Zij is geen vampier.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef wise het volgende:
klacht ongegrond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet Twilight maar eens gaan kijken zo te zienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:12 schreef wise het volgende:
klacht ongegrond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moet Twilight maar eens gaan kijken zo te zien.
Dank voor je PM.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef zovty het volgende:
Ja, echt een wereld probleem dit.
Ik stuur je topic even door naar de veiligheidsraad van de verenigde naties, zij moeten het maar oppakken.
Met je puntige staak!?!quote:
4.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, dan hebben ze de film gezien en móeten ze meteen alle boeken erover lezen. Van oorspronkelijke vampieren is nog weinig over. Ik hou wel van een beetje science fiction, maar die film was slecht en die 3 boeken ervan zijn me iets te dik.
Ik weet het niet hoor maar het vampiergenre en romantiek/sensualiteit is al decenia(Dracula & Mina Harker bijvoorbeeld) met elkaar verbonden. Het heeft nu alleen een revival.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef Xeanor het volgende:
Wat is dat de laatste tijd opeens met allerlei romantiek met vampieren
Vampieren horen jullie allemaal leeg te zuigen waarna jullie doodgaan, niet een kusje te geven. Dan heb je ook nog kutfilms zoals Twilight waar vrouwen helemaal gek op zijn om een of andere reden en hebben ze ook meteen de impuls om alle boeken ervan te kopenterwijl ze anders nooit interesse hadden met wat dan ook wat met vampieren te maken had
Ik keek laatst weer de nieuwe Californication en daar had Moody het ook al over vampire bullshit, kon het niet meer met hem eens zijn.
Klacht: veel te veel vampierenromantiek tegenwoordigPure verkrachting van de vampierengenres.
quote:A mere number of days after they begin dating, Edward takes her to the woods and reveals the real reason that vampires don't go out in the sun: they sparkle. This is the turning point in what until now has been just a bad book.
aaaaaaaaaaaahhhhhrgh!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Die vam vind ik niks maar pieren
[ afbeelding ]
Echt? Ik dacht dat het er 3 waren....heb ik me verkeerd laten informeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
4.
Ik had de boeken al gelezen voordat de films uit waren en toen wilde ik dus de film ook zien. De film is niet super, maar het is leuk vermaak. De boeken zijn wel.
Haha ja, maar met zo'n cast kan het ook bijna niet andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:46 schreef Drinky het volgende:
Enige film met vampieren die enigszins leuk is is deze:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |