Wel verwarrend, twee mensen met dezelfde naam in 1 bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
SteveIk blijf volgende week de hele week bij je slapen
Een van mijn exen (en voordat iedereen weer gaat lullen: ik heb er maar 3 echte, tenzij je 1 mnd al een relatie noemt) heette Stefan... Dat was altijd Stefan & Stephan, en als ze duidelijk moesten zijn "MET PH!!!!!!!"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel verwarrend, twee mensen met dezelfde naam in 1 bed.
die andere waren fictief?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van mijn exen (en voordat iedereen weer gaat lullen: ik heb er maar 3 echte, tenzij je 1 mnd al een relatie noemt) heette Stefan... Dat was altijd Stefan & Stephan, en als ze duidelijk moesten zijn "MET PH!!!!!!!"
Lees je Nederlands?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die andere waren fictief?
there is medication for halucinations you know![]()
heb jij gebrek aan grap herkenning?quote:
jij hield toch niet zo van engelse muziekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Zit nu voor het eerst pas goed lily allen's cd te luisteren maar dr teksten zijn wel raak ey
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van engelse muziek
Ik herken alleen goede grappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb jij gebrek aan grap herkenning?
gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken alleen goede grappen.
De rest wordt er uitgefilterd wegens tijdverspilling.
Obviouslyquote:
o geweldig!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Mike, lekkere poepkut van me, hier staat de nieuwe cd al te beluisteren: http://www.amazon.fr/Midwinter-Graces/dp/B002SSF1J2/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1255506696&sr=8-2
Mogguhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Waneer vertrek je eigenlijk richting NL?
en natuurlijk ook www.zangerbob.nlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet echt, maar occasionally wel
Ja dat hoorden TMM en ik een keer in de Red & Blue (club in Antwerpen). Twee nichten die elkaar om de hals vlogen: "Oooh lekkere poepkut van me!" Sindsdien gebruiken we dat wel eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig!!!
poepkut??? o no u didn't. (getto mode off)![]()
off with ur head...
Ooow dan ben je zaterdag wel jetlagvrijquote:
al zin in nl ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
natuurlijk, flamers what else..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hoorden TMM en ik een keer in de Red & Blue (club in Antwerpen). Twee nichten die elkaar om de hals vlogen: "Oooh lekkere poepkut van me!" Sindsdien gebruiken we dat wel eens
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk ook www.zangerbob.nl
he jongenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |