Nee, hij heeft alleen zo veel werk verricht vanavond dat ik vind dat hij bedankt moet worden.quote:
Waarom bedank je mij nooit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen zo veel werk verricht vanavond dat ik vind dat hij bedankt moet worden.
Nee joh, collega's van me zijn veel drukker geweest. Ik kom net pas online en ben de toevallige sluiter van een sloot bagger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen zo veel werk verricht vanavond dat ik vind dat hij bedankt moet worden.
Wil ik wel doen maar de kans dat jouw naamtopic wordt gesloten is wel heeeeeel erg groot.quote:
Beetje topics dichtklikken, gaat het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel meer andere dingen in zijne leven, heur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje topics dichtklikken, gaat het?
Ik ben gesloopt. Ben er bij gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje topics dichtklikken, gaat het?
Kan ik je een biertje aanbieden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt. Ben er bij gaan zitten.
je zei poepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is dat voor kattenpoep in die melk daar ?
ow? Niets van gemerkt. Maarja daar heeft hij voor getekend, voor het moeten modden. Weliswaar vrijwillig enzulks maar toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
En dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef TNA het volgende:
Eén van de weinige goede, onpartijdige, redelijke mods op dit forum.
lik lik likquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat.
Bovendien iemand die relativeert en op een normale manier zijn blauwe kleurtje uitdraagt zonder er misbruik van te maken.
Eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat.
Bovendien iemand die relativeert en op een normale manier zijn blauwe kleurtje uitdraagt zonder er misbruik van te maken.
Ja, bowa heeft ook nogal reden om te likken hèquote:
hap hap hapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol. Alsof dat bij mij nog wat baat
Toch ben ik blij dat je weer user bent.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Fragile. het volgende:
Toch ben ik blij dat je weer user bent.
MOD was ook niets voor jou, en daarbij ben je de enige die het zelf doorheeft hoop ik, want er lopen genoeg andere modjes rond die ver beneden peil zijn gaan Modden
Wil je weer mod worden, waarde vrind?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat.
Doe eens een gokje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je weer mod worden, waarde vrind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |