@ Badbert: t is in de provincie Utrecht, in een van de grotere plaatsen. Daar zijn de huizenprijzen niet laag. Bovendien wil iedereen zo'n leuk oud knus huisje van tussen 1900-1930, wij zijn ook zulke romantische sukkels
@ anboni: Huis staat 2 maanden te koop, ze hebben alleen bezichtigingen gehad en nog geen biedingen. Ze wonen er nog wel en zijn zelf naarstig op zoek naar een nieuw&groter huis in dezelfde plaats, geen dubbele hypo dus. Ze wonen er al minstens 16 jaar, want bij het kadaster kun je alleen huizenprijzen van na 1993 opvragen. De buren, (een nagenoeg identiek huis) hebben in 1994 hun huis gekocht voor omgerekend 98.000 ¤. Allemaal mensen die er al lang wonen dus.
Tot slot blijkt mijn vriendin de eigenaar te kennen via dr werk. Ze zullen elkaar in de toekomst ook nog wel eens tegenkomen, en volgens haar is het een gouden kerel.
Voor de goede orde: de fase "foto's kijken op funda" zijn we al voorbij. We hebben deze week al een bezichtiging gedaan, en gaan morgen nog een keer met rolmaat, schroevendraaier en camera kijken om echt niks over het hoofd te zien. Tijdens de bezichtiging willen we het bod dan ook meteen gaan neerleggen.
We zijn ook een beetje bang om achter het net te vissen, daarom bieden we liever 175 en komen we uiteindelijk op 185 dan dat we 170 bieden en niet serieus genomen worden.
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-