FOK!forum / Klaagbaak / Medewerker van UPS hangt op
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:35
Ik moest bellen voor een pakket die verzonden moest worden naar HP dus pakte ik de telefoon en ging aan de slag. Ik heb veel last van mijn oren en deze week is de keelpijn er ook bij gekomen.

Na gekozen te hebben voor nummer 1 tijdens het keuzemenu krijg ik een medewerker aan de lijn. Het gesprek ging als volgt:

+ Goededag waarmee kan ik u van dienst zijn?

- Goedemorgen (insert naam) ik wil graag dat er een pakket opgehaald wordt?

+ Wat is het tracking nummer?

- Waar staat dat?

+ Wat is uw adres?

- Pardon?

+ Wat is uw adres meneer?

- Insert straat naam

+ Wat zei u?

- Pardon? (Ik kon die zin helemaal niet verstaan)

+ Kunt u uw straatnaam spellen meneer

- (Ik verhief mijn stem, helaas kon mijn keel dat niet aan) Ik spelde de straatnaam

+ Sorry meneer u bent heel verwarrend (hangt op)

WTF man wat is dit voor service

[ Bericht 0% gewijzigd door ManianMan op 14-10-2009 11:58:49 ]
Hymanwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:36
Van rukken word je doof he?
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:38
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Hyman het volgende:
Van rukken word je doof he?
Heb het al vanaf mijn geboorte dat ik wanneer ik hoge tonen hoor echt een paar dagen last ervan heb

Trouwens kon die vent dan niet zeggen dat ik een mail kon sturen ofzo
Tamashiiwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:39
Hahahahahhaa.
CantFazeMewoensdag 14 oktober 2009 @ 11:41
TS, stuur ze een email.
de_boswachterwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:41
En het kutte is dat wanneer je die gast nu terug wil bellen en helemaal de kanker wil schelden je ws. een lieve vrouwelijke collega aan de lijn krijgt die in hetzelfde callcenter werkt.
Taaldokterwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:41
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef ManianMan het volgende:
- (Ik verhefde mijn stem, helaas kon mijn keel dat niet aan)
Sterke werkwoord: ik verhief.
Airlockerwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:41
Vervelend zeg, Teunebeun!
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:42
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, stuur ze een email.
Er stond alleen een telefoonnummer op het blaadje dat HP meeleverde. Ik heb er denk ik niet bij stil gestaan dat ik mij niet duidelijk kon uiten met last van het gehoor en de keel
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:43
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Taaldokter het volgende:

[..]

Sterke werkwoord: ik verhief.
IJsblockwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:43
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En het kutte is dat wanneer je die gast nu terug wil bellen en helemaal de kanker wil schelden je ws. een lieve vrouwelijke collega aan de lijn krijgt die in hetzelfde callcenter werkt.
Dan vraag je haar netjes mee uit, en neuk je haar tot haar oogkassen eruit komen van genot.
Slotje.
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:44
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En het kutte is dat wanneer je die gast nu terug wil bellen en helemaal de kanker wil schelden je ws. een lieve vrouwelijke collega aan de lijn krijgt die in hetzelfde callcenter werkt.
Dat uitschelden kan ik nu niet goed op dit moment. Ik zat te denken om ze lastig te vallen met de radio aan de telefoon
ElisaBwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:47
UPS sucks big time! Bel DHL!
ManianManwoensdag 14 oktober 2009 @ 11:53
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef ElisaB het volgende:
UPS sucks big time! Bel DHL!
UPS is op dit moment gratis
#ANONIEMwoensdag 14 oktober 2009 @ 12:04
Amerikaanse bedrijven die in Europa actief zijn..
kikoooooowoensdag 14 oktober 2009 @ 12:10
Haha van die kutbelgen zitten in dat callcenter ja. Ik versta hun echt NOOIT.
banaantjeEEwoensdag 14 oktober 2009 @ 12:10
hahahahaha

verwarde gast
banaantjeEEwoensdag 14 oktober 2009 @ 12:11
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
Haha van die kutbelgen zitten in dat callcenter ja. Ik versta hun echt NOOIT.
ja