Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat Fringe wordt me door m'n ex door de strot gedouwd.
Moet nog steeds de eerste aflevering kijken.
dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leest. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
FLORENCE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leest. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
Bijvoorbeeldquote:
Wie is Danny?quote:
Een kennis.quote:
ZEG! Door mij ken je ook best leuke muziek hoor!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Door mij ken je ook best leuke muziek hoor!!!
En bij jou is die soms een vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
Das een ruim begripquote:
Nee, maar de zondagavonden waren wel altijd homo-avonden, en flink beruchte/beroemde. En er waren veel travo's en acts en zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das een ruim begrip
Maar goed. Is de Danssalon eigenlijk een homogelegenheid?
Weer tijd voor yuri's liedjes uit den ouden dooschquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen youtubejes gaat posten...
"What if we just don;t tell anyone!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen youtubejes gaat posten...
En dan dat "Loser" op het eindequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"What if we just don;t tell anyone!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |