ja zelfs een zenuw geraakt bij de tandarts!quote:
Dan heet jij Huub.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja zelfs een zenuw geraakt bij de tandarts!
deed me zeer!
Maar nee ik heb een huisje, een boompje, een kind en heel veel liefde om te geven en te krijgen>
Dus ja wat wil een normaal mens nog meer???
Ik hoef geen depressie lampjes, heb mijn pilletjes en heel veel nieuwe oude vriendjes hier op FOK!
RESTECP!quote:
Nee ik ben gemummificeerd! er zit een soort plastic nep laagje over mij heen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dat op den duur niet stinken?
Voor het eerst dat ik moet lachen om jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het zou je sieren als je ietsje milder in je bewoording zou worden, ik bedoel ik behandel jou toch ook met de nodige respect?
zo als men mij behandeld zo behandel ik terug!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het zou je sieren als je ietsje milder in je bewoording zou worden, ik bedoel ik behandel jou toch ook met de nodige respect?
ohhh, jij woond in een tuperware doosje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nee ik ben gemummificeerd! er zit een soort palstic nep laagje over mij heen....
Dat doet me deugd... als ik elke dag een glimlach op iemand gezicht kan doen verschijnen, heb ik een goede dag gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik moet lachen om jou![]()
En gelijk heb je! Fijn dat je ook op dit forum bent!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo als men mij behandeld zo behandel ik terug!
gelijke monnikken gelijke kappen ofzoiets in die trant
nou das dan heel mooiiiiii!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
Die mamaloe leidt alle aandacht af van huub
Wat ben je toch een lieverd iigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat doet me deugd... als ik elke dag een glimlach op iemand gezicht kan doen verschijnen, heb ik een goede dag gemaakt!
ja in 1 keer goed geraden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh, jij woond in een tuperware doosje.
Dat komt mede door het pretigge gezelschap waar ik me in bevind op dit forum. Hulde voor jou en alle anderen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverd iig
Jeetje ,wat heb je opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Fijn dat je ook op dit forum bent!
Fijn ja!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Fijn dat je ook op dit forum bent!
Nounou, wat een achterdocht, nergens voor nodig. We moeten op deze wereld roeien met de riemen die we hebben en leven met de mensen die op ons pad komen. Dat kan makkelijker of moeilijker. Daar ben je altijd zelf bij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |