abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73716900
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je mag best je eigen smaak hebben hoor, maar je moet wel weten waar je het over hebt
dat is een grote minimized player

Winamp past in de titelbalk van je browser, always on top aan en je hebt altijd makkelijke controle. Als de standaard ondersteuning van global hotkeys dat al niet toelaat. (hotkeys die werken in welk progamma je ook zit).
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:49:44 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73716908
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan moeten die gebruikers maar weer aan hun gameboy gaan zitten, want dat heb ik echt nog nooit meegemaakt

Nieuwe installatie? Waarom zou ik dat doen? Volledige backup terugzetten mbv time machine
Of voor windows gebruikers, als jullie toch zo van slepen houden, maak ook eens een volledige backup
Wat is dit nou weer voor ridicuul gedoe. Als je een Samsung MP3-speler koopt staat alle muziek gewoon nog op je MP3-speler als je je computer formatteert. Als je een iPod hebt wordt alle muziek verwijderd zodra je synchroniseert. Jouw oplossing: een backup van je COMPLETE PC maken zodat je muziek niet verwijderd wordt? Hallo? Is dat nou gebruiksvriendelijk?

Wat wél gebruiksvriendelijk zou zijn is dat het geen ene moer uitmaakt als je PC formatteert.
2000 light years from home
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:49:47 #103
36461 Joppy
geen colaboy
pi_73716909
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Onzin, je kunt autosync aanzetten. Wat standaard ook aan staat Kabel er in, sync begint. Klaar.
Nu heb ik geen iPod, dus hoef ook niet te synchroniseren en dergelijke. Maar wordt nu elke keer als je je iPod aansluit alle muziek die je hebt op je pc/mac gesynced met je iPod? Of is er ook een optie om bepaalde muziek te selecteren om in je iPod te zetten?
Let the beat control your body!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:51:27 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73716973
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Joppy het volgende:

[..]
Of is er ook een optie om bepaalde muziek te selecteren om in je iPod te zetten?
Ja.
pi_73716992
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Joppy het volgende:

[..]

Nu heb ik geen iPod, dus hoef ook niet te synchroniseren en dergelijke. Maar wordt nu elke keer als je je iPod aansluit alle muziek die je hebt op je pc/mac gesynced met je iPod? Of is er ook een optie om bepaalde muziek te selecteren om in je iPod te zetten?
dat kan ook
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:53:28 #106
36461 Joppy
geen colaboy
pi_73717047
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat kan ook
Ook als autosync aanstaat?
Let the beat control your body!
pi_73717055
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor ridicuul gedoe. Als je een Samsung MP3-speler koopt staat alle muziek gewoon nog op je MP3-speler als je je computer formatteert. Als je een iPod hebt wordt alle muziek verwijderd zodra je synchroniseert. Jouw oplossing: een backup van je COMPLETE PC maken zodat je muziek niet verwijderd wordt? Hallo? Is dat nou gebruiksvriendelijk?

Wat wél gebruiksvriendelijk zou zijn is dat het geen ene moer uitmaakt als je PC formatteert.
Gewoon auto sync uitzetten is idd lastig
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:54:02 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717069
Ik merk in ieder geval wel dat je aan de volgende randvoorwaardes wilt voldoen als je gebruiksvriendelijk gebruik wilt maken van je iPod.
1. Een automatisch backup-programma die na een format alles terugzet
2. iTunes als primaire muziekspeler gebruiken
3. Niet je computer opnieuw installeren

Echt super !
pi_73717075
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik. Verklaar a.u.b. de relatie tussen een MP3-speler en het muziekafspeelprogramma op de computer. Ik zie hem niet. Jij wel.
Ik zal het uitleggen. Ik ben lui. Ik wil dat de computer mij zoveel mogelijk taken uit handen neemt, want dat levert mij meer tijd op om leuke dingen te doen. Dus iTunes (heb ik zo ingesteld) synchroniseert voor mij alle met 5 sterren gemarkeerde nummers met m'n iPhone. Dat markeren doe ik met een keyboard shortcut. De rest gaat vanzelf.

Een makkelijkere manier (behalve gewoon álles synchroniseren) kan ik mij niet voorstellen. Als je dat wel weet, be my guest.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:54:45 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717093
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gewoon auto sync uitzetten is idd lastig
Je computer is leeg. Je downloadt een nieuw album. Je wilt een nieuw album toevoegen aan je iPod. Hoe doe je dat zonder eerst een backup van je complete muziekbibliotheek terug te zetten op je computer?
pi_73717102
Het zou niet standaard aan moeten staan. Ik kies zelf el wanneer ik naar m'n MP3 speler wil schrijven. Die keuze hoeft dat programma niet voor mij te maken.
pi_73717132
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Merkie het volgende:
Ik merk in ieder geval wel dat je aan de volgende randvoorwaardes wilt voldoen als je gebruiksvriendelijk gebruik wilt maken van je iPod.

Echt super !
je kan ook winamp voor beheer iPod gebruiken. Je hebt heel dat iTunes niet nodig.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:56:15 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717145
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Ik zal het uitleggen. Ik ben lui. Ik wil dat de computer mij zoveel mogelijk taken uit handen neemt, want dat levert mij meer tijd op om leuke dingen te doen. Dus iTunes (heb ik zo ingesteld) synchroniseert voor mij alle met 5 sterren gemarkeerde nummers met m'n iPhone. Dat markeren doe ik met een keyboard shortcut. De rest gaat vanzelf.

Een makkelijkere manier (behalve gewoon álles synchroniseren) kan ik mij niet voorstellen. Als je dat wel weet, be my guest.
Als je geen iTunes wilt gebruiken (en daar kan ik wel 300 redenen voor verzinnen) is dit niet mogelijk. In jouw geval werkt het prima, dat geloof ik best.
pi_73717191
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Merkie het volgende:

Echt super !
Goed, dat selectieve lezen. Maar he, het zal me roesten. Ik heb een prachtige backup van alles, die elke avond gesynced wordt. Ik hoef dus niet als mijn HDD ooit crashed alles opnieuw te installeren, drivers te zoeken, progjes opnieuw te installeren etc.

Ik zeg gewoon tegen mijn macbook dat ie zichzelf weer met herstellen van een time machine schijf. Klaar. Alles up to date, 1x een instelling voor hoeven te doen
pi_73717222
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef switchboy het volgende:
Het zou niet standaard aan moeten staan. Ik kies zelf el wanneer ik naar m'n MP3 speler wil schrijven. Die keuze hoeft dat programma niet voor mij te maken.
Ik wil ook niet dat windows voor mij standaard opstart met een geluidje op de achtergrond. Mag dat default ook uit staan?
pi_73717225
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die automatische backup heb ik sowieso (Time Machine). Nogmaals, ik ben lui; als ik mijn computer wil formatteren kan ik dat op elk moment van de dag doen en ik weet zeker dat ik al mijn bestanden gelijk (automatisch) terug kan zetten. Dát is gebruiksvriendelijk.

Maar dit is even uitgegaan van de situatie waarop je je computer opnieuw formatteert. Want wanneer doe je dat? Ik nooit.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:59:44 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717265
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Goed, dat selectieve lezen. Maar he, het zal me roesten. Ik heb een prachtige backup van alles, die elke avond gesynced wordt. Ik hoef dus niet als mijn HDD ooit crashed alles opnieuw te installeren, drivers te zoeken, progjes opnieuw te installeren etc.

Ik zeg gewoon tegen mijn macbook dat ie zichzelf weer met herstellen van een time machine schijf. Klaar. Alles up to date, 1x een instelling voor hoeven te doen
Nogmaals, ik snap dat in deze situatie iTunes prima kan werken. Maar als je liever CTRL-C en CTRL-V doet (zoals heel veel mensen doen, veel simpeler kan het namelijk niet) is iTunes gewoon een irritante omweg.
pi_73717279
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik wil ook niet dat windows voor mij standaard opstart met een geluidje op de achtergrond. Mag dat default ook uit staan?
Wat een vergelijking een geluidje is iets triviaals. Data wegschrijven is een taak van een hele andere orde.
pi_73717324
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Die automatische backup heb ik sowieso (Time Machine). Nogmaals, ik ben lui; als ik mijn computer wil formatteren kan ik dat op elk moment van de dag doen en ik weet zeker dat ik al mijn bestanden gelijk (automatisch) terug kan zetten. Dát is gebruiksvriendelijk.

Maar dit is even uitgegaan van de situatie waarop je je computer opnieuw formatteert. Want wanneer doe je dat? Ik nooit.
Als ij een een format komt kunnen zijn ze een deel van hun liedjes ook kwijt, want zij hadden controle welke liedjes ze wilden slepen naar hun iPod. En ik hoor net dat er nog mensen bestaan die geen backup maken van hun pc
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:02:00 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717346
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Nou, toen ik laatst bijvoorbeeld een nieuwe laptop kocht en de harde schijf van mijn oude laptop erin wilde doen omdat ik al mijn data daar op heb staan.
pi_73717353
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef switchboy het volgende:

[..]

Wat een vergelijking een geluidje is iets triviaals. Data wegschrijven is een taak van een hele andere orde.
Ik wil niet dat Windows automatisch update. Waarom staat dat niet default uit?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:02:56 #122
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73717373
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap dat in deze situatie iTunes prima kan werken. Maar als je liever CTRL-C en CTRL-V doet (zoals heel veel mensen doen, veel simpeler kan het namelijk niet) is iTunes gewoon een irritante omweg.
Ik ben het eens met je conclusie, maar niet met de bewering dat CTRL-C CTRL-V makkelijker is dan synchroniseren. Je moet je werk inderdaad uit handen durven geven aan iTunes, maar als je iTunes het beheer vuit handen geeft werkt het echt vele malen handiger dan alles handmatig proberen te doen. En ja, ik heb met beide ervaring, en deed vroeger ook alles handmatig
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:03:09 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717382
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Wat een vergelijking zeg. Een update heeft nooit een nadelig effect. Wat wel nadelig is, is dat automatisch je iPod leeg wordt gegooid.
pi_73717414
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Daar vraagt hij naar net na de installatie

retry
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:04:54 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73717450
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je conclusie, maar niet met de bewering dat CTRL-C CTRL-V makkelijker is dan synchroniseren. Je moet je werk inderdaad uit handen durven geven aan iTunes, maar als je iTunes het beheer vuit handen geeft werkt het echt vele malen handiger dan alles handmatig proberen te doen. En ja, ik heb met beide ervaring, en deed vroeger ook alles handmatig
Ieder z'n voorkeur. Maar veel mensen hebben geen enkel probleem met kopiëren en plakken. Als ik dan een extra programma moet installeren (wat traag en log is) is mijn eerste indruk niet meteen: verdomd, wat handig!

Uiteindelijk doen veel mensen met iTunes precies hetzelfde als wat ze met kopiëren en plakken doen, alleen nu moet het via een irritante omweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')