Wat is er 1995 aan gewoon een programma te willen dat simpelweg mijn muziek afspeelt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
En dat is dus echt de 1995 manier van werken. Het werken met catalogi is gewoon een logische evolutie. Films heb ik bijvoorbeeld ook in een catalogus; werkt perfect icm m'n mediacenter applicatie. Foto's ook; daardoor zijn features als gezichtherkenning en geotagging mogelijk en toegankelijk.
Maar dan is het toch altijd 'net niet'. Iemand geeft hierboven al toe dat de auto-album-art functie niet zo goed is. De smart playlists kunnen nooit precies zo overgezet worden (of dat nu naar een iPod is of naar andere muziekspeler) en het zou me niets verbazen als de ratings ook niet altijd even makkelijk worden geimporteerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Joppy het volgende:
[..]
Met Winamp kan je het programma vanuit de basis uit breiden tot dat het precies doet wat jij wilt ipv dat je programma krijgt met alle mogelijke functies waar je misschien de helft er van niet gebruikt.
Famous last words.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef AlligatorNL het volgende:
Nee, mijn HD zal niet zo snel crashen
true that!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast is het domweg onzinnig dat ik mijn muziek pas kan uitwisselen met een andere pc als hij ook die spyware-zooi genaamd iTunes draait.
Offtopic: omdat er passieve bestanden opstaan gaat je schijf minder kapot? Nah ja, het blijft kunnen. En een extern HDD kost een paar tientjes, goedkoper dan een iPodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Tja, ik kan er een backup van maken ja. Ik kan het ook gewoon copy pasten zodat de kans nihil is dat het fout gaat. Als ik een backup maak (heb geen externe HD) moet ik dus mijn muziek collectie van tientallen GB's gaan verdubbelen naar een andere locatie, terwijl het al op mijn opslag harddisc staat
Nee, mijn HD zal niet zo snel crashen aangezien er alleen maar passieve bestanden op staan.
Kan je net zogoed geen externe HD nemen, die kan ook crashen. Oftewel, alleen een recovery save maken werkt, maar zelfs dat kan falenquote:
Je moet overbodige snufjes hebben zodat de fabrikant kan doen alsof je het nodig hebt..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat is er 1995 aan gewoon een programma te willen dat simpelweg mijn muziek afspeelt?
De kans dat 2 hd's tegelijkertijd crashen is enorm veel kleiner dan de kans dat 1 hd óóit crashed. Echt, ik snap het niet. Wel 1000-en euro's uitgeven aan een ubervettegamepc met alle shizzles maar 7 tientjes voor een 1TB usb diskje kan er dan weer niet af.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan je net zogoed geen externe HD nemen, die kan ook crashen. Oftewel, alleen een recovery save maken werkt, maar zelfs dat kan falen
Kortom, een backup kan altijd falen.
Zal wel een stuk luiheid zijn plus het feit dat windows geen fatsoenlijk backupsysteem a la Time Machine aan boord heeft.quote:
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal wel een stuk luiheid zijn plus het feit dat windows geen fatsoenlijk backupsysteem a la Time Machine aan boord heeft.
Maar inmiddels heeft winamp al wel volledige integratie in de Windows 7 taskbar compleet met albumart functietoetsen á la mediaplayer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar dan is het toch altijd 'net niet'. Iemand geeft hierboven al toe dat de auto-album-art functie niet zo goed is. De smart playlists kunnen nooit precies zo overgezet worden (of dat nu naar een iPod is of naar andere muziekspeler) en het zou me niets verbazen als de ratings ook niet altijd even makkelijk worden geimporteerd.
Ik zei al dat winamp voor jouw persoonlijke manier van muziek luisteren beter is, maar voor mijn manier van muziek luisteren kan winamp toch echt niet tippen aan iTunes, hoeveel plugins je er ook bij stopt.
Volgens mij heefr windows juist genoeg backup programmas ingebouwd zitten..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal wel een stuk luiheid zijn plus het feit dat windows geen fatsoenlijk backupsysteem a la Time Machine aan boord heeft.
Dus als ik onder Windows 7 een bestandje weggooi of wijzig dan zet hij de oude versie of de verwijderde versie automatisch op een daarvoor bestemde externe disk? Cool, maar ik geloof er geen barst van aangezien ik W7 al eventjes gebruik en die feature nog niet ben tegengekomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Niet?![]()
In Windows 7 kan je easy alles backuppen hoor.
Eh ja. Eén (1). Een hele slechte, ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Volgens mij heefr windows juist genoeg backup programmas ingebouwd zitten..
zolang je niet shift-delete staat het nog in de prullenbak. En anders is het met een beetje geluk als je niet meer naar de schijf schrijft nog wel terug te halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus als ik onder Windows 7 een bestandje weggooi of wijzig dan zet hij de oude versie of de verwijderde versie automatisch op een daarvoor bestemde externe disk? Cool, maar ik geloof er geen barst van aangezien ik W7 al eventjes gebruik en die feature nog niet ben tegengekomen..
(je zult wel doelen op Windows Backup maar.... please)
Dat klinkt echt enorm handig. Vertrouwen op iets als geluk bij backups.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
zolang je niet shift-delete staat het nog in de prullenbak. En anders is het met een beetje geluk als je niet meer naar de schijf schrijft nog wel terug te halen.
Don't need it so don't care. Heb het nog nooit gebruikt. Recovery is voor falers die niet fatsoenlijk hun pc veilig en schoon kunnen houden. En als je HD crasht kan je 99% van de tijd toch nog alle data eraf halen via omwegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus als ik onder Windows 7 een bestandje weggooi of wijzig dan zet hij de oude versie of de verwijderde versie automatisch op een daarvoor bestemde externe disk? Cool, maar ik geloof er geen barst van aangezien ik W7 al eventjes gebruik en die feature nog niet ben tegengekomen..
(je zult wel doelen op Windows Backup maar.... please)
Nee iTunes gebruiken is handigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klinkt echt enorm handig. Vertrouwen op iets als geluk bij backups..
Kijk als je zo idioot bent om te shift deleten zonder nadenken. Dan moet je inderdaad tegen jezelf in bescherming genomen worden. Anders komt het ALTIJD in de prullenbak. Vanwaar het simpel te herstellen is. En bij overschrijven kan je wel vaak oudere versies terugzetten sinds vista.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klinkt echt enorm handig. Vertrouwen op iets als geluk bij backups..
Hoeveel wou je er hebben dan? Een van windows, genoeg te downloaden, en anders doe je het gewoon zelf! HUH ZELF MAAR ITUNES DOET ALLES VOOR MIJquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh ja. Eén (1). Een hele slechte, ook.
Wel als je iTunes lib door iets als Time Machine volautomagisch gebackupped wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee iTunes gebruiken is handig![]()
En in welk opzicht heeft dat precies ook maar iets te maken met mijn punt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
[..]
Maar inmiddels heeft winamp al wel volledige integratie in de Windows 7 taskbar compleet met albumart functietoetsen á la mediaplayer.![]()
Ik zei 'ik vraag het me af' en zo te zien gaat winamp daar inderdaad net even wat anders mee om, waardoor het wel eens niet zou kunnen werken. Daarnaast doet dat niets af aan mijn andere punten natuurlijkquote:Ratings zijn gewoon een id3 tag. Dus dat is gewoon een non argument alleen mediamonkey wijkt daar af met 10 sterren ipv 5
Ik heb het niet over OSX, ik heb het over dat kanker genaamd iTunes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel als je iTunes lib door iets als Time Machine volautomagisch gebackupped wordt.
Kom op hey. Ik durf best minpunten van OSX op te noemen, heb het al over het belabberde filesystem support verhaal (geen NTFS, geen ext2/3) gehad, de Finder is brak, etc. Would it kill you om een keer toe te geven dat er soms wel eens iets handigs uit de fabriek van Apple komt? Kennelijk.
Ergo: gij zijt een vieze troll..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |