Da's wel een gaaf spel trouwens. Allemaal met 1 euro beginnen en dan kopen, verkopen, handelen, ruilen en dan aan het eind kijken wie de meeste centen heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Er kwamen net kindjes aan de deur (ruiken die dat je ineens 's middags thuis bent ofzo?).
"Hallooooooo. Wij doen het ruilspel. Wilt u iets ruilen voor dit kaarsje?". Ik ben ook zo lekker spontaan he (not) in dat soort gevallen, dus ik heb ze maar over tien minuten terug laten komen, kon ik mooi even in mijn kasten duiken. Maar het is gelukt, ze krijgen een goede ruil ook, drie dingen voor eentje. Kom je mooi weer van die kadootjes af waar je toch eigenlijk al niets aan had
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Er kwamen net kindjes aan de deur (ruiken die dat je ineens 's middags thuis bent ofzo?).
"Hallooooooo. Wij doen het ruilspel. Wilt u iets ruilen voor dit kaarsje?". Ik ben ook zo lekker spontaan he (not) in dat soort gevallen, dus ik heb ze maar over tien minuten terug laten komen, kon ik mooi even in mijn kasten duiken. Maar het is gelukt, ze krijgen een goede ruil ook, drie dingen voor eentje. Kom je mooi weer van die kadootjes af waar je toch eigenlijk al niets aan had
MB, zoiets kun je ook niet zomaar ff omschrijven denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Hmz, ik heb al een paar keer geprobeerd iets over gisteren te schrijven, maar het wil niet echt lukken.
Het was moeilijk, 'mooi', druk, verschrikkelijk, met mooie muziek, erg goed passend bij mn vader, precies zoals we gepland hadden.. Zoiets.
quote:
quote:
Meer kon je er niet van verwachten denk ik...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Hmz, ik heb al een paar keer geprobeerd iets over gisteren te schrijven, maar het wil niet echt lukken.
Het was moeilijk, 'mooi', druk, verschrikkelijk, met mooie muziek, erg goed passend bij mn vader, precies zoals we gepland hadden.. Zoiets.
quote:
MBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Het is inderdaad heel moeilijk om zulke dagen te beschrijven. In ieder geval fijn om te horen dat alles goed verlopen is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Wel erg fijn dat het precies zoals je vader is was gister. En inderdaad, nu gewoon laten bezinken en als je erover wil vertellen kan dat, maar hoeft nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Valt niet meer over te zeggen toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel erg fijn dat het precies zoals je vader is was gister. En inderdaad, nu gewoon laten bezinken en als je erover wil vertellen kan dat, maar hoeft niet
Ja, ik heb nog flink wat vrije dagen staan die op moeten (heb maar 1 weekje vakantie opgenomen in het hele jaar, dus dan hou je nogal wat overquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Ben je een middagje vrij?![]()
Ik ga nog een uur heul hard werken en dan nach hause.
Welke muziek was het? Of is dat een te intieme vraag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Meer moet je ook nog niet willen denk ik. Het is een achtbaan van gevoelens die je moet zien te verwerken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Knufquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Dát is waarschijnlijk iets dat je nog heel lang bij zal blijvenquote:Precies zoals mn vader het zou doen: eerst fout![]()
![]()
Dan hadden ze ook onderdelen overgehoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wist trouwens niet dat de IKEA ook kisten levert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |