abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:06:23 #1
272712 Flow.
Professioneel verleider
pi_73680520
Jo Fokkers,

Ik wil al een tijdje verhuizen en heb me daarom een tijdje geleden ingeschreven bij een aantal anti-kraak organisaties, maar vooralsnog heb ik geen aanbod gekregen een woning te betrekken.

Op tip van een aantal vrienden van ben ik daarom zelf op onderzoek uit gegaan en heb een lijst opgesteld van onbewoonde kantoorruimtes in mijn buurt, die mogelijk anti-kraak bewoonbaar zijn.

Ik weet alleen niet hoe ik de situatie verder aan moet pakken. Ik heb namelijk de telefoonnummers van de makelaars, maar ik heb geen idee of dat de eigenaars van de panden zijn. Ten tweede weet ik ook niet of het slimmer is eerst de eigenaar van het pand, of een anti-kraak organisatie te spreken. En als laatste weet ik ook niet of het wel nodig is of een anti-kraak organisatie te betrekken bij mijn plan.

Wat moet ik nu doen? Moet ik de makelaars bellen met de vraag of ik een van hun panden tijdelijk kan gaan bewonen? Moet ik contact op nemen met een anti-kraak organisatie? Of kan ik op één of andere manier de directe eigenaar van de panden achterhalen?

Wellicht kunnen jullie tips geven.

P.s. Als iemand via Ad Hoc anti-kraak woont, zou er tevens een kratje bier of fles wijn tegenover staan als diegene me zou willen voordragen.
pi_73680620
Ik wil ooooooooooooooooooooooooooooooook anti kraak wonen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73680646
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ooooooooooooooooooooooooooooooook anti kraak wonen!
hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_73680651
gewoon zelf die panden kraken
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73680671
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef gers het volgende:
gewoon zelf die panden kraken
dan is het geen anti-kraak.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_73680698
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hey jou ken ik: vuukiehomosapie
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73680762
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

dan is het geen anti-kraak.
wel meer rechten en cheaper
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73680794
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef gers het volgende:

[..]

wel meer rechten en cheaper

woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:20 #9
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73680812
Als een eigenaar nog geen anti-kraak organisatie heeft benaderd, vindt ie het blijkbaar niet de moeite waard om het te laten bewonen. Danwel omdat ie niet verwacht dat het gekraakt zal worden, danwel omdat het te kostbaar is, danwel omdat het niet geschikt is om in te wonen.

Waarom zou een telefoontje van jou daar verandering in brengen?
pi_73680916
Als je de makelaars die die panden beheren kent dan zou ik eerst daar mee gaan praten, die antikraak club komt toch maar tussen jullie in te zitten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_73680939
waar staat je huis? Mischien wil ik er wel voor je antikraak gaan zitten
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:45:09 #13
272712 Flow.
Professioneel verleider
pi_73681685
Degenen die serieus hebben gereageerd, alvast bedankt.

Wel meteen duidelijk dat er veel trolletjes zitten hier.

Heeft één van jullie ook ervaring met een situatie als deze?
pi_73681687
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Als een eigenaar nog geen anti-kraak organisatie heeft benaderd, vindt ie het blijkbaar niet de moeite waard om het te laten bewonen. Danwel omdat ie niet verwacht dat het gekraakt zal worden, danwel omdat het te kostbaar is, danwel omdat het niet geschikt is om in te wonen.

Waarom zou een telefoontje van jou daar verandering in brengen?
Omdat je erbij zegt dat je het anders gaat kraken
pi_73682366
Is het niet verstandiger om een normale huurwoning te zoeken? Als anti-kraker heb je namelijk nul rechten en kan je ineens je huis uitgeschopt worden. Oftewel, je kan er nooit echt een eigen plekje van maken.
Ceterum censeo Carthaginem delendam esse
pi_73682494
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef Metalex het volgende:
Is het niet verstandiger om een normale huurwoning te zoeken? Als anti-kraker heb je namelijk nul rechten en kan je ineens je huis uitgeschopt worden. Oftewel, je kan er nooit echt een eigen plekje van maken.
kosten spelen ook een rol
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')