel het volgende:
Bij een iPhone moet je woorden in je woordenboek zetten door ze in je contactenlijst te zetten
Uitzetten kan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zet dat woordenboek gewoon uit, je hebt toch een QWERTY-toetsenbord? Mits je geen Parkinson hebt heb je dat hele auto-correctie niet nodig.
Oké, dan heb ik een speciale editie.quote:
Tuurlijk, ik ga niet zomaar ongefundeerd uitspraken doen zoals die knakker die 'dan wel dacht dat de toetsenborden hetzelfde werken, omdat ze er hetzelfde uitzien'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Hero gebruikt dan?
- Is persoonlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Fukjoeman het volgende:
iPhone![]()
Eventjes de feiten op een rijtje.
- Beste bediening by far.
- Beste applicaties, meeste gewoon gratis en anders betaal je een keer een euro, schraper.
- Meteen ook een iPod, hetgeen de beste mp3 speler is.
Dit kun je eigelijk niet tegenspreken..
- Kan me geen betere bediening indenken (Klinkt arrogant, is het ook, maar wel mijn waarheid). Gaat mij er gewoon om dat ik zo snel en makkelijk mogelijk kan doen wat ik wil. Vriend van me kwam ooit aanzetten met een xperia, met zon stokje de piepkleine menuutjes aantikkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Is persoonlijk
- Zeker de meeste applicaties
- Ligt nogal aan je eisen van een MP3 speler, maar in mijn ogen zijn ze zeker niet de beste.
Voila, tegengesproken.
Met oude firmwares kan dit nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik een speciale editie.
[ afbeelding ]
Standaard optie, geen jailbreak voor nodig.
Flashquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat kan eigenlijk niet met een iPhone, wat met andere telefoons wel kan?
Kan kloppen. Echter kan je alle iPhones gratis updaten naar de meest recente firmware, dus ik zie het probleem niet.quote:
Mis je dat echt? Kan zijn, ik browse zelf erg weinig. Eigenlijk alleen FOK, Betfair en wellicht Geenstijl. Het blijft natuurlijk behelpen om teksten te lezen etc op zon schermpje.quote:
3.1 is een groot probleem, geen unlockable baseband, en je kan hem dan niet terugflashen, dus dan kun je je mobiel met geen enkele andere provider gebruiken dan T-Mobile. Of je betaalt even 120 euro om 'm legaal te unlocken bij die hoerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan kloppen. Echter kan je alle iPhones gratis updaten naar de meest recente firmware, dus ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef The_Flash het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
Die in jullie aars, fanboys.
wtf echt ALLES wat er op die site staat is niet meer van toepassingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef The_Flash het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
Die in jullie aars, fanboys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |