kijkt u eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor de thee ga
Maar wat doen we dan met de basisscholen, de scholen voor middelbaar onderwijs en de scholen voor beroepsonderwijs? De gynaecologen, vroedvrouwen, kinderdagverblijven, etc, etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
slechts 5 jaar?
Beter is 25 jaar.
Dit jaar allemaal nog 1 kind maken, en dan 25 jaar niet
tot morgen danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ik ga voor de koffie nog goedenmorgen iedereen. Ik ben vandaag afwezig op Fok maar morgen ben ik er weer.![]()
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met de basisscholen, de scholen voor middelbaar onderwijs en de scholen voor beroepsonderwijs? De gynaecologen, vroedvrouwen, kinderdagverblijven, etc, etc.
Weet je wat jou dat allemaal gaat kosten?
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?
Tot dat Noord Holland onder water staat...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.
Niet erg, ik woon in hoog Brabantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tot dat Noord Holland onder water staat...
Een beetje extra warmte zou geen kwaad kunnen inderdaad nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.
Zeg, wij gaan eerst heh, in Zuid-Holland, en Zeelandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Warmte komt van binnen Vlarpje, vanuit je hartje!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een beetje extra warmte zou geen kwaad kunnen inderdaad nu
Welke liefde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warmte komt van binnen Vlarpje, vanuit je hartje!
Warm jezelf op aan de liefde!
Zolang het warm water is okay....badmeester erbij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
De liefde die in je hartje zit Vlarp. De liefde voor jezelf!quote:
Van mij mag het ook, wonen we wel dichetrbij de kustquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang het warm water is okay....badmeester erbij.
Bartjebart maakt zich zorgen over de werkgelegenheid van zijn oud klasgenootjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?
Dankje voor deze opbeurende woorden Ag3lquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde die in je hartje zit Vlarp. De liefde voor jezelf!
Hou van jezelf, want dat is altijd wederzijds!
ja want dat is onderdeel van het totaal/extra pakket van aanvullende dienstenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoeren bij de Rabobank...
Ik wil m'n rood-staan dinges opzeggen, en dan moet ik ook m'n creditcard inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |