Ze komt hierheen maar heeft eerst nog een onderzoek in het ziekenhuis, ondertussen maak ik haar medicatiedoosjes en alles alvast wel klaar (samenwonendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier bent en niet naar je vriendin toe gaat
Dus zo erg is het met jou nog nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze komt hierheen maar heeft eerst nog een onderzoek in het ziekenhuis, ondertussen maak ik haar medicatiedoosjes en alles alvast wel klaar (samenwonend)
Ik zoek afleiding. Dat vind ik niet in zitten op de bank en geschrokken zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo erg is het met jou nog niet
Mijn naam ziet er raar uit zoquote:
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zoek afleiding. Dat vind ik niet in zitten op de bank en geschrokken zijn...
Zal wel los lopen, er iets aan doen kan ik niet, dat moeten ze daar doen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaat
Maakt niet uitquote:
Selmaquote:
beterquote:
Vandaar pingwingel de hele tijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
ik zie nu pas dat pingwingei pingwingei heet
Hoi meisje uit Zwollequote:
Hoi Pingwineiquote:
Asjeblieftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Pingwinei![]()
Dankjewel van vannacht
Joah wel even lekkerquote:
Ik doe eigenlijk bar weinig voor school... maar het enige wat ik dan ook echt moet doen zijn 3 praktijkvakken, de rest is erwtnootjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Joah wel even lekker![]()
Maar toch nog wel weer wat voor school gedaan. Moet wel mn toetsen halen
omg ik voel me echt lame nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vandaar pingwingel de hele tijd?
En dit heb je ook niet gezien? PingWingKuiken
Die vergeet ik zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Asjeblieft![]()
Vergeet de rest niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
omg ik voel me echt lame nu![]()
Sorry Pingwingei
ik snapte ook niet waarom je onderschrift niet klopte
hoi hoi,quote:
hoi hoiquote:
precies maar er is geen hol te doen,,,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi hoi,
k las je verhaal. Sterkte met je vriendin
[..]
hoi hoi
wat is t rustig hier zegiedereen zeker na school of werken
*zucht*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
precies maar er is geen hol te doen,,,
quote:
Netjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
![]()
heb vandaag getankt hoor576km = 39.07 L
dat dacht ikquote:
Wat voor auto en bouwjaar heb je dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat dacht ik
heb t wel eens beroerder gedaan
opel astra 1996 .. staat ook op m'n fotoboekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat voor auto en bouwjaar heb je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |