Hij neemt voor alle gasten een cadeautje mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
Oom Dirk vanavond in P&W. Dat wordt weer smullen.
Zou me verbazen als ie tijd heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie tijd heeft.
quote:Exclusief: DSB-directeur Dirk Scheringa
Na vele betrokkenen, analisten en politici doet vanavond in Pauw & Witteman de hoofdrolspeler van de hele DSB-affaire zelf zijn verhaal: Dirk Scheringa.
Dat las ik jaquote:
Hopelijk stellen ze eindelijk eens kritische vragen ook. In plaats van Ome Dirk vrolijk zijn verhaaltje laten afsteken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
Er valt allang niets meer te redden, schat ik zo inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Dan nog de vraag of ie tijd heeft. Of vindt ie een media-optreden belangrijker dan gesprekken over het MOGELIJK redden van z'n bank
Hij zal proberen te bewijzen dat z'n bank nog toekomst heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Dan nog de vraag of ie tijd heeft. Of vindt ie een media-optreden belangrijker dan gesprekken over het MOGELIJK redden van z'n bank
Een voordelig koopsompolisje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij neemt voor alle gasten een cadeautje mee.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij zal proberen te bewijzen dat z'n bank nog toekomst heeft.
Als hij dat succesvol doet op tv, lopen er minder klanten weg...
En als de boel morgen toch failliet gaat dan heeft het natuurlijk geen zin gehad.
mij ook. uitzending begint over een uur en hij is nu nog aan het onderhandelen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie tijd heeft.
Psies. En hij kwam al drie kwartier te laat bij die onderhandelingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef BartUlft het volgende:
[..]
mij ook. uitzending begint over een uur en hij is nu nog aan het onderhandelen....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Dirk maakt er, als ie komt, een mooie publiciteitsstunt van en wast z'n eigen straatje schoon om vervolgens met opgeheven hoofd de boel failliet te laten gaan.
Ooit gelezen ..hij schrijft wel goed als je geinteresseerd bent in de materiequote:LAKEMAN, PIETER EN PAULINE VAN DE VEN Failliet op krediet
Weesp, de Haan, 1985. Paperback 20x13. 2e druk. 182 blz. Nederland loopt binnen Europa aan kop met de stijging van de werkloosheid en de vernietiging van bedrijfskapitaal bij faillissementen. Deze blijken vele malen groter te zijn dan bij de grote Europese handelslanden..
Misschien roept 'ie halverwege ook wel 'I'm not a crook'.quote:
VVD-er.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Scheringa zal Bos proberen te beschadigen, als rechtgeaarde feodale CDA'er.
PvdA heeft mij erbij gelapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien roept 'ie halverwege ook wel 'I'm not a crook'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |