hoe groot is je playlist?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef shifto het volgende:
Winamp met classic skin. nog geen 10mb geheugen.
Zo'n 190 nummers dus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Nass het volgende:
[..]
Niet heel groot, 12 Albumpjes, waarvan 10 compleet.
Bij mij gebruikt Winamp idd wel wat meer geheugen.quote:
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruiktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Jep, oude meuk is eruit geflikkerd omdat ik er nooit naar luister
Maar goed, heozo?
Ik gebruik geen Winamp?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruikt
In mijn voorbeeld had ik in iTunes minder zaken in de playlist (één CD in de speler, een paar streams) dan in Winamp (zelfde CD en nog wat meer streams) geopend, en daar gebruikte iTunes al bijna twee keer zoveel intern geheugen als WinAmp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruikt
Ik doe nog meer dingen dan muziek, zoals gamen photoshop en illustrator. Dus ik kan iedere MB gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Nooduitgang het volgende:
Al die neuroten die de MB's van het programma gaan bijhouden. Kan Windows het anders niet aan ofzo?
Zo best wel 's kunnen, maar met 4Gb maak ik me amper druk over geheugengebrek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef switchboy het volgende:
Dan is 300MB erg veel. Ik denk dat die film previews daar wat mee te maken hebben vandaar
Dan heb jij wel een faal computer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik doe nog meer dingen dan muziek, zoals gamen photoshop en illustrator. Dus ik kan iedere MB gebruiken.
Windows seven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Nooduitgang het volgende:
Winamp gebruiken omdat het maar 10 MB nodig heeft, maar wel Windows Vista gebruiken.
Bullshit, iTunes is een veel uitgebreidere applicatie dan Winamp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef switchboy het volgende:
Als het meer gebruikt is dat gewoon een teken van sub-optimaal programmeerwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |