No cake for you!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
De man op het plaatje is idd Bobby Charlton.
En tong is een ONTZETTENDE oliebol, ook al is hij dan morgen jarig
Nu ben ik verdrietigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
En tong is een ONTZETTENDE oliebol, ook al is hij dan morgen jarig
Het was wel een heel donker plaatje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, jij als voetballiefhebber...!!!!!
Sorry ik dacht dat je me oliebol noemde en het serieus bedoeldequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, jij als voetballiefhebber...!!!!!
Ja duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was wel een heel donker plaatje.
Sinds wanneer is oliebol een serieus scheldwoord?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik dacht dat je me oliebol noemde en het serieus bedoelde
Ik niet hoor. Ik post altijd plaatjes die of direct, of nooit worden geraden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja duhWe proberen allemaal een plaatje te posten dat niet direct wordt geraden.
In de voetballerij weet je dat maar nooit. Pannenkoek klinkt ook heel onschuldig ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oliebol een serieus scheldwoord?
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
In de voetballerij weet je dat maar nooit. Pannenkoek klinkt ook heel onschuldig ...
Ik werkte ooit samen met iemand die in Spanje ten tijde van een EK de Liga Antifutbol startte. Al gauw bleek dat het kwaad pruimen eten is met de socios.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speelt
Cruijff kreeg er rood voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speelt
jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het, tegen de scheids, toch?
Als zo'n fris, nieuw usertje gewoon een nieuw plaatje post, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer worden frisse, nieuwe usertjes niet meer met open armen ontvangen?
Frisse nieuwe usertjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer worden frisse, nieuwe usertjes niet meer met open armen ontvangen?
winterdepressie, denk ikquote:Meestal door Gellius....waar is hij?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Gefeliciteerd, tong80. Nog vele jaren en honderdduizenden posts toegewenst.![]()
Van harte gefeliciteerdquote:
Maar er staat wel één van de rood-witten buitenspel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef brother52 het volgende:
Deze lijkt me beter te eten
[ afbeelding ]
Klopt maar er was al gefloten voor een schwalbe van die anderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar er staat wel één van de rood-witten buitenspel.
Maar de scheids is een hijo de puta.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef brother52 het volgende:
Deze lijkt me beter te eten
[ afbeelding ]
Taart met 41 spellers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de taart hier. Zal een voorbeeldtaart zijn, in dat geval krijg je er gratis een kunstgebit bij
Neehee. Ze zetten gewoon een voorbeeld op hun site en als je er dan eentje bestelt, máken ze 'm voor je. Hij kost wel 99 euroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus ook al geen fair-play meer in de banketbakkersdivisie
Spellers, volgens die site. Ironie is iets mooisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spellers of spelers?
Je hebt ze geteld?
Het zijn er 35.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spellers of spelers?
Je hebt ze geteld?
quote:
Dus ze kunnen daar niet spellen en niet tellen. Ik heb niet erg hoge verwachtingen van die taartquote:
Ze rookt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zeg, tongs nieuwe vriendin moet even naar huis om schone kleren te halen:
Lift gezocht Zaltbommel-Rotterdam
Wat een aanbeveling. Alsof zat andere mensen (zij dus niet, want zij rookt niet hè!!!!quote:
Scherp! Je kunt beter zeggen dat je niet stinkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een aanbeveling. Alsof zat andere mensen (zij dus niet, want zij rookt niet hè!!!!) zomaar een peuk opsteken als iemand zo goed is om ze een lift geven.
"Ik ben zeer hygiënisch. Twee weken geleden heb ik nog gedoucht", had ze beter kunnen schrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Scherp! Je kunt beter zeggen dat je niet stinkt.
"En als je de papegaai op mijn schouder niet aankijkt doet-ie je ook niks."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Ik ben zeer hygiënisch. Twee weken geleden heb ik nog gedoucht", had ze beter kunnen schrijven.
"Kunnen we omrijden via Zwolle? Mijn dealer heeft goeie coke".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
"En als je de papegaai op mijn schouder niet aankijkt doet-ie je ook niks."
Zo'n type inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Kunnen we omrijden via Zwolle? Mijn dealer heeft goeie coke".
Als jij haar nou pm't en nader onderzoek doet? En dan hier rapporterenquote:
Het is een pm, geen huwelijksaanzoekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, al sinds begin jaren '80 mijd ik zulke types als de pest.
Ze zegt zelf: pm me maar. Dus dat doe je, want je rijdt donderdag- of vrijdagavond van Zaltbommel naar Rotterdam, toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga toch niet zomaar users PM'en? Ik ben toch geen stalker?
Dat is toch niet aardig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zegt zelf: pm me maar. Dus dat doe je, want je rijdt donderdag- of vrijdagavond van Zaltbommel naar Rotterdam, toch?
Nou nee. Als ik me verveel, ga ik proberen om FOK!kers op te stoken een dame te pm'en die een lift nodig heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als jij je verveelt ga je zeker ook bieden op Marktplaats?
Ik probeer wel vaak mensen die met me meerijden wijs te maken dat ik geen rijbewijs heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien kan tong haar pm'en. Zij weet niet dat hij geen rijbewijs heeft
Of je vraagt ijskoud geld voor de rit, zoals een voormalig collega van mij wel scheen te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik probeer wel vaak mensen die met me meerijden wijs te maken dat ik geen rijbewijs heb.
Het is wel leuk om aan kleine kinderen te vragen of ze wel een kaartje gekocht hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of je vraagt ijskoud geld voor de rit, zoals een voormalig collega van mij wel scheen te doen![]()
Trustenquote:![]()
Ik rook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien kan tong haar pm'en. Zij weet niet dat hij geen rijbewijs heeft
Ja, dat begrijp ik... maar ik dacht dat er bijna niet meer gepost was omdat ik het topic niet meer bovenaan in de MyAT zag staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We waren hier al die tijd, hoor.
Nou Twan vond het leuk om te doen.... en toen Lennon het zag, begon Lennon heel hard te lachen... en Twan bleef maar door doen. Twan vindt het leuk om zn broertje aan het lachen te krijgen, lukt hem ook altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Twan moest salto's blijven maken om het humeur van z'n broertje goed te houden
Inderdaad en wel 10 minuten lang ging dit zo door.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Lennon reageert iedere keer bij de landing
Nee joh, ik had een jurk aan..... en Peace had last van zn hoofd.quote:Hebben Peace en jij ook salto's gemaakt?
Nee, die is de laatste tijd erg moe en voelt zich niet helemaal lekker....quote:
O jee, het is bijna weekend(dienst)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, die is de laatste tijd erg moe en voelt zich niet helemaal lekker....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik... maar ik dacht dat er bijna niet meer gepost was omdat ik het topic niet meer bovenaan in de MyAT zag staan.![]()
Deze kan ik jullie niet onthouden: GELUID AANDOEN!!!
[ link | afbeelding ]
Peace heeft al weekend... ik moet morgen nog een dagje werken, morgenavond personeelsfeest van zijn werk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O jee, het is bijna weekend(dienst)
Correctquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Martin Clunes. Dat plaatje van een paar topics geleden dat nog openstond.
Neequote:
Zanger/muzikant?quote:
Ik blijf voorlopig even ver bij de dames vandaanquote:Heb je die dame die een lift wilde, nog benaderd?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zanger/muzikant?
Wij bijten niet, hoor. Nou ja, de dame van de lift misschien welquote:Ik blijf voorlopig even ver bij de dames vandaan
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Was hij de manlijke helft van een Scandinavisch popbandje?
Ik heb ook geen idee. Ik weet ook niet meer hoe hij en die blonde heks zich noemden. Kan me alleen Enjoy the Joyride herinneren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit zijn achternaam geweten
Die hoorde ik laatst twee keer in korte tijd op de radio. Er wordt altijd veel gefloten in die liedjes. Ik geloof dat zij Marie heet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook geen idee. Ik weet ook niet meer hoe hij en die blonde heks zich noemden. Kan me alleen Enjoy the Joyride herinneren.
Roxette, wat een meukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die hoorde ik laatst twee keer in korte tijd op de radio. Er wordt altijd veel gefloten in die liedjes. Ik geloof dat zij Marie heet.
Ik word heel agressief van dat liedje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ach, het zijn van die liedjes die je toch weer zit mee te neuriën in de auto.
Hij was z'n haar in de jaren 80 al kwijtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ook een muzikant? Zo'n jarentachtigidool dat opeens al zijn haar kwijt is?
Je mist wyccie, he?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Ik vond het van de week al helemaal niks. Ik zit te chillen met Earth, Wind & Fire na de week from hell
In welk genre is meneer actief?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, meneer is in Praag geboren maar in 1968 naar Amerika vertrokken.
Hij dankt zijn populariteit vooral aan zijn werk uit de jaren '80. Die muziek is welhaast als een icoon voor de popmuziek van die tijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In welk genre is meneer actief?
Ben ik nog niks wijzerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij dankt zijn populariteit vooral aan zijn werk uit de jaren '80. Die muziek is welhaast als een icoon voor de popmuziek van die tijd.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij een Zweed? Noor? Deen? FIn?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, meneer is in Praag geboren maar in 1968 naar Amerika vertrokken.
En nu na tweeën komt daar nog een vierde bij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, seurry heur. Ik ben in drie topics bezig, dan wil je nog wel eens wat vergeten
Nee, Lamon had zich vergist, dus zijn we daar al in gesprekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu na tweeën komt daar nog een vierde bij.
Dat is onvergeeflijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Lamon had zich vergist, dus zijn we daar al in gesprek
Dat al helemaalquote:Nu luister ik naar Dire Straits, is dat heel erg?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is onvergeeflijk.
Whehehe. Dat boeit niet zo. Ik zoek zo wel iets hippersquote:Dat al helemaal
Ja, het bevalt goed. Maar ik zie er niet bepaald uitgeslapen uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke week gehad? Al gewend aan het vroege opstaan?
Die hazenslaapjes zijn verleidelijk maar uiteindelijk is het dan weer een probleem om die nacht weer op tijd te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ja, als het lukt. En anders morgenmiddag, maar dat is niet de bedoeling. Ik probeer geen hazenslaapjes meer te houden.
Nee nog niet, geen tijd voor gehad. De buurvrouw heeft het vandeweek nog wel gezegd... dus binnenkort denk ik.quote:
Waarom laat je dan geen foto van je kapsel in progress zien?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Nee nog niet, geen tijd voor gehad. De buurvrouw heeft het vandeweek nog wel gezegd... dus binnenkort denk ik.
Ongeveer 65-70 euro denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef wyccie het volgende:
Scrut, hoeveel ben jij eigenlijk in je eentje per week kwijt aan boodschappen?
Ik las net in een topic dat het verschilt van 25-100 euro per persoon.
Het ziet er nu niet uit... niets aan gedaan vandaag, maar hier kun je het een beetje zien:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom laat je dan geen foto van je kapsel in progress zien?
Nee eigenlijk niet... hij is goudblondquote:
Volgens mij haalde ik dat bedrag ook wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ongeveer 65-70 euro denk ik.
Ik vind het een mooie kleur en lengte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er nu niet uit... niets aan gedaan vandaag, maar hier kun je het een beetje zien:
afbeelding
Overigens wel lastig. Wat reken je mee en wat niet? Ik denk dat ik wel hoger zit. Sommige dingen koop je ook niet heel vaak, scheermesjes, douchegel, schoonmaakmiddelen, waspoeder etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij haalde ik dat bedrag ook wel.![]()
Dankjewel. Als je goed kijkt, is het aan de achterkant onderaan lichter. De bedoeling is, dat de hele onderkant van mn haar, dus ook aan de zijkanten, een felle andere kleur krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij haalde ik dat bedrag ook wel.![]()
Voortaan ga ik met lijstjes en folders werken.
[..]
Ik vind het een mooie kleur en lengte.
Okquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet... hij is goudblondop foto's lijkt dat bijna altijd rood, maar in het echt ligt het heel erg aan hoe de licht erop schijnt.
Ik doe heel weinig aan het huishouden, dus daar gaat niet zo veel geld naartoe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens wel lastig. Wat reken je mee en wat niet? Ik denk dat ik wel hoger zit. Sommige dingen koop je ook niet heel vaak, scheermesjes, douchegel, schoonmaakmiddelen, waspoeder etc.
Ik had al het idee dat dat stukje nog niet af was. Zo vind ik het ook goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel. Als je goed kijkt, is het aan de achterkant onderaan lichter. De bedoeling is, dat de hele onderkant van mn haar, dus ook aan de zijkanten, een felle andere kleur krijgt.
Oh, dat doen jullie goed met een vierpersoonshuishouden.quote:Wat boodschappen betreft, de wekelijkse boodschappen zijn meestal rond de 60 tot 70 euro. Daarnaast doe ik door de week ook nog af en toe wat boodschappen.
Ik doe iedere dag boodschappen. Dan kom ik minstens één keer per dag buitenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
Hoe minder vaak je boodschappen doet hoe goedkoper.
.koop je minder zaken die je niet nodig hebt.
Althans dat geldt voor mij.
Dat deed ik voorheen ook vaak. Nu kom ik sowieso wel elke dag buiten om te werken, maar daardoor heb ik nauwelijks tijd om boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ik doe iedere dag boodschappen. Dan kom ik minstens één keer per dag buiten
Veel te veel terwijl ik wel let op afgeprijsde artikelen die bijna over de datum zijn. Scheelt vaak gewoon 50 %.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel geef jij uit aan boodschappen, Tong?
Doe ik ook altijd, zij het dat het bij AH 35 % is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
....terwijl ik wel let op afgeprijsde artikelen die bijna over de datum zijn. Scheelt vaak gewoon 50 %.
Ja, vast wel. Maar ik moet het in ieder geval proberen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:28 schreef qonmann het volgende:
Met lijstjes, laat je dat niet versloffen dan ?
Het vergt nogal wat discipline, mijn lijstjes houden het nooit lang uit
De HEMA is hier 100 meter vandaan. Daar is het vaak 50 % voor goede maaltijden. Alleen de wijn is duurder dan bij de AHquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, zij het dat het bij AH 35 % is.
Ik tel bij de houdbaarheidsdatum altijd nog een paar dagen op ..
Gelukkig heb ik een lieve moeder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:04 schreef qonmann het volgende:
..dat terwijl de aardappel prijzen zakken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een lieve moeder.
Anders zou ik nooit meer spruitjes met aardappelen eten.
Daar heeft iemand een programmaatje op gezet, denk ik. Ik zag het vannacht met tientallen omhoog gaan, daar klopte geen reet van.quote:
Het is Kofi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En dit is een makkelijk plaatje?
Sorry ik ga naar bedquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
tong is aan de beurt, tong is aan de beurt
Nee, tong is aan de beurt. Die heeft altijd smoesjes om geen nieuw plaatje te posten.quote:
Kost me een kwartier om een plaatje te vinden zonder te raden URL.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die twee minuten maken dan niet meer uit.
Zucht... Doe het dan via tinypic, die geeft er een eigen URL aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Kost me een kwartier om een plaatje te vinden zonder te raden URL.
Meerdere wellicht ..zondagavondquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel zit zeker een TR te schrijven.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel zit zeker een TR te schrijven.
Nederlandse jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is de Nederlandse ON-J
Oh ..onze oud 800meter-loopster..beweegt nu om ons te laten meebewegen..quote:
Maar je mag er ook een stoel bijpakken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Oh ..onze oud 800meter-loopster..beweegt nu om ons te laten meebewegen..
Helaas zonder Karl, dan is het toch minderquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je mag er ook een stoel bijpakken.
Ben er weer kan niet slapenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zucht... Doe het dan via tinypic, die geeft er een eigen URL aan.
De drank vandaagquote:
http://www.tinypic.com/quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer kan niet slapen
Wat is Tinypic ?
Je hebt alle commotie gemist?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:38 schreef Gellius het volgende:
Gebeurt hier nog wel eens wat?. Nee hè?
Precies...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik dacht toen nog: wat zal Gellius hier van genieten. Heeft-ie het niet eens meegekregen
Ik had je eigenlijk wel verwacht op de bruiloft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Gellius het volgende:
Oh okay, dus ook niet echt iets gemist hier.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Gellius het volgende:
Oh okay, dus ook niet echt iets gemist hier.
Wij zijn veel beter dan de burenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef brother52 het volgende:
Ach, zolang er nog meer leven in zit dan bij de buren hoor je mij niet klagen.
Je zou je natuurlijk ook nuttiger kunnen maken door een plaatje te posten.quote:
Ik ook niet.quote:
Hij zingt alleen onder de douchequote:
Ik denk dat het een Noord-Ier is..quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Nee, ik was 'm vergeten. Een of andere ouwe hippie. Muzikant?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn plaatje wordt gewoon genegeerd
Muzikant/componist/arrangeurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik was 'm vergeten. Een of andere ouwe hippie. Muzikant?
Goed gezien..hij was in het nieuws vandaag..hij is niet meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat de "aartsvijand" van James Bond in Dr. No?
Is dat die man die je wel eens eerder hebt gepost, Aziwul of zo?quote:
Neuh, dit is niet Joe Zawinul. Hij is wel, net als Joe, al geruime tijd gestopt met roken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die man die je wel eens eerder hebt gepost, Aziwul of zo?
Ja, zijn zoon zei dat pa het erg vond dat iedereen het altijd maar over die boevenrol had.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
Goed gezien..hij was in het nieuws vandaag..hij is niet meer.
Hollywoodacteur Joseph Wiseman, bekend als de booswicht 'Dr. No' uit de eerste en gelijknamige James Bond-film, is op 91-jarige leeftijd in zijn woning in ...
Ben jij een reaguurder, Scrutinizer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, dit is niet Joe Zawinul. Hij is wel, net als Joe, al geruime tijd gestopt met roken.
Nee, ik heb wel stijlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben jij een reaguurder, Scrutinizer?
De foto van meneer stamt uit de tijd dat hij in de band van Sting zat. Jazz dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
In welk genre moet ik het zoeken? Psychedelisch, funk, jazz?
Dit was de tijd van de Bring on the Night-concerten. Dat was bij tijd en wijle wel degelijk jazz. Ik heb daar wel eens een docu over gezien. Dat was één grote muziekles voor Sting, zelfs de achtergrondzangeressen stonden hem uit te leggen wat hij moest doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Van de band van Sting ken ik alleen Sting![]()
En Sting is niet jazz, maar jazzy. Vind ik tenminste. Maar zijn laatste paar albums heb ik overgeslagen, geloof ik.
Ik heb geen flauw idee, het zal van jou moeten komenquote:
Nee, van Brother52 misschien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
Ik heb geen flauw idee, het zal van jou moeten komen
Is Wyccie echt weg ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, van Brother52 misschien.
Maar er verdwijnen hier steeds meer mensen. Andy is weg en wyccie ook
Die sukkel driekoplopers, toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kijk toevallig in het banmeldtopic en zie dat er ook een 'manager columns FP' bestaat
Zoiets. Ik zie 'm voor het eerst, dus of het een sukkel is, weet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets. Ik zie 'm voor het eerst, dus of het een sukkel is, weet ik niet.
quote:Rover ontheft Spithorst uit functie na 'bedreiging' Halsema
zondag 17 augustus 2008 09:40
Rikus Spithorst is door reizigersorganisatie Rover uit zijn functie als persvoorlichter ontheven. Volgens Rover heeft de woordvoerder niet genoeg afstand genomen van zijn column en niet voldoende excuses aangeboden.
Spithorst aan de kant gezet wegens bedreiging aan het adres van Femke Halsema (foto)
Dat heeft de organisatie zondag laten weten.Spithorst raakte zaterdag in opspraak toen bekend werd dat hij degene was die een dag eerder onder het pseudoniem DriekOplopers een column had gepubliceerd op jongerensite fok.nl.
In die column bedreigde hij GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema en riep op tot het publiceren van haar adres, zodat haar huis in brand kon worden gestoken. De column werd vrijdagavond van de site verwijderd door de eigenaar.
Hoewel de column volgens de schijver was bedoeld als satire, was dat als zodanig 'onvoldoende herkenbaar', vindt Rover-voorzitter Michael van der Vlis.
'Diepe excuses'
Van der Vlis had Spithorst vervolgens gevraagd in actualiteitenprogramma Nova, waar de persvoorlichter was uitgenodigd voor een toelichting op zijn column, ‘volledig en ondubbelzinnig’ afstand te nemen van zijn tekst en zijn ‘diepe excuses’ aan te bieden.
‘Dat heeft hij onvoldoende gedaan en dus heeft de voorzitter hem per onmiddellijk van zijn woordvoerderschap ontheven,’ luidt de verklaring van Rover.
PvdA
Zaterdag liet de PvdA in Amsterdam, waarvoor hij ook columns schreef, al weten de samenwerking met Spithorst per direct te beëindigen. Over zijn baan bij Rover maakte hij zich toen nog geen zorgen: 'De mensen bij Rover weten van mijn columns en vooralsnog heb ik geen woedende bestuursleden aan de telefoon gehad.'
Ik zou het ook niet weten, maar ik ben dan ook geen fan van Sting.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, van Brother52 misschien.
Impasse.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef brother52 het volgende:
Ik zou het ook niet weten, maar ik ben dan ook geen fan van Sting.
Zijn samenwerking met Miles Davis is dan ook veel belangrijker geweest.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, maar ik ben dan ook geen fan van Sting.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De Vrouw van AppelsientjeDat klinkt als de Man van Del Monte.
Ik heb nooit echt in jazz te verdiept. Op de een of andere manier word ik altijd onrustig van jazz.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn samenwerking met Miles Davis is dan ook veel belangrijker geweest.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nooit echt in jazz te verdiept. Op de een of andere manier word ik altijd onrustig van jazz.
Sketches of Spain is een verhaal apart. Dat album is nergens mee te vergelijken. Het is wel echt een luisterplaat, modern-klassieke muziek eigenlijk, héél veel dynamiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt in jazz te verdiept. Op de een of andere manier word ik altijd onrustig van jazz.
Ze is aan het lezen, in denk een boekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: Gil Evans heette de man. Hij zou het volgende album van Jimi Hendrix produceren maar dat liep een beetje anders.
Aangezien Wickedangel het plaatje van qonmann geraden heeft is zij aan de beurt.
Net even een paar stukjes op youtube geluisterd, klinkt wel aangenaam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sketches of Spain is een verhaal apart. Dat album is nergens mee te vergelijken. Het is wel echt een luisterplaat, modern-klassieke muziek eigenlijk, héél veel dynamiek.
He? Ik kan helemaal niets van dat album vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net even een paar stukjes op youtube geluisterd, klinkt wel aangenaam.
Lekker voor een zondagmiddag.
Miles Davis zou toch meedoen aan dat album ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: Gil Evans heette de man. Hij zou het volgende album van Jimi Hendrix produceren maar dat liep een beetje anders.
Eddie Kramer was toch de producer van First rays of the new rising sun?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jimi en Gil hadden een paar dagen voor Jimi's dood afgesproken dat Gil een album voor hem zou produceren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eddie Kramer was toch de producer van First rays of the new rising sun?
Op zich ook wel logisch omdat Jimi meer de de richting van de jazz op wilde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jimi en Gil hadden een paar dagen voor Jimi's dood afgesproken dat Gil een album voor hem zou produceren.
Hij had waarschijnlijk Bitches Brew van Miles Davis gehoord, het eerste Fusion-album ooit. Eind jaren 60, begin jaren 70 in Soho Londen kwam alles bij elkaar, dat moet een mooie tijd geweest zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch omdat Jimi meer de de richting van de jazz op wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |