Megapixel race? Mwa, als je alleen naar de pro bodies kijkt valt dat erg mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:59 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Eens.
Maar daarom begrijp ik juist niet dat zulke "overgeklokte" opties er ook in moeten. De hoogste "echte" ISO waarde is ook al ontzettend hoog. Dit soort dingen doen me aan de megapixel race denken: meer = beter, ongeacht de kwaliteit
Ja. Op basis van full res JPEGs in ieder geval. Canon heeft er 1 met een ISO waarde van 3200 op hun Japanse website staan. Verder gaan ze niet en die kan al niet overtuigen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
duidelijk? heb je plaatjes gezien dan?
mag ik je deze laten zien als "voorbeeld"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:36 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ja. Op basis van full res JPEGs in ieder geval. Canon heeft er 1 met een ISO waarde van 3200 op hun Japanse website staan. Verder gaan ze niet en die kan al niet overtuigen.
Van de D3s staan al veel 'high ISO' plaatjes online. Onlangs een hele serie op Imaging-resource.com
Ja, Canon heeft er alles aan gedaan om de prestaties t.o.v. de 50D te verbeteren... en dat is gelukt -- met een nog grotere pixeldichtheid. Op papier allemaal redelijk indrukwekkend. De D300s is eigenlijk nu al verouderd. Aan de sensor is dacht ik helemaal niets veranderd ten opzichte van de oude D300, dit in tegenstelling tot de D3s / D3.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
mag ik je deze laten zien als "voorbeeld"
(D300s vs 7D - http://www.photographybay(...)00-iso-test-round-2/ )
maar goed, het is maar hoe je het bekijkt en met welke software en met welke instellingen. Het verschil met bovenstaande is echter zo klein, dat de meer pixels van de Canon er uiteindelijk beter uitzien, relatief gezien. Dus ik ben niet zo negatief.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef Cheiron het volgende:
Prachtig apparaat die D3s, maar buiten mijn budget, en zeker buiten mijn range que kunde. Mijn D300 daagt mij al genoeg uit
Ruizig als een tierelierquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://ftp.robgalbraith.com/public_files/D3S_ISO102400_Ring.jpg
je zus... iso 102400 lijkt alsof het met een compactje is geschoten op iso 800 ...
7100 euro bij de Kamera Express.quote:
Plaatsen maar!quote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef CrustyClown het volgende:
Nou. Ik heb mijn nieuwe bestelling eindelijk binnen. Een nieuwe Nikon D90 icm een 18-105mm VR lens. Erg prachtig speelgoedje weer. Wel even wennen sinds mijn voorganger, de D60. Menu's net allemaal wat anders, beetje zoeken nog.
Maaaar. Vanochtend vroeg in ieder geval een erg mooie panorama kunnen schieten.
Is dit niet dezelfde lader al de d90?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:12 schreef ForrestX het volgende:
Ook hier maar even neer gooien...
Niet direct om te ruilen, maar ik ben op zoek naar een laden voor mijn Nikon D70s…met accu EN-EL3e
Op een of andere3 vage manier kan ik de mijne niet meer vinden….
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
.
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |