Dat werkt dus niet met hem. Vroeger toen hij nog op cursus zat moesten we hem een tik geven als hij naar andere honden gromde. Nou het werd alleen maar erger. En niet alleen dat, ook zodra iemand zn hand uitstak flipte hij. Dat is er nu uit, maar slaan werkt écht niet bij Baloequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen zeggen kom maar op met die dikke.
Maar mijn honden krijgen wel echt gewoon meppen en ik knal Karel gewoon aan zn vacht de struiken in als ie niet luistert buiten. Niet iedereen kan daar mee omgaan
Je snapt dat je het nu gewoon bevestigt he?quote:
Ja dat snap ik, maar dat was het eerste seizoen toen ik nog thuis woonde, met m'n moeder en zus dus nog. Stiekem vond ik het nog wel geinig ook, maar tegenwoordig kijk ik niet meer hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je snapt dat je het nu gewoon bevestigt he?
Ik scheld ook nooit op ze ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet met hem. Vroeger toen hij nog op cursus zat moesten we hem een tik geven als hij naar andere honden gromde. Nou het werd alleen maar erger. En niet alleen dat, ook zodra iemand zn hand uitstak flipte hij. Dat is er nu uit, maar slaan werkt écht niet bij Baloe
Schreeuwen ook niet trouwens. Lief praten ook niet
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat was het eerste seizoen toen ik nog thuis woonde, met m'n moeder en zus dus nog. Stiekem vond ik het nog wel geinig ook, maar tegenwoordig kijk ik niet meer hoor.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:50 schreef Nonneke het volgende:
Hadden we hier maar onze eigen Cesar he, of eigenlijk zouden we Cesar hier heen moeten halen, al was het maar voor een paar maanden![]()
Cesar
Ik zie nu voor me dat jij een chiwawa hebt en twee yorkshire terriers of zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar als ze lopen te kloten of zo, dan grijp ik dr echt zo een aan zn lurven uit en dan rammel of gooi ik daar es mee![]()
Natuurlijk niet lieverdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het nu niet meer kijk.
Nou ik moet eerlijk zeggen adhv tips/uitzendingen van cesar heeft MM Baloe wel de trap en het balkon op gekregenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m niet zo hoor, die Cesar, ik weet niet waarom...
2 chihuahua's en 2 chinese naakthonden, daar kun je idd goed mee smijtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat jij een chiwawa hebt en twee yorkshire terriers of zo
Nope, ik clicker niet meer. Ik snap je punt trouwens wel. Ik ga dat dus mooi wel even weer oppakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q clicker je eigenlijk nog?
Ik doe met Billy nu wel echt altijd aandachtsoefeningetjes, vooral als we buiten lopen in de stad en zo. Zodra ik zn naam zeg of met mn vingers knip moet ie met zn neus mn hand aanraken, en die houd ik dan steeds laag hoog opzij, whatever. Dat vindt ie een keileuk spelletje en daardoor is hij heel goed op mij gefocussed als we wandelen tegenwoordig.
Billy was altijd iets te veel bezig met andere mensen en hondjes en kindjes .
Dan wel op een positieve manier, alleen maar op zoek naar aandacht, speelkameraadjes etc etc.
Als ie een buggy zag aan de andere kant van de straat wilde hij er in springen, zulke achterlijke dingen.
Nu let ie gewoon op mij als we wandelen.
Het is niet de bedoeling dat je hier in de SC alléén de vrouwen te vriend houdt he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieverdwat jij wil...
kikker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Gister was het een varkentje, wat zal ik nu slachten? Een muis of een kikker?
Ik zal er weer even een fotoverslag van maken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 chihuahua's en 2 chinese naakthonden, daar kun je idd goed mee smijten
Ik hou heeeeeel veel van ze en dat weten ze en ze weten ook waarom ze een oplawaai krijgen als ze die krijgen hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik ga nog steeds met je in de jacuzzi naar het songfestival kijken, maar Bink geef ik niet aan je mee, dat lees ik al![]()
Ik zou het niet kunnen aanzien, ook al zou het terecht zijn, zo'n aanpak. Het is vast goed hoor, hoe jij het doet, anders waren je honden niet zo tof. Maar ik zou het veel te zielig vinden. Nu vind ik al snel alles zieligdus trek je daar niets van aan
![]()
Ik mag hem inderdaad steeds minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je hier in de SC alléén de vrouwen te vriend houdt he?
Het is maar een tip
Nou, mijn bijlage van dat mens zegt dat straffen toch echt niet oke isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
het voordeel van kleine hondjes![]()
![]()
nou zijn die van mij niet meer te gooienmaar hier krijgen ze ook wel eens een mep
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |