No cake for you!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
De man op het plaatje is idd Bobby Charlton.
En tong is een ONTZETTENDE oliebol, ook al is hij dan morgen jarig
Nu ben ik verdrietigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
En tong is een ONTZETTENDE oliebol, ook al is hij dan morgen jarig
Het was wel een heel donker plaatje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, jij als voetballiefhebber...!!!!!
Sorry ik dacht dat je me oliebol noemde en het serieus bedoeldequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, jij als voetballiefhebber...!!!!!
Ja duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was wel een heel donker plaatje.
Sinds wanneer is oliebol een serieus scheldwoord?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik dacht dat je me oliebol noemde en het serieus bedoelde
Ik niet hoor. Ik post altijd plaatjes die of direct, of nooit worden geraden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja duhWe proberen allemaal een plaatje te posten dat niet direct wordt geraden.
In de voetballerij weet je dat maar nooit. Pannenkoek klinkt ook heel onschuldig ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oliebol een serieus scheldwoord?
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
In de voetballerij weet je dat maar nooit. Pannenkoek klinkt ook heel onschuldig ...
Ik werkte ooit samen met iemand die in Spanje ten tijde van een EK de Liga Antifutbol startte. Al gauw bleek dat het kwaad pruimen eten is met de socios.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speelt
Cruijff kreeg er rood voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Hijo de puta' is pas erg in het voetbal. Met name als je in Spanje speelt
jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het, tegen de scheids, toch?
Als zo'n fris, nieuw usertje gewoon een nieuw plaatje post, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer worden frisse, nieuwe usertjes niet meer met open armen ontvangen?
Frisse nieuwe usertjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer worden frisse, nieuwe usertjes niet meer met open armen ontvangen?
winterdepressie, denk ikquote:Meestal door Gellius....waar is hij?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Gefeliciteerd, tong80. Nog vele jaren en honderdduizenden posts toegewenst.![]()
Van harte gefeliciteerdquote:
Maar er staat wel één van de rood-witten buitenspel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef brother52 het volgende:
Deze lijkt me beter te eten
[ afbeelding ]
Klopt maar er was al gefloten voor een schwalbe van die anderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar er staat wel één van de rood-witten buitenspel.
Maar de scheids is een hijo de puta.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef brother52 het volgende:
Deze lijkt me beter te eten
[ afbeelding ]
Taart met 41 spellers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de taart hier. Zal een voorbeeldtaart zijn, in dat geval krijg je er gratis een kunstgebit bij
Neehee. Ze zetten gewoon een voorbeeld op hun site en als je er dan eentje bestelt, máken ze 'm voor je. Hij kost wel 99 euroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus ook al geen fair-play meer in de banketbakkersdivisie
Spellers, volgens die site. Ironie is iets mooisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spellers of spelers?
Je hebt ze geteld?
Het zijn er 35.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spellers of spelers?
Je hebt ze geteld?
quote:
Dus ze kunnen daar niet spellen en niet tellen. Ik heb niet erg hoge verwachtingen van die taartquote:
Ze rookt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zeg, tongs nieuwe vriendin moet even naar huis om schone kleren te halen:
Lift gezocht Zaltbommel-Rotterdam
Wat een aanbeveling. Alsof zat andere mensen (zij dus niet, want zij rookt niet hè!!!!quote:
Scherp! Je kunt beter zeggen dat je niet stinkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een aanbeveling. Alsof zat andere mensen (zij dus niet, want zij rookt niet hè!!!!) zomaar een peuk opsteken als iemand zo goed is om ze een lift geven.
"Ik ben zeer hygiënisch. Twee weken geleden heb ik nog gedoucht", had ze beter kunnen schrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Scherp! Je kunt beter zeggen dat je niet stinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |